TuRkiShCowboy
Emekli Yönetici
Peri Kızı' nı seviyoruz :)
Burcu Ablam dersleri ile uğraştığından dolayı forumda pek aktif olamadı son günlerde, ölse haberimiz olmayacak duruma geldik nerdeyse 
Onu unutmadığımızi ve onu sevgidimizi konu açarak belirtmek istedim
Seviyoruz seniii
Bana katılanlar konuya dahil olabilirler
Not: Konu bir süre, en azından geyige dönene kadar burda kalsın

Onu unutmadığımızi ve onu sevgidimizi konu açarak belirtmek istedim

Seviyoruz seniii

Bana katılanlar konuya dahil olabilirler

Not: Konu bir süre, en azından geyige dönene kadar burda kalsın






2
Haaaa şu Burcuydu dimi ismi
elinde sopası hiç eksik olmaz 

şaka şaka seviyoruz 