Peri Kızı' nı seviyoruz :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Peri Kızı' nı seviyoruz :)
Burcu Ablam dersleri ile uğraştığından dolayı forumda pek aktif olamadı son günlerde, ölse haberimiz olmayacak duruma geldik nerdeyse :)
Onu unutmadığımızi ve onu sevgidimizi konu açarak belirtmek istedim :)
Seviyoruz seniii :op:
Bana katılanlar konuya dahil olabilirler :)

Not: Konu bir süre, en azından geyige dönene kadar burda kalsın :)
 


Pure Life

Pure Life

Üye
Geberdin ama kalbimizde yaşıyorsun burcu :ehe:ehe
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ben onları söylerken kendimi istisna olarak gösterdiğimi belirtmek isterim :dry::ehe
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Nerden çıkardın sevdiğimizi Enes..:dry:
 
kum kзđiśi

kum kзđiśi

Üye
Ben çok seviyorum Burcu'yu :op:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Romantico

Romantico

Üye
Bende seviyorum Peri Kızı'nı
 
Salihyet

Salihyet

Üye
ne sevicem nihahahahaha =)
 
Aziz™

Aziz™

Üye
konu iyiymiş:naughty:
uzun zamandır bende pek göremedim forumda..
kendisini sevdiğimizi söylüyor derslerinde ve hayatında başarılar diliyorum..
 

g1gfe4ds2

Üye
kendisini seviyoruz her insani sevdigimizden ötürü
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Sonra ben ne dedim :)
Biz varız :islik2
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Ya bırakın şunu şımartmayın ...
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Peri kızı kim yaa? :hmmm Haaaa şu Burcuydu dimi ismi :ehe Gram sevmem kendisini:dover: elinde sopası hiç eksik olmaz
:bleh::bleh::bleh::bleh::bleh::bleh::bleh::bleh::bleh:
 
SpeciaL@

SpeciaL@

Üye
:d::d:
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
bilmem seviyomuyuz biricik moderatörümüzü :P: şaka şaka seviyoruz :D
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bak görüyor musun :D
Aynı versiyonunu benim için açsak konu kilitlenirdi herhalde :d:
 
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
:islik
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Hangi şarkı o İsa
 
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
:eheBurcu Burcu kokarım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt