Teknosa mail çektim sizce cevapları ne olur ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
dogukan97

dogukan97

Üye
    Konu Sahibi
Teknosa mail çektim sizce cevapları ne olur ?
arkadaşlar malesef benimde 5800'ım hatalı üretim :P 6 gün önce almama rağmen ! Teknosaya şu maili çektim sizce cevapları ne olur ?



16/05/2010 tarihinde Esenler Espri Outlet Center-Teknosa mağzanızdan Nokia 5800 Siyah modelini aldım.Önceki gün kanyon alışveriş merkezindeki şubenize gitmiştim fakat,orda siyah modeli yoktu.Siyah modelin Esenlerdeki şubenizde olduğu söylendi bana.Neyse telefonumu aldım,herşey çok iyi gidiyordu.Fakat karanlıkta mesaj yazarken birden,telefonun sağ üst köşesinden[açma kapama tuşunun sağı] ışık sızdığını fark ettim.İnternette araştırma yaptım,malesef korktuğum başıma gelmişti.Bu telefon Nokia'nın fabrika çıkışı arızalı olan telefonlardandı.Bu 5800'ların ön kapak açıklığı problemi olduğunu,ve bu ürünlerün geçtiğimiz aylarda piyasadan toplanıp,2.seri yani ''Hatasız Üretim'' Telefonların pisaya açıldığını biliyorum.Ama şans işte sorunlu modeli denk geldi.Nokia bu telefonların hatasını kabul ediyor sanırsam.Fakat Tüketici Hakları'nın Nokia 5800 Kapak açıklığı sorununu onayladığını biliyorum.2 Hafta öncede Dayım ve Teyzem Nokia 5800 almışlardı fakat,onlarda hiçbir problem yoktu.Bu hatalı üretimin,yukarıdada belirttiğim gibi kaldırılmış olması gerekmiyormu ? Neyse Telefonun hele hele yeni bir telefon'un bu halde olması insanın canını sıkmıyor değil.Ürün hakkında değişim olabilirmi ? Daha 6 günlük Telefon...

Umarım değişim olur şansa bakın ya :vur
 


celibar

celibar

Üye
mail atacağına direk teknosa'ya gidip almış olduğum telefonun şu şu hatası var.değişimini istiyorum.desene.değiştirmeyeceklerse neden garanti diye bir sistem var?
 

Lacrymosa

Üye
Cevap gelmez. Teknosa'nın müşteri hizmetleri berbat. Teknosa'dan alış veriş yapmakla hata yapmışsın zaten. 5800 şu anda 470 TL iken Teknosa'da 530 TL'ye satılıyor halâ...

Telefona gelirsek, o açıklığı neden bu kadar dert ediyorsunuz anlamıyorum. Benim 5800'ımda da var. Yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum. Sorun oluşturmuyor. Sorun oluşturduğunu tartışmak bile yanlış. Nokia'nın değişip değişmediğini bilmiyorum; değişiyor da olabilir ama dert etmeyin yani..
 
dogukan97

dogukan97

Üye
    Konu Sahibi
Cevap gelmez. Teknosa'nın müşteri hizmetleri berbat. Teknosa'dan alış veriş yapmakla hata yapmışsın zaten. 5800 şu anda 470 TL iken Teknosa'da 530 TL'ye satılıyor halâ...

Telefona gelirsek, o açıklığı neden bu kadar dert ediyorsunuz anlamıyorum. Benim 5800'ımda da var. Yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum. Sorun oluşturmuyor. Sorun oluşturduğunu tartışmak bile yanlış. Nokia'nın değişip değişmediğini bilmiyorum; değişiyor da olabilir ama dert etmeyin yani..

Bende niye ordan aldıysam :vur Turkcell den alcaktım siyahını bulamadım bente teknosaya gittim işte :vur
Evet maile cevap gelmeyebilir en iyisi oraya gitmek.ve kardeş bende sırf o açıklık olsa iyi :D benim telin sim-memory kart takılan yerin üstündeki ön kapak'a bastırınca çıt çıt ediyor :D Dokunmatiğinde sol tarafı öle çıt çıt ediyor yani bu telefonun kapağını oturtamamışlar :off:
 

Lacrymosa

Üye
O zaman değiştirmeyi talep edebilirsiniz.

Sana Teknosa maceralarımı anlatayım:

Yıl 2008 ya da 2007 tam hatırlamıyorum. Arkadaşım Teknosa'dan 1GB USB bellek almış. O zamanlar bu kadar ucuz değildi. 49 TL gibi bir fiyatı vardı.(SanDisk) Bilgisayarla çok haşır neşir olduğum için ben de alayım dedim. Aldım. Eve gittim eski masaüstü bilgisayarıma taktım. Belleğin ışığı bir kere yandı sonra söndü. Bilgisayar hiç tanımadı bile. Başka bir bilgisayarda denemeden ertesi gün Teknosa'ya "bilgisayara takar takmaz felç oldu" sebebiyle götürdüm. Aldılar, bir form doldurdular filan. Servise gitti, ben de bekliyorum. Aradan 30 iş günü geçti: Alet yok.. 45 iş günü geçti: Alet yok.. Hemen hemen her gün gittim aleti sordum. Yetkili üst kata çıkıyor iniyor, çıkıyor iniyor. Cihaz yok. 2-3 aydan daha uzun süre sonra artık olay çıkartmaya gittim. Tesadüfen benden önce gelen bir bayan da sorun yaşıyordu. Bağırıp çağırıyordu. Polisi arayacaktı. Teknosa görevlisi kem küm etmeye başladı. Ben de araya girerek belleğimi sordum. Adam yine üst kata çıktı. Geldiğinde acı gerçek ortaya çıktı: Benim USB bellek servise gönderilemeden Teknosa Mağazası içinde kaybolmuş. Gülsem mi ağlasam mı?

Bunun dışında 2-3 kere daha benzer olaylar yaşandı. Camına "müşteri hakları cart curt, aldığınız ürünü bilmem kaç gün içinde iade edebilirsiniz" yazıyordu. Aldığım ürünü iade edemedim. Uzun süredir Teknosa'ya gitmiyorum. Gitmek gibi bir fikrim de yok. Electro World en iyisi.
 
dogukan97

dogukan97

Üye
    Konu Sahibi
O zaman değiştirmeyi talep edebilirsiniz.

Sana Teknosa maceralarımı anlatayım:

Yıl 2008 ya da 2007 tam hatırlamıyorum. Arkadaşım Teknosa'dan 1GB USB bellek almış. O zamanlar bu kadar ucuz değildi. 49 TL gibi bir fiyatı vardı.(SanDisk) Bilgisayarla çok haşır neşir olduğum için ben de alayım dedim. Aldım. Eve gittim eski masaüstü bilgisayarıma taktım. Belleğin ışığı bir kere yandı sonra söndü. Bilgisayar hiç tanımadı bile. Başka bir bilgisayarda denemeden ertesi gün Teknosa'ya "bilgisayara takar takmaz felç oldu" sebebiyle götürdüm. Aldılar, bir form doldurdular filan. Servise gitti, ben de bekliyorum. Aradan 30 iş günü geçti: Alet yok.. 45 iş günü geçti: Alet yok.. Hemen hemen her gün gittim aleti sordum. Yetkili üst kata çıkıyor iniyor, çıkıyor iniyor. Cihaz yok. 2-3 aydan daha uzun süre sonra artık olay çıkartmaya gittim. Tesadüfen benden önce gelen bir bayan da sorun yaşıyordu. Bağırıp çağırıyordu. Polisi arayacaktı. Teknosa görevlisi kem küm etmeye başladı. Ben de araya girerek belleğimi sordum. Adam yine üst kata çıktı. Geldiğinde acı gerçek ortaya çıktı: Benim USB bellek servise gönderilemeden Teknosa Mağazası içinde kaybolmuş. Gülsem mi ağlasam mı?

Bunun dışında 2-3 kere daha benzer olaylar yaşandı. Camına "müşteri hakları cart curt, aldığınız ürünü bilmem kaç gün içinde iade edebilirsiniz" yazıyordu. Aldığım ürünü iade edemedim. Uzun süredir Teknosa'ya gitmiyorum. Gitmek gibi bir fikrim de yok. Electro World en iyisi.

2 ay evvel ordan PsP aldım analog tuşu hantal :P ordan aldığım herşey bozuk çıkıyor bi daha ordan alışveriş yaparsam...:off: neyse deiştirmek zorundalar,yanıma dier 5800'ıda alcam[kuzenin].Göstercem bunda açıklık yok,bu ise yarık ? Renk farkı gibi saçma şeler sölerlerse bana bana vallahi siyah 5800'ı adamın yüzünde parçalar kaçarım :off:
 

Lacrymosa

Üye
Teknosa pahalı ve sadece ürünü satana kadar var. Sattıktan sonra umurlarında olmazsınız.
 
dogukan97

dogukan97

Üye
    Konu Sahibi
Teknosa pahalı ve sadece ürünü satana kadar var. Sattıktan sonra umurlarında olmazsınız.

Haftaya görcez kardeşim :D ürünü alalı 2 hafta olcak şimdide 1 hafta geçti,değişim yapamayız diyolarmış , o açıklık olan telefonumu hepsinin kafasına vura vura kapatırım o açıklığı,müşteri hizmetleriniz gerçekten süpermiş diyerek çıkarım :ehe Neyse geyik bir yana , umarım adam gibi davranırlar
 

Lacrymosa

Üye
:) :) Kolay gelsin size. :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt