dogukan97
Üye
Teknosa mail çektim sizce cevapları ne olur ?
arkadaşlar malesef benimde 5800'ım hatalı üretim :P 6 gün önce almama rağmen ! Teknosaya şu maili çektim sizce cevapları ne olur ?
16/05/2010 tarihinde Esenler Espri Outlet Center-Teknosa mağzanızdan Nokia 5800 Siyah modelini aldım.Önceki gün kanyon alışveriş merkezindeki şubenize gitmiştim fakat,orda siyah modeli yoktu.Siyah modelin Esenlerdeki şubenizde olduğu söylendi bana.Neyse telefonumu aldım,herşey çok iyi gidiyordu.Fakat karanlıkta mesaj yazarken birden,telefonun sağ üst köşesinden[açma kapama tuşunun sağı] ışık sızdığını fark ettim.İnternette araştırma yaptım,malesef korktuğum başıma gelmişti.Bu telefon Nokia'nın fabrika çıkışı arızalı olan telefonlardandı.Bu 5800'ların ön kapak açıklığı problemi olduğunu,ve bu ürünlerün geçtiğimiz aylarda piyasadan toplanıp,2.seri yani ''Hatasız Üretim'' Telefonların pisaya açıldığını biliyorum.Ama şans işte sorunlu modeli denk geldi.Nokia bu telefonların hatasını kabul ediyor sanırsam.Fakat Tüketici Hakları'nın Nokia 5800 Kapak açıklığı sorununu onayladığını biliyorum.2 Hafta öncede Dayım ve Teyzem Nokia 5800 almışlardı fakat,onlarda hiçbir problem yoktu.Bu hatalı üretimin,yukarıdada belirttiğim gibi kaldırılmış olması gerekmiyormu ? Neyse Telefonun hele hele yeni bir telefon'un bu halde olması insanın canını sıkmıyor değil.Ürün hakkında değişim olabilirmi ? Daha 6 günlük Telefon...
Umarım değişim olur şansa bakın ya
16/05/2010 tarihinde Esenler Espri Outlet Center-Teknosa mağzanızdan Nokia 5800 Siyah modelini aldım.Önceki gün kanyon alışveriş merkezindeki şubenize gitmiştim fakat,orda siyah modeli yoktu.Siyah modelin Esenlerdeki şubenizde olduğu söylendi bana.Neyse telefonumu aldım,herşey çok iyi gidiyordu.Fakat karanlıkta mesaj yazarken birden,telefonun sağ üst köşesinden[açma kapama tuşunun sağı] ışık sızdığını fark ettim.İnternette araştırma yaptım,malesef korktuğum başıma gelmişti.Bu telefon Nokia'nın fabrika çıkışı arızalı olan telefonlardandı.Bu 5800'ların ön kapak açıklığı problemi olduğunu,ve bu ürünlerün geçtiğimiz aylarda piyasadan toplanıp,2.seri yani ''Hatasız Üretim'' Telefonların pisaya açıldığını biliyorum.Ama şans işte sorunlu modeli denk geldi.Nokia bu telefonların hatasını kabul ediyor sanırsam.Fakat Tüketici Hakları'nın Nokia 5800 Kapak açıklığı sorununu onayladığını biliyorum.2 Hafta öncede Dayım ve Teyzem Nokia 5800 almışlardı fakat,onlarda hiçbir problem yoktu.Bu hatalı üretimin,yukarıdada belirttiğim gibi kaldırılmış olması gerekmiyormu ? Neyse Telefonun hele hele yeni bir telefon'un bu halde olması insanın canını sıkmıyor değil.Ürün hakkında değişim olabilirmi ? Daha 6 günlük Telefon...
Umarım değişim olur şansa bakın ya

benim telin sim-memory kart takılan yerin üstündeki ön kapak'a bastırınca çıt çıt ediyor 
Neyse geyik bir yana , umarım adam gibi davranırlar
