Sms accelerator (sms gönderimini hızlandırır)

Sponsorlu Bağlantılar

Tuba

Tuba

Üye
    Konu Sahibi
Sms accelerator (sms gönderimini hızlandırır)
sms hızlandırır yükledikten sonra tele restart yapın.Tel biraz yavaşlar ama geçicidir.

uyumlu modeller (Alıntıdır)
LG KT610, KT615 LG8 KS10 LG, Nokia E90 Communicator, 3250, 5320 XpressMusic, 5500 Sport, 5700 XpressMusic, 6110 Navigator, 6210 Navigator, 6120 / 6121 Classic, 6124 Classic, 6220 Classic, 6290, 6650, N71, N73, N75 , N76, N77, N78, N79, N80, N81, N82, N85, N91, N92, N93, N93i, N95, N96, N97, E50, E51, E60, E61, E61i, E62, E63, E65, E66, E70 , E71, 5800 XpressMusic, E75, 5730 XpressMusic, 5630 XpressMusic, 6710 Navigator, 6720 Classic, 6730 Classic, Samsung SGH-i400, i450, i520, i550, i560, G810, L870, i7110, Innov8, Omnia i8910 HD, SonyEricsson Satio (Idou)
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: umutunlu, ultrAslan.sefer, Samsun55'' ve 19 diğerleri


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
teşekkürler..
 
Tuba

Tuba

Üye
    Konu Sahibi
rica ederim
 
TopFury

TopFury

Üye
Nasıl yani..?
Cihaz biraz yavaşlıyor ama mesaj gönderimi mi hızlanıyor??? :) :) :)
 
Tuba

Tuba

Üye
    Konu Sahibi
Nasıl yani..?
Cihaz biraz yavaşlıyor ama mesaj gönderimi mi hızlanıyor??? :) :) :)


hayır:) öyle değil ben bi şey farketmiyorum ama sitede böyle bir uyarı vardı. şikayet eden arkadaşlar olmasın diye notu ilave etmiştim...şöyle ki uygulamayı tele yükledikten sonra tel geçici olarak yavaşlıyormuş dana sonra normale dönüyormuş..sms hızlandırmasına ise şöyle bir açıklama getirmişler gönderdiğimiz fazla sayıda smsler bi süre sonra daha geç gönderimlere sebep oluyormuş..bunu bir yama olarak görebilirsiniz..nokıanın tavsiye ettiği bir dosyadır...
 
TopFury

TopFury

Üye
hayır:) öyle değil ben bi şey farketmiyorum ama sitede böyle bir uyarı vardı. şikayet eden arkadaşlar olmasın diye notu ilave etmiştim...şöyle ki uygulamayı tele yükledikten sonra tel geçici olarak yavaşlıyormuş dana sonra normale dönüyormuş..sms hızlandırmasına ise şöyle bir açıklama getirmişler gönderdiğimiz fazla sayıda smsler bi süre sonra daha geç gönderimlere sebep oluyormuş..bunu bir yama olarak görebilirsiniz..nokıanın tavsiye ettiği bir dosyadır...
Waaaayyy...
Ben bunu defalarca yaşadım ya.
Evet gerçektende sürekli mesajlaşan biriyim ve sürekli çevremden böyle şikayetler alıyordum.
Eğer işe yararsa var ya...Sen bir tanesin.!!! :)
Umarım çalışır.Eğer buna çözüm bir yama ile sağlanacaksa harika birşey!
Çok sağol arkadaşım paylaşımın için.Hemen deniyeceğim :oke:
 
nirvana07

nirvana07

Üye
teşekkürler
 
Tuba

Tuba

Üye
    Konu Sahibi
Waaaayyy...
Ben bunu defalarca yaşadım ya.
Evet gerçektende sürekli mesajlaşan biriyim ve sürekli çevremden böyle şikayetler alıyordum.
Eğer işe yararsa var ya...Sen bir tanesin.!!! :)
Umarım çalışır.Eğer buna çözüm bir yama ile sağlanacaksa harika birşey!
Çok sağol arkadaşım paylaşımın için.Hemen deniyeceğim :oke:


rica ederim işaallah bu bir çözüm getirir çünkü ben fazla sms atmadığım için pek farkedemedim..Ama telefonumda yinede yüklü...
 
TopFury

TopFury

Üye
rica ederim işaallah bu bir çözüm getirir çünkü ben fazla sms atmadığım için pek farkedemedim..Ama telefonumda yinede yüklü...
RUMMAN kardeş gerçekten çok sağolasın.
Dünden beri test ediyorum.
Bak bu sorun şu şekilde oluyor, aşırı mesajlaşmada operatörden mi cihazdan mı bilemiyorum, karşı tarafa attığınız mesaj ya geç gidiyor, ya da gitmesi için arkasından ikinci bir mesajla iteklemeniz gerekiyor.
Dediğim gibi dünden beri test ediyordum.
Aşırı mesajlaşan biri olarak şimdiye bu hatayı çoktan yaşamış olmam lazımdı.Fakat olmadı.
Yüklediğimden beri her iki cihazımda da seri bir şekilde mesajlaşabiliyorum.Kesinti yaşamıyorum.
Gerçekten çok çok teşekkür ederim.Özellikle kendi adıma :) Harika bir paylaşım olmuş!
 
Tuba

Tuba

Üye
    Konu Sahibi
rica ederim arkadaşım problemine çözüm olduğu için memnum oldum.iyi günlerde kullan...
 
xxxOKTAYxxx

xxxOKTAYxxx

Üye
yüklenmiyor 5320 de sertifika hatası veriyor
 
TopFury

TopFury

Üye
Cihazını h@cklemen gerekiyor :oke:
 
TopFury

TopFury

Üye
Olsun listede olması farketmez.
Zaten sertifika hatası almış.
Yani sorun belli.
Uyum sorunu yaşayacağını zannetmiyorum.
Nihayetinde aynı platform mobil cihazlar. ;)
 
Tuba

Tuba

Üye
    Konu Sahibi
verdiğin bilgi için teşekkürler... :)
 
TopFury

TopFury

Üye
Yardımcı olabildiysem bir şey değil :)

(Bu arada Antalyada bir sarsıntı olmuş galiba ?.Geçmiş olsun Nur.)
 
Tuba

Tuba

Üye
    Konu Sahibi
Yardımcı olabildiysem bir şey değil :)

(Bu arada Antalyada bir sarsıntı olmuş galiba ?.Geçmiş olsun Nur.)

Sağolasın Tufan tüm Antalyalı'lara geçmiş olsun...Ben Antalya'lıyım ama Antalya'da değilim inan çok isterdim memleketimde olmayı memleket özlemi işte Profil bilgim yanıltıyorsa kusura bakma kardeşim...ben biraz koyu Antalya'lıyım :) :D

Konu açılmışken Antalya'ya ve Antalyal'ılara sevgiler ve selamlar
olsun... Onlara burdan kucak dolusu sevgiler....:sarıl:

Gaziantep'ede sevgiler.....:D
 
TopFury

TopFury

Üye
Evet, herkese geçmiş olsun.
Sende sağol :)

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşlar bu arada uygulamayı N93, N73, N82, N79 da da denedim.
Dediğim gibi seri mesajlaşırklen fark gösteriyor. :oke:
 
futbol123

futbol123

Üye
teşekkürler
 
Tuba

Tuba

Üye
    Konu Sahibi
rica ederim...
 


Üst Alt