Opera mobile v10.00.320 beta 2 s60v3 signed update-04-12-09

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Karahasan

Karahasan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Opera mobile v10.00.320 beta 2 s60v3 signed update-04-12-09


En populer mobil tarayıcı Opera yeni versiyonu ile karşınızda.

Sayfa yüklemede yüzde 50'lik hız artışı

Sayfaları yüzde 70'e kadar sıkıştırma

Tablı menüler

Görsel yer imleri

Otomatik tamamlama

Dokunmatik telefonlara destek

English language phones 4.3 MB Siteye Eklenmiştir.Aşagıdaki eklentide mevcut

International Version 5.6 MB versiyon için lütfen ziyaret ediniz.
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: 00091989, ledayi2000, SKD_ ve 11 diğerleri


anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
Ugur konu için teşekkürler.Dosyalar siteye upload yapıldı.:oke:
Hemen Deniyorum.
 

CatterpilleR

Üye
Teşekkür ederim kardeş qeçen V10 beta Çıkmişti Bu Onun daha güncelimi ?
 
tunahan_275

tunahan_275

Üye
Gzlmiş cıdden
 

buraxes

Üye
beyler N73 kullanıyorum,opera güzel bir tarayıcı ama kullanırken bir süre sonra hafıza dolu uyarısı veriyor.Taskmaster programından açık olan tüm uygulamaları kapatıyorum ama hafıza gene yetmiyor:hmmm yapabilceğim başka bir şey var mı?alternatif olarak google chrome ve uc7 kullanıyorum.Bu arada sizce n73'ün hafızası düşükmü?40 mb yetmiyor bence
 
Karahasan

Karahasan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
beyler N73 kullanıyorum,opera güzel bir tarayıcı ama kullanırken bir süre sonra hafıza dolu uyarısı veriyor.Taskmaster programından açık olan tüm uygulamaları kapatıyorum ama hafıza gene yetmiyor:hmmm yapabilceğim başka bir şey var mı?alternatif olarak google chrome ve uc7 kullanıyorum.Bu arada sizce n73'ün hafızası düşükmü?40 mb yetmiyor bence

evet kardeş hafıza azlığından değil ram yetmezsislığinden en fazla ram 20 mb oluyor yetmiyor.
 
halil1024

halil1024

Üye
teşekkürler :oke:
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Sağol kardeş sen denedin mi? Galiba n73 te pek kullanişlı olmaz ram yetmezliğinden dolayı
 
Karahasan

Karahasan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Mehmetce38™;1921059' Alıntı:
Sağol kardeş sen denedin mi? Galiba n73 te pek kullanişlı olmaz ram yetmezliğinden dolayı

rica ederim kardeş N73 te denedim güzel ama bir süre sonra hafıza az uyarısı veriyor ram azlığından...
 

buraxes

Üye
ram takalım o zaman yetmiyorsa :ehe
 

tarikrus

Üye
tesekkurler cok guzel bi programmm
 
adnangenc0202

adnangenc0202

Üye
Cok guzel bı tarayıcı ama video ve ses desteklememesı benı delırtıyo skyfıre'den ıyısı cıkmadı hala
 
habbuj

habbuj

Üye
çok teşekkürler
 

by_mfh

Üye
teşekkürler:)
 
gokberkgovercin

gokberkgovercin

Üye
Sorunsuz..! Teşekkürler..! :oke:
 

efecan117

Üye
arkadaşlar benim avea 100mb tarifesinde bu prog.saniye kac kb yer
 

realwarrior

Üye
Skyfire gibi İnternetten Video,flash,müzik açabiliyor mu bide proxy ayarı var mı?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt