iDesk for S60v5 (iPhone style on your 5800/N97)

Sponsorlu Bağlantılar

Aziz™

Aziz™

Üye
iDesk for S60v5 (iPhone style on your 5800/N97)
iDesk for S60v5 (iPhone style on your 5800/N97)

kurulum : paketin içindeki gDesk For 5800 klasöründe bulunan uygulamaları GDesk.0.33d.SIS dosyalarından Başlayarak sırasıyla kurun

program Kurulum işi Bittikten sonra
Paketteki Theme ve Wallpaper klasörlerini hafıza kartınıza ekleyin

programı açın Ayarlardan Arayüz Yüklemeden Hafıza kartınızdaki theme Klasöründeki Gdesk Arayüzlerinden İstediğinizi Seçin Yükleyin

istediğiniz Duvar kağıdını yüklemek için ise Dizayn dan Duvar kağıdı Yükleme Bölümüne girip Dosyayı Seçin


 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: ahmet_0063, pufidik, madwoman ve 19 diğerleri


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
teşekkürler..
 
Aziz™

Aziz™

Üye
rica ederim abi..
 

alltune

Üye
emeğine sağlık kurdum çok güzel ama vmenü gibi deilde ayrı bi program edasında çalışıyor
 
gagabm

gagabm

Üye
slide to unlock calisir mi ?
 
cakabey52

cakabey52

Üye
Öncelikle güzel bir çalışma olduğunu belirteyim. Emeğine sağlık kardeş. Yalnı "programı açın Ayarlardan Arayüz Yüklemeden Hafıza kartınızdaki theme Klasöründeki Gdesk Arayüzlerinden İstediğinizi Seçin Yükleyin " demişsin. Ben ayarlarda böyle bir yer bulamadım. Acaba atladığımız bir yer mi var?
 
Aziz™

Aziz™

Üye
program içindeki ayarlardanmı bulamadın?
 
gagabm

gagabm

Üye
simdi inderecegim ama programlarin icine girincede iphone gorunumu verir mi ?? yani yoksa sadece menu gorunumumu
 
ssoyer

ssoyer

Üye
eline saglık
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Teşekkürler ;) :oke:
 
Aziz™

Aziz™

Üye
rica ederim mert
 

sinan266

Üye
indirip denicem teşekkürler :D
 
Aziz™

Aziz™

Üye
rica ederim:)
 
cakabey52

cakabey52

Üye
peki telefonun kendi ayarlarında öyle bir seçenek varmı onu dene .çünkü benim bu telefonum olmadığı için sana pek yardımcı olmam söz konusu değil :( ama telefonun kendi ayarlarındadır o zaman onu dene bi

--------------- Ekleme ---------------
Nasıl yaptım bilmiyorum ama oldu. Teşekkürler emeğine sağlık
 
Aziz™

Aziz™

Üye
rica ederim:)yaptığınada sevindim
 

crazyfatih81

Üye
bu 5800 ile n97 yi iphoneye benzetmeye çalışıyorsunuz ya ne diyeyim arkadaşlar size
 


Üst Alt