Halit arkadaşımız moderatör olarak site yönetimine katıldı !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Sadece bu konuda ama başka konularda normal sorun yok sadece Halit değil bütün modlar bu konuda öyle görünüyor:D
 


Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Halit'ten bulaşmıştır öbürlerine de :d:
Ulan Halit, ulan Halit :d:
 
haltie

haltie

Üye
:d: benim kutlama konusu en az 50 sayfa ben diyim :d: abi beni çizdin demek kestane gibi
 
haltie

haltie

Üye
hahahaha Atayıda çizdiler demek :d:
 
haltie

haltie

Üye
Mehmet abi senide çizmiş acımadan :pro: hahahah:d:
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
:d::d:
 
haltie

haltie

Üye
Senin demenle olsaydı bu işler :d: Biz sana benzemeyiz Halit'im, çizdirmeyiz :d:Estağfurullah meslek edinmedik seninle alay etmeyi :d: Sadece top ayağıma geliyor ben de gol atıyorum :d:

:dansöz: işine gelmeyince tabi :D
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
:dansöz: işine gelmeyince tabi :D
Böyle göbek atmalarla goğüs-göbek açmalarla gözümüzü boyayamazsın Halit :d: Özgün ol :d:
Ya da olma ya... :D Böylesi sana daha çok yakışıyor!.. Sıradan ol :D Laf bulama, benim lafları bana sat :D Hatta saçmala :D Sen yeter ki göbeğini at :dansöz:
Oooh yandan yandan :d:
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
:d::d::d:
 
haltie

haltie

Üye
ben göbek atarım sen herzamanki gibi kıvır ama :d::d::dansöz:
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
konu bizim Mekànı da geçer
:d::d:
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Geçermi geçer:d:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Burda geyik ortamı gördüm dalayım dedim :ehe
Eee konunun adını ne olarak değiştiriyoruz :d:
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
"Moderatör geyik" olabilir mi?

:d:

Bak sen de diyorsun burası geyiğin ortamı, yaşam alanı :d:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt