1 milyon dolarlık çizgi roman

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
1 milyon dolarlık çizgi roman
ABD'de Süpermen çizgi romanının ilk baskısının çok nadir bulunan sayısı 1 milyon dolara satıldı.



ComicConnect.com adlı internet sitesi tarafından yapılan açık artırmada, 1938 yılının haziran ayında basılan derginin 1 milyon dolara satıldığı, bunun bir çizgi romana biçilen rekor fiyat olduğu belirtildi.

Sitenin kurucusu Stephen Fishler, çizgi romanının ilk sayısından 100 kadarının var olduğunu, bunların da birkaçının iyi durumda olduğunu düşündüklerini söyledi.

Fishler, kitabın son olarak 15 yıl önce 150 bin dolara satıldığını, yeni sahibinin ise meçhul olduğunu ifade etti. Bundan önce bir çizgi romana verilen en yüksek fiyat 317 bin dolardı.

Süpermen’in 1938 yılındaki ilk baskısı 10 sentten satılmıştı. İlk baskıda suçlularla savaşan süper kahramanın başka bir gezegende nasıl doğduğu, dünyaya gelerek sevgilisi Lois Lane için Clark Kent kişiliğine bürünmesi anlatılmıştı.

 
  • Beğen
Tepkiler: ism@il 54


Love Prince

Love Prince

Üye
vay be :D
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
☢ çok para :ehe
 
Freestyle.Cod

Freestyle.Cod

Üye
1 çizgi roman = 1 milyon dolar amerikalılar çıldırmış olmalı :aha:
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
biri sağlam koleksiyon yapıyor olmalı:ehe
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Hangi akıllı vermiş bu kadar parayı:D
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
utanmış abi açıklamamış:ehe
 
Aziz™

Aziz™

Üye
insanlar parasını nasıl harcayacağını şaşırmış yahu:hmmm
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
:kop: vardır 500milyon doları vermiştir birini:ehe
 
emin27

emin27

Üye
vay be paraya bak...
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
aynen ama o parayla binlerce insanıda kurtarabilirdi:s
 

Revengeful

Emekli Yönetici
satın alan ruh hastasının teki olmalı. Hadi illa bir yerlere 1milyon vermek istiyorsun çizgi romana değil bir hayır kuruma ver kardeşim ya :off:
 
@n!wa+*R

@n!wa+*R

Üye
1 çizgi roman = 1 milyon dolar amerikalılar çıldırmış olmalı :aha:
Eski çizgi romanlar ki bende büyük bir çizgi roman tutkunuyum ve aynı oranda bir çizerim;Çok eski bir tarihi eser giibidir..Yani sayıları çok kaliteli ve bulıunmaz eski çizimlerdir..O yüzden bu fiyat her ne kadar çok fazla gibi görünsede nadir bir koleksiyon parçasıdır..:oke:
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
bende koleksiyon yaparım para önemsiz olur belki buda öyle bir şeydir ama çok büyük para:s
 
akula

akula

Üye
leman dergilerini saklamaya başlayalım bari belki torun topaç para sahibi olur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt