5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
tabii ki Türkçe destekler..hatta orda ek olarak navi kodu verdim hepsi Türkçeyi destekler..sertifikaya bir kötü etkisi olmaz..
 


ulaş2626

Üye
şimdi denedim en alttaki kod çalıştı fakat güncellerken belirli süre sonra cihaz kurtarma diye birşey çıkıyor telefonu açıp kapatıyor telefo tekrar tekrar bağlantı modunu gösteriyor ps süiıt diyorum işlem başa dönüyor nasıl yapabilirim yardımların için teşekkür ederim.

--------------- Ekleme ---------------

telefonda bir ayarmı yapmam gerekiyor
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bağlantı kesilmesinin birçok nedeni olabilir hattın yavaş olabilir,bilgisayarda bir program engelleyebilir..pc yeniden başlat pc suite veya ovi suitle ilgili çalışan programları görev yöneticisinden kapt bir de öyle dene..
 

ulaş2626

Üye
telefon güncellerken kapanıp açılması cihaz kurtarma sayfasının görünmesi normalmi normalmi acaba
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
telefon güncellerken kapanıp açılması cihaz kurtarma sayfasının görünmesi normalmi normalmi acaba
ya genelde görünen bir sorun daha çok kullandığın işletim sisteminin telefonun driverlarını tam yükleyememesinden kaynaklanıyor..ben windows 7 de yaptım bugün onun otomatik driver bulma özelliği olduğu için hiç sorun yaşamadım..
 

ulaş2626

Üye
defalarca denememe rağmen hep aynısı oluyor 3 adımda cihaz kurtarma sayfası çıkıyor altta tekrar dene yazısı çıkıyor

--------------- Ekleme ---------------

telefonla birlikte gelen cd yi yüklemiştim

--------------- Ekleme ---------------

bilgisayara bağlandı yazısı çıkıyor sağ köşede

--------------- Ekleme ---------------

ne yapmalıyım sizce

--------------- Ekleme ---------------

bu nss deki kodu girdiktensonra waylees ile v 40 ı görürmü
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
görür ama o tam güncelleme olmaz..o sağ köşede bağlandı diye gösteren nokia pc suite i kapat dene..
 

akinao

Üye
arkadaşlar güncellemeyi yaptım ama kırmızı olması gerekirken mavi oldu şimdi bunu nasıl düzelticem kırmızının kodunu girip günceleme aratıyorum yok olmuyor güncellemeniz en son sürüm diyor bunun çözümü nasıl olacak acaba?
 
..UfukcaN..

..UfukcaN..

Üye
arkadaşlar güncellemeyi yaptım ama kırmızı olması gerekirken mavi oldu şimdi bunu nasıl düzelticem kırmızının kodunu girip günceleme aratıyorum yok olmuyor güncellemeniz en son sürüm diyor bunun çözümü nasıl olacak acaba?
0559066 bununla güncelle
 
..UfukcaN..

..UfukcaN..

Üye
ben teşekkür ederim ;)
 

ulaş2626

Üye
telefonumun rengi kırmızı 0570027 bu kod olurmu
 
hitachi

hitachi

Üye
Pardon arkadaşlar nereye yazmam gerektiğini bulamadığımdan buraya yazıyorum.

Ben opda'dan sertifikamı aldım fakat txt formatında geldi.Bunu nasıl uygun hale getirebilirim bilen varmı.

Teşekkürler.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yanlış gelmiş be kardeşim..başka yerden al bir tane daha imobile.cn den alabilirsin..
 
gemlikua96

gemlikua96

Üye
arkadaşlar benim telin markası 5800 ve sürümü v31 gösteriyor çok mu geride kalmışım :D
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yok bir yüz yıl geridesin..:ehe
 
..UfukcaN..

..UfukcaN..

Üye
dil kodunu değiştirmen gerek fun club 1.sayfa 9.mesaja bak anlatım var
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ilk sayfada verilen dil kodlarından güncellersen ingilizce olmaz..
 


Üst Alt