Godfather
Üye
Çakı kalitesi nasıl anlaşılır ?
Çakının kalitesi bileme ile anlaşılır
Bir çakının ucunu bir demire sürttüğünüzde hemen bilenmesi gerek
Resimdeki gibi bir çakıyı bir demire süreceksiniz bilenecek 
Başka bir şekilden diyim size çakının çeliğine bağlı olduğundan; Çeliği tırtıklı olursa iyi kulay bileniyor güzel bıçak oluyor yani onlar
Pek belli değil ama o şekildeki gibi işte
Biledikten sonra bilendimi keskinleştimi acaba diye merak ediyorsanız tam size göre bir şey diyim
İyi çakılarda hemen belli olur zaten 
Evet şekildeki gibi çakının yanını keskin tarafını tırnagınıza çalın yani sürün eger çakı kayıp gidiyorsa çakınız kötü demektir eğer takılıyorsa çakı kaliteli demektir!!!!
Dedemin çakısı ama dedem 10 sene önce vefaat ettiğinden benim çakım artık
Çok iyi bir çakı bu dediklerimin hepsi var 
Evet bu şekilde anlarsınız çakının iyi yada kötü olduğunu
1-Çakının yanını bir demire 2 kere bile sürdüğünüzde bileniyorsa
2-Çakının yanda baktığınızda tırtık tırtık ise(Benim görüşüm)
3-Çakının keskin tarafını dikbir şekilde bir şey soyar gibi tırnağınıza sürdüğünüzde kayıp gitmiyorsa tırnağınızı soyuyorsa çakınız KALİTELİDİR!!!
Bir çakının ucunu bir demire sürttüğünüzde hemen bilenmesi gerek
Resimdeki gibi bir çakıyı bir demire süreceksiniz bilenecek 
Başka bir şekilden diyim size çakının çeliğine bağlı olduğundan; Çeliği tırtıklı olursa iyi kulay bileniyor güzel bıçak oluyor yani onlar
Pek belli değil ama o şekildeki gibi işte

Biledikten sonra bilendimi keskinleştimi acaba diye merak ediyorsanız tam size göre bir şey diyim
İyi çakılarda hemen belli olur zaten Evet şekildeki gibi çakının yanını keskin tarafını tırnagınıza çalın yani sürün eger çakı kayıp gidiyorsa çakınız kötü demektir eğer takılıyorsa çakı kaliteli demektir!!!!
Dedemin çakısı ama dedem 10 sene önce vefaat ettiğinden benim çakım artık
Çok iyi bir çakı bu dediklerimin hepsi var 
Evet bu şekilde anlarsınız çakının iyi yada kötü olduğunu

1-Çakının yanını bir demire 2 kere bile sürdüğünüzde bileniyorsa

2-Çakının yanda baktığınızda tırtık tırtık ise(Benim görüşüm)
3-Çakının keskin tarafını dikbir şekilde bir şey soyar gibi tırnağınıza sürdüğünüzde kayıp gitmiyorsa tırnağınızı soyuyorsa çakınız KALİTELİDİR!!!



