TIR OYUNU S60V3 3RD.HaBBuJ

Sponsorlu Bağlantılar

habbuj

habbuj

Üye
    Konu Sahibi
TIR OYUNU S60V3 3RD.HaBBuJ




EVET ARKADAŞLAR MUHTEŞEM BİR TIR OYUNU
EMÜLATÖR OYUNUDUR
VBAGX EMÜLATÖRÜYLE ÇALIŞIR

AŞAĞIDA VERDİĞİM LİNKTEN İNDİREBİLİRSİNİZ

TEŞEKKÜRLERİNİZİ BEKLİYORUM

EMEĞE SAYGI LÜTFEN
kurulum:

1)arkadaşlar ilk olarak ekte verilen emulatoru telinize kurunvbagx_s60v3.rar
2)sonra oyunu indirip hafıza kartı/data/others/vbagx içine atınız
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: Bruce Wayne, eduroam17, tankurt ve 88 diğerleri


anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
Teşekkürler :good:


:türkiye1:
 
'Davut

'Davut

Üye
Teşekkürler oyun için...:good:
 
techno_esh

techno_esh

Üye
Teşekkürler

--------------- Ekleme ---------------

Oyunu nereye atıyoruz
 
merty24

merty24

Üye
saol
 
Emir

Emir

Üye
Eline saglık :D
 
uA_abdül

uA_abdül

Üye
oyun hangi tel için n95te grafikler bozuluyor
 

demir21-

Üye
bu oyun nasıl yükleniyor? teşekkürler....
 
Consul9

Consul9

Üye
1)arkadaşlar ilk olarak ekte werilen emulatoru telinize kurunvbagx_s60v3.rar
2)sonra oyunu indirip hafıza kartı/data/others/vbagx içine atınız2312 - Big Mutha Truckers.7z


not:oyunun hızlı çalışacağını zannetmiyorm ama deneyin;)
 
  • Beğen
Tepkiler: mertmese

leddle

Üye
açıklasaydın daha ıyı olurdu herkez sızın gıbı bılmıo
 
  • Beğen
Tepkiler: kado007
Consul9

Consul9

Üye
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Teşekkürler
 
rapman

rapman

Üye
grafikler resimdeki gibi net ve güzel olamaz çünkü gameboy advance oyunu :)
 
Flashtecker

Flashtecker

Üye
evet oyun grafikleri cok kotu su oyunu emulator oyunu yapacaklarını java yapsalarmıs super olurmus
 

dj osman

Üye
oyuna girerken donuyo yani oyuna girmiyo
 
ibrahim539

ibrahim539

Üye
Teşekkürler...
 

sharlatanss

Üye
teşekkürler
 

selo68

Üye
teşekkürler
 
bozkurt__2323

bozkurt__2323

Üye
teşekkürler davamını beklıyoruz:bye2:
 


Üst Alt