Bir sezonda 508 gol yediler!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
oguzkagan11

oguzkagan11

Üye
Şahan'ın bunla ilgili bir videosu vardı ayrıca kesin kalecileri hentbol takımından gelmiştir :D
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Acaba tek kale maç mı yapıyoruz sanıyorlardıda maçta arada kendi kalelerine atıyorlardı.....:ehe
 
safara1

safara1

Üye
:ehe:ehe:ehe
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Tamam yahu hortlatmayın fenerlileri düşman edeceksiniz bana :ehe
 
aLone

aLone

Üye
    Konu Sahibi
taaa ağustosta açmışım len konuyu:D
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Zaman ne çabuk geçiyor değil mi ? :D
Ne güzel günerdi bee :(
 
mazlum1790

mazlum1790

Üye
keşke bu takım süper ligde olsaydıda biraz göl görseydik
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt