Peter Answers Sorularınızı Yanıtlıyor

Sponsorlu Bağlantılar

cicekkz

Üye
slm size bir sey sora bilirimmi
 


81_crazyboy_81

Üye
benim yanımda kim var

--------------- Ekleme ---------------

benim ayanımda kim var

--------------- Ekleme ---------------

olgun karadeniz ne yapıyor şu anda
 

serseri_sıla

Üye
slm nasılsın ben yenı kaydoldum ve sorularım var

--------------- Ekleme ---------------

benım yanımda şu an kım var

--------------- Ekleme ---------------

ordamısınız

--------------- Ekleme ---------------

benım yanımda kım var şu an
 

ladrenin

Üye
merhaba

--------------- Ekleme ---------------

ben az önce neye girdim

--------------- Ekleme ---------------

peter ordamısın
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
slm nasılsın ben yenı kaydoldum ve sorularım var

--------------- Ekleme ---------------

benım yanımda şu an kım var

--------------- Ekleme ---------------

ordamısınız

--------------- Ekleme ---------------

benım yanımda kım var şu an

Yuh siz de kahin yaptınız herifi :ehe
 

mukur

Üye
ne sorarsanız cevaplıyor efendim.Özellikle yanınızdaki arkadaşınızın sorularını daha bir güzel cevaplıyor :) Siteye girince karşınıza 2 kutu çıkıyor."Insert petition" alanına "Peter, please answer:" yazıyorsunuz. ":" koymayı unutmayın sonuna ve otomatikman alt satıra geçiyorsunuz.Burayada sorunuzu yazıp sonuna "?" koyunca otomatik olarak cevaplıyor.Eğer sayfada ilk defa işlem yapıyorsanız üst kısımda çıkan kutuyu onaylamanız gerekli.İşte cevabını verdi değilmi ama siz memnun kalmadınız bu cevaptan :) Bir de şöyle yapın. "Insert Petition" alanına "Pe" yazdıktan sonra ".(nokta)" koyun ve soracağınız sorunun cevabını(!) yazın.Yalnız cevabın "eter, please answer:"'dan kısa olmasına dikkat edin ve : koyduktan sonra sorunuzu yazın.Türkçe de sorabilirsiniz."?" koyduktan sonra cevabını verdi değil mi? :) Arkadaşlarınızı "Olum , bu varya bir kahin tarafından yapılmış ,herşeyi biliyor" diyerek iyi vakit geçirebilirsiniz.Arkadaşınız soruyu sorar sizde yukarıdaki taktikle önce cevabı sonra soruyu yazarsınız onunda ağızı açık kalır
Maxicep.com - Peter Answers Sorularınızı Yanıtlıyor

--------------- Ekleme ---------------

Bu çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooq esqi dedem zamanından kalma ama güzel
 

serseri_sıla

Üye
benım ısmın ne

--------------- Ekleme ---------------

peder ordamısn
 

005kadir

Üye
yanımda kim var
 

cekicikral1

Üye
slm

--------------- Ekleme ---------------

ben kimim

--------------- Ekleme ---------------

ben kimim?peter

--------------- Ekleme ---------------

ben kimim peter?
 

fob

Üye
bende anlamadım hemde açamadım:yuru
 

serhatarslanlar

Üye
:d::oke::megafon:
ne sorarsanız cevaplıyor efendim.Özellikle yanınızdaki arkadaşınızın sorularını daha bir güzel cevaplıyor :) Siteye girince karşınıza 2 kutu çıkıyor."Insert petition" alanına "Peter, please answer:" yazıyorsunuz. ":" koymayı unutmayın sonuna ve otomatikman alt satıra geçiyorsunuz.Burayada sorunuzu yazıp sonuna "?" koyunca otomatik olarak cevaplıyor.Eğer sayfada ilk defa işlem yapıyorsanız üst kısımda çıkan kutuyu onaylamanız gerekli.İşte cevabını verdi değilmi ama siz memnun kalmadınız bu cevaptan :) Bir de şöyle yapın. "Insert Petition" alanına "Pe" yazdıktan sonra ".(nokta)" koyun ve soracağınız sorunun cevabını(!) yazın.Yalnız cevabın "eter, please answer:"'dan kısa olmasına dikkat :yuruedin ve : koyduktan sonra sorunuzu yazın.Türkçe de sorabilirsiniz."?" koyduktan sonra cevabını verdi değil mi? :) Arkadaşlarınızı "Olum , bu varya bir kahin tarafından yapılmış ,herşeyi biliyor" diyerek iyi vakit geçirebilirsiniz.Arkadaşınız soruyu sorar sizde yukarıdaki taktikle önce cevabı sonra soruyu yazarsınız onunda ağızı açık kalır

:deal:site:http://www.peteranswers.com/
peteranswers hilesi :naughty:
 

sevdali_72

Üye
ben kimim
 

cekicikral1

Üye
b:naughty:en kimim?

--------------- Ekleme ---------------

ben kimim

--------------- Ekleme ---------------

ben kimim

--------------- Ekleme ---------------

ben kimim
 

kabuscuk

Üye
mehmet yıldırımın babası ne iş yapıyor
 

edabüşra

Üye
slmm peter abii bızı duyuyomusun

--------------- Ekleme ---------------

peter please answer:
bizi duyuyormusun?
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Buyrun ben sayın Peter ...
Nasıl yardımcı olabilirim ?
Evet Edanur seni duyuyorum evladım buyur sorunun nedir ?
Hislerim bana Ordulu olduğunu söylüyor ...
 

BARİSELLO

Üye
slm
 

EAÇAKIR

Üye
şu an yanımda kimler var
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Kimse yok evladım beni kandırma ...
 


Üst Alt