slm arkadaşlar ben size çok acık bır sekılde peter answer hılesını basamak basamak yazıcam eger bundan da anlamazsanız artık sıze yuhhh derım
ılk olarak sıteye gırıs yapıyosunuz daha sonra ılk kutucuga pe yazıp ardından klavyeden nokta ısaretıne basıyosunuz, daha sonra soracagınız sorunun cevabını yazıyosunuz
örnek: pe. istanbul
tabı yazdıgınız cevap cıkmıcak otomatık olarak peter please answer the following question yazıcak daha sonra siz iki nokta ust uste koydunuz zaman otomatık olarak alt kutucuga gecıcek ve sorunuzu sorduktan sonra
örnek: ben şuan hangi ildeyim?
yukarıda verdıgınız cevabı otomatık olarak verıcek....
şimdi sıze kısaca özet geceyım
ilk kutucuk: pe.istanbul: (verdıgınız cevap cıkmıcak otomatık olarak kendısı peter please answer the following question yazacak pe den sonra nokta koymayı unutmayınnn )
ıkıncı kutucuk: ben suan hangı ildeyim?
bu kadar basıt ve sacma bı hıle
saygılarımla ösnurrr
irtıbata gecmek ısteyen arkadaslara
[email protected] adresınden bana ulasabılırler ıyı keklemelerr
