meyhaneci5858
Üye
ewet sebebi 2g olması buyuk ihtimal eski programları yuke çünkü artık cogu program 3.g ve 3.g s uyumlu ben 3.g kulanıyorum cogu oyun ve program bazı yerleri kasıyor geç acıyor eksi programları felan dene aynı sorun varsa restore ett
Engin hocam sorunu çok şükür çözdüm, belki diğer arkadaşlarada faydalı olur paylaşmak istedim.
Uygulamaların açılmaması 2G ile veya oyunun eski sürümüyle alakalı değilmiş.
Sorunun çözümü için izlediğim yol :
1- Applestoreden hesab aldım
2- Ücretsiz bir uygulama yükledim ve çalıştırdım
3- Daha sonra açılmayan ipa dosylarını yükledim sorunsuz çalıştı
olmadı mobiga tavla alternetif iyi ve 3d başka bir tavla olursa da çok sevinirim.ama mobiga tavla bi başka, hem türkçe hem ses grafik on numara.
