program ve Oyun isteyenler Gelsin (IPHONE İÇİNDİR )

Sponsorlu Bağlantılar

meyhaneci5858

meyhaneci5858

Üye
ewet sebebi 2g olması buyuk ihtimal eski programları yuke çünkü artık cogu program 3.g ve 3.g s uyumlu ben 3.g kulanıyorum cogu oyun ve program bazı yerleri kasıyor geç acıyor eksi programları felan dene aynı sorun varsa restore ett

Engin hocam sorunu çok şükür çözdüm, belki diğer arkadaşlarada faydalı olur paylaşmak istedim.
Uygulamaların açılmaması 2G ile veya oyunun eski sürümüyle alakalı değilmiş.
Sorunun çözümü için izlediğim yol :
1- Applestoreden hesab aldım
2- Ücretsiz bir uygulama yükledim ve çalıştırdım
3- Daha sonra açılmayan ipa dosylarını yükledim sorunsuz çalıştı
 


Magnifique

Magnifique

Üye
Bana
Ganstarin tam sürümünü bulabilir misin?
Ve de Action Heroes..
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bana
Ganstarin tam sürümünü bulabilir misin?
Ve de Action Heroes..
al kardeş tam sürümü
http://www.maxicep.com/iphone-3g-uy...angstar-videyoyu-izle-sonra-indir-255838.html

--------------- Ekleme ---------------

acaba türk yapımı olan mobiga tavlanın jb liler için olanı var mı?2 oyundan sonra 5 dakika limit olması bir tavla hastası olan beni mahvediyor da :)olmadı mobiga tavla alternetif iyi ve 3d başka bir tavla olursa da çok sevinirim.ama mobiga tavla bi başka, hem türkçe hem ses grafik on numara.
Engin arkadaşım konuların ve paylaşımların harika.Senin gibi anlasam bu işlerden ve yapabilecek boş vaktim olsa inan bende bu şekilde insanlara jest yaparak mutlu etmek isterdim.Tebrik ederim seni ve tabi ki teşşekkür de ederim ;)
ewet hayırlı olsun kardeş
burdan indir
http://www.maxicep.com/iphone-3g-uygulama-oyun-tema/mobiga-tavla-3d-295327.html#post1927540
 
Magnifique

Magnifique

Üye
Saolasın da bi şey sorucam...
Bunları iPoda atmak için jailbreak gerekiyo mu?
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ewet internet sitelerinden ucretsiz indirdıgın oyun uygulamakarı yukleyebilmek için jb şart
 
Magnifique

Magnifique

Üye
Engin abi bana Action Heroes'u bulabilir misin?
 

nesrinun

Üye
DSLR Camera Remote uygulamasını bulabilirmisiniz, şimdiden teşekkürler.

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşlar DSLR Camera Remote programını arıyorum, bulabilirmisiniz.
Programın tanıtım sayfası


Şimdiden teşekkürler...
 
C.RON@LDO

C.RON@LDO

Üye
bana TEKKEN oyunu lazım iphone. hangi serisi olursa farketmez.
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
DSLR Camera Remote uygulamasını bulabilirmisiniz, şimdiden teşekkürler.

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşlar DSLR Camera Remote programını arıyorum, bulabilirmisiniz.
Programın tanıtım sayfası


Şimdiden teşekkürler...
ewet buyrun DSLR camera
indir


--------------- Ekleme ---------------

bana TEKKEN oyunu lazım iphone. hangi serisi olursa farketmez.
kardeş tekken daha henüz çıkmış değil iphonede var ama emülatör ile çalıştıryorlar emilatör hakında bilgim yok ama sana alternatif bir oyun verim cok guzel en az tekken kadar zevklidir
http://www.maxicep.com/iphone-3g-uy...bir-oyun-daha-videyoyu-izle-indir-255840.html
 

tukyam

Üye
mobiga tavla için teşekkürler engin arkadaşım.Bu topic velinimet vallahi helal sana :)
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim babacan ii oyunlar ii eğlenceler
 
UNICORNDREAMS

UNICORNDREAMS

Üye
engin abi senden bir iki oyun ricam olcak acaba hero of sparta oyununu crush the castle bide spider adli oyunu yolluyabilirmisin
 
C.RON@LDO

C.RON@LDO

Üye
peki kardeş saol çıkınca paylaşırsan sevinirim . önerdiğin oyunda güzel benzer tarz. eyw.
 

mertatakan

Üye
aga bana bir yere yönlendirmeden tek tek iphone nasıl oyun atılır alllah rızası için anlatır mısın blackra1n i kurdum nasıl atacağımı anlamadım resimli bir şekilde tek tek anlatır mısın deli olacağım...
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
engin abi senden bir iki oyun ricam olcak acaba hero of sparta oyununu crush the castle bide spider adli oyunu yolluyabilirmisin
hero of sparta

crush of castle


ya spider bulamadım o oyunu ne yapacan okadar guzel oyun dururken :D

--------------- Ekleme ---------------

aga bana bir yere yönlendirmeden tek tek iphone nasıl oyun atılır alllah rızası için anlatır mısın blackra1n i kurdum nasıl atacağımı anlamadım resimli bir şekilde tek tek anlatır mısın deli olacağım...
yardım konusu degildir arkadaşım sadece oyun ve program istekleri
 
UNICORNDREAMS

UNICORNDREAMS

Üye
tessekurler engin abi emegine saglik :)
 

mertatakan

Üye
o zamna bir yere yönlendirir misin cydia dan appsync yi yükledim daha sonra ne yapacağım.MSN:[email protected]
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
o zamna bir yere yönlendirir misin cydia dan appsync yi yükledim daha sonra ne yapacağım.MSN:[email protected]

sözüme başlamadan önce söyledim babacan eger sen degilsen yanlış anlama diye oda ankaralıydı dedi bi seneye yakın uyeyim sitede insanlar bir tuhaf olmuş adam hem beni msn eklemiş hem çekinmeden konuşuyor ben soruyorum cihazın 3g mi gs mi adam sanki bana şüpeli gözuyle bakıyor
ok sordugun soruyada cevap vereyim konu muhabette dönuşmeden ben installous kulanıyorum program oyun yuklemek i
cyda/manege/sources
sağ ust
Edit saol ust Add
http :// cydia.hackulo.us/
add source de yuklemeleri bekle sonra done de
hackulo us pc monitör resminin solundaki siyah ok tıkla
5 programı kur installous ekrana gelince olay bitmiştir safariden oyun indirebilirsin installousun dowland bölümüne gelcek ordan kuracaksın eger pc uygulamaları telefona etmak istiyorsan winscp ile <root>/User/library/downloads içine at sonra telefondan installousun downlaond bölümüne gelcek kuracaksın kolayı gele
 


Üst Alt