5800 xmde program yükledikten sonra açılmamaya başladı..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

murat23351

Üye
    Konu Sahibi
5800 xmde program yükledikten sonra açılmamaya başladı..
slm arkadaşlar ben sitede tlfnun yazı fontunu değiştirme programını indirip kurdum çok güzel çalışıyordu. sonrada kendimde olan bir yazı fontunu pgrama göre uyarlayıp tlfnun yazı fontu olan klasörüne attım o yazı fontunu onaylayıp tlf kapatıp açmak istediğimde tlf ilk beyaz ışığı yanıyor sonra kendiliğinden kapanıyor ve bu işlem devam ediyor kendiliğince ne yapmam lazım... ben bunu hafıza kartına yüklemiştim hafıza kartını çıkarıp laptopdan E:/DATA/FlipFont içine alttığım yazı fontunu bulamıyorum bulup silsem düzelir dedim onu da bulamıyorum tlf da açılmıyor ne yapmam lazım...:ağlarım::ağlarım: şarzı boştur diye bataryayıda takmama rağmen yine aynı işlem devam ediyor ????????????
 


Sehzade

Üye
hard format at birader forumda var baska yolu yok :)
haa birde hafıza kartını cıkarıp acmayı dene ;)
 
Cs***MaN

Cs***MaN

Üye
Bi format at ......
 

murat23351

Üye
    Konu Sahibi
hard format at birader forumda var baska yolu yok :)
haa birde hafıza kartını cıkarıp acmayı dene ;)

kartı çıkarıp öyle denemek istedim yine aynı beyaz ışığı yanıyor 2 sn sonra tekrar kapanıp kendiliğinden açılmaya çalışıyor... hard format hangi tuşlardı yeşil-kırmızı-kamera tuşlarıysa bunlara basarak denedim yine olmadı :vur:vur:vur

--------------- Ekleme ---------------

burdakini yapınca açıldı http://www.maxicep.com/yararli-bilg...paliyken-acilmiyoken-format-atmak-251563.html inş. yüklediğim programlar çalışır font programından başka sevmedim bu programı :))) korkuttu vallaa... 6 gün sonra ilk formatını yedi :))
 

Lacrymosa

Üye
Ben de bazı programları yükledikten sonra sorun yaşıyordum. Telefonu açarken Nokia yazısı gitmiyordu. Hafıza kartını çıkartıp açıyordum. Telefon açıldıkdan sonra hafıza kartını takıyordum. Telefon 5 dakikada kendine geliyordu ve bazı programların kopyaları oluşuyordu. O programları tamamen sildim şu anda düzeldi.

Bir de çoğu 5800 kullanıcısının başına gelmiştir bazen ekrandaki kısayol simgeleri görünmez oluyor ve rehber ve numara çevirme butonları çalışmıyor yani sinir bozucu bir hal alıyor telefon. Format atarak çözülüyor o sorun. İşte o yüzden sayısız kere format attım. Ama şu sıralar pek olmuyor o sorun. 100-150 MB'lık uygulamalar kursam da...
 

Sehzade

Üye
kartı çıkarıp öyle denemek istedim yine aynı beyaz ışığı yanıyor 2 sn sonra tekrar kapanıp kendiliğinden açılmaya çalışıyor... hard format hangi tuşlardı yeşil-kırmızı-kamera tuşlarıysa bunlara basarak denedim yine olmadı :vur:vur:vur

--------------- Ekleme ---------------

burdakini yapınca açıldı http://www.maxicep.com/yararli-bilg...paliyken-acilmiyoken-format-atmak-251563.html inş. yüklediğim programlar çalışır font programından başka sevmedim bu programı :))) korkuttu vallaa... 6 gün sonra ilk formatını yedi :))
duzeldigine sewindim kardes ama bence ole sistemle oynayan eklentiler kurma nadir abiyi ve beni takip edersen sorun cıkmaz:)
 

murat23351

Üye
    Konu Sahibi
tlf yüklemiş olduğum bir çok uygulama gitmiş.. içinde sadece benim kurduğum bir GARMIN vardı ve facebook uygulaması kalmış geri ne varsa silmiş... en azından 5800 lar için format yolunu öğrendimm... sıkışınca tek yapacağım şey format atmak olacak...
 

Sehzade

Üye
Ben de bazı programları yükledikten sonra sorun yaşıyordum. Telefonu açarken Nokia yazısı gitmiyordu. Hafıza kartını çıkartıp açıyordum. Telefon açıldıkdan sonra hafıza kartını takıyordum. Telefon 5 dakikada kendine geliyordu ve bazı programların kopyaları oluşuyordu. O programları tamamen sildim şu anda düzeldi.

Bir de çoğu 5800 kullanıcısının başına gelmiştir bazen ekrandaki kısayol simgeleri görünmez oluyor ve rehber ve numara çevirme butonları çalışmıyor yani sinir bozucu bir hal alıyor telefon. Format atarak çözülüyor o sorun. İşte o yüzden sayısız kere format attım. Ama şu sıralar pek olmuyor o sorun. 100-150 MB'lık uygulamalar kursam da...
genelde telefonun acılıp kapanma sorunu n97 dahil programların cakısmasından dolayı fazla sistemle oynayan programlar kurmanızı tavsiye etmiyorum bir wep browser 1 msn 1gps birde oyunlar yeter bence baskasına gerek yok ha bide isterseniz antivirus programı temalarda bu sorunlara neden oluyor :)

--------------- Ekleme ---------------

tlf yüklemiş olduğum bir çok uygulama gitmiş.. içinde sadece benim kurduğum bir GARMIN vardı ve facebook uygulaması kalmış geri ne varsa silmiş... en azından 5800 lar için format yolunu öğrendimm... sıkışınca tek yapacağım şey format atmak olacak...
bence belini formata dayama telefonu yıpratıyor :) dikkatli ve saglam programlar yukle
 

murat23351

Üye
    Konu Sahibi
duzeldigine sewindim kardes ama bence ole sistemle oynayan eklentiler kurma nadir abiyi ve beni takip edersen sorun cıkmaz:)
haklısında ama elim kolum rahat durmaz ki :))) bunu yapacam istediğim fontu koyacam biraz üzerinden zaman geçsin bu korkuyu üzerimden atlatamm :kop::kop::kop: ... kendi fontlarımı kendim yapacam mutlaka :))))
 

Sehzade

Üye
haklısında ama elim kolum rahat durmaz ki :))) bunu yapacam istediğim fontu koyacam biraz üzerinden zaman geçsin bu korkuyu üzerimden atlatamm :kop::kop::kop: ... kendi fontlarımı kendim yapacam mutlaka :))))
sen bilirsin telefon senin sonucta :)
 

gılır

Üye
genelde telefonun acılıp kapanma sorunu n97 dahil programların cakısmasından dolayı fazla sistemle oynayan programlar kurmanızı tavsiye etmiyorum bir wep browser 1 msn 1gps birde oyunlar yeter bence baskasına gerek yok ha bide isterseniz antivirus programı temalarda bu sorunlara neden oluyor :)

--------------- Ekleme ---------------


bence belini formata dayama telefonu yıpratıyor :) dikkatli ve saglam programlar yukle
arkadaşlar format falan hikaye aynı sorun bende de var,defalarca ben formatladım ayrıca 3 kezde serviste formatlandı yine sorun devam ediyor.(bu arada hafıza kartında sadece ovi'nin programları olduğu halde)bU 5800 LERİN ÇOĞUNDA YAZILIM HATASI VAR
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
kardeş ama sen kendin kaşınmışsın...normalinde uyumlu fontları karttaki resource klsörünün içine fonts diye klasör yapıp at öyle çalıştır.ne ugraşırsın flipfontla falan...ben hiç o programı kullanmadım kullanmamda.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt