

Konu zaten gereksiz mesajlar bölümünde ve yazılan tüm mesajlar buna baglı olarak gereksizAllah aşkına yakın yıkın sunucunun olduğu binayı, sistemin üzerine su dökün, disklerini söküp manyetik alana sokun yeterki yokedin şu konuyu
Bu kadar âptâl olunmaz ki ya
Hay anasını satayım adam adam gelmiş buraya soruyor ya he ya biz işletiyoruz Peter'ın sunucusunu!
Allah aşkına ya kilitleyin, silin şu konuyu Ata, Ulaş, Ozan veya herhangi biriniz. Tamam çoğu şeyde Google'da çıkıyoruz ama bunda çıkmayıverelim nolur.



cevaplasanaben kimi seviyorum![]()
Yahu niye burada soruyorsunuz, Peteranswer.com a girip sormanız gerekiyor. Hay Allah'ım ya.![]()
soyadım nedir




DiaBLoS™;1913960' Alıntı:
Sorularınızı beğenmiyor . Ondan cevaplamıyor arkadaşlar ..!

