Sende Hep Gülümsemenin Hasadı
Bu konuyu okuyarak, sana eşlik ettim.
Ağzına, yüreğine sağlık Mesut kardeşim...
Harikasın yine...
şuan dinliyorum teşekkürler
Çok teşekkür ederim abi cepten girdiğim için bakamıyorum ama bakacağım![]()

yüreğine sağlıkteşekkürler

Salih Baba™;1859678' Alıntı:Telefon kaydı olmasına rağmen sesin tok hemşo buda aradaki farkı kapatıyor....
Şiirdeki sesini daha bir güzel buldum...
Yüreğine sağlık.....Aslında seslendirmelere, spikerliğe gidebilecek bir tonda sesin...Benim de sesim öyledir..
Tokatlılara has bir şey mi acaba....![]()
şaka biyana teşekkür ederim hemşo.belkide öyledir bilmiyorum...tohada ve tohatlılara has bişeydir ellam.eyvallah...Heee öyle öyle..
Bazen kız arkadaşımla telefonla konuştuğumda, esnafın sesini duyuyorum.
Maşallah hepsinde cevher var.![]()



DiaBLoS™;1859751' Alıntı:Hemen dinleyeyim .
Teşekkürler kardeşim.
Simdi dinlicem Tesekkürler![]()
Yüreğine sağlık teşekkürler kardeşim
cok guzel okumu$sun
muzikte çok uyumlu sesine gonlune saglik te$ekkurler burda payla$tigin için
e turkiyeye geldigimizde bizede okursun artik![]()

tamam tutacaz sozumuzu gelicem dedim yaa..once sinema sonnra $iir okuycaksiniz anla$tikokuruz okuruz.hele bi gelin siz...ama önce sinema sözünüz var.şiir kolay![]()

tamam tutacaz sozumuzu gelicem dedim yaa..once sinema sonnra $iir okuycaksiniz anla$tik![]()
Hemen dinliyorum. Teşekkürler.
