TuRkiShCowboy
Emekli Yönetici
Davut™;1786548' Alıntı:böyle açıklamalara bayılıyorum ........
Fenerbahçemiz ağızlarını oynadığı oyunla,galibiyetle kapatıyor.........şşşşşşşşşşşşşşşşşş
DiaBLoS™;1786853' Alıntı:Fark atmak ve Beşiktaş...
Üstelik Fenerbahçeye mi ? Kimle gol atacaksınız ?
Buna 3 yaşındaki çocuklar dahi güler ..
Fenerbahçe kazanacaktır kalite farkı ve oyun şablonuyla...Şu tartışılmaz ki , 3 büyükler arasında en kötü ve sıkıcı oynayan takım Beşiktaştır ..
Daha iddasız sözlerle yenilmeyecegimizi düşünüyorum ama bu bir derbidir beşiktaş saha ve seyirci avantajı ile oynayacak
beşiktaş en iyi berabere kalır
fark atmayı bırak pozisyon bulacağından bile şüphem var
Cevaplarınızı görmek istiyorum
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız




