"Fener'e fark atacağız!"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Davut™;1786548' Alıntı:
böyle açıklamalara bayılıyorum ........
Fenerbahçemiz ağızlarını oynadığı oyunla,galibiyetle kapatıyor.........şşşşşşşşşşşşşşşşşş

DiaBLoS™;1786853' Alıntı:
Fark atmak ve Beşiktaş...
Üstelik Fenerbahçeye mi ? Kimle gol atacaksınız ?
Buna 3 yaşındaki çocuklar dahi güler ..

Fenerbahçe kazanacaktır kalite farkı ve oyun şablonuyla...Şu tartışılmaz ki , 3 büyükler arasında en kötü ve sıkıcı oynayan takım Beşiktaştır ..

Daha iddasız sözlerle yenilmeyecegimizi düşünüyorum ama bu bir derbidir beşiktaş saha ve seyirci avantajı ile oynayacak

beşiktaş en iyi berabere kalır
fark atmayı bırak pozisyon bulacağından bile şüphem var


Cevaplarınızı görmek istiyorum :ehe
 


tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Alıntı: İntifada göndermiş. >
Daha iddasız sözlerle yenilmeyecegimizi düşünüyorum ama bu bir derbidir beşiktaş saha ve seyirci avantajı ile oynayacak

burada ne var onu anlamadım yenilmeyecegimizi düşünüyorum demişim beşiktaş daha avantajlı demişim yanlışmı söyledim tebrikte ettim her ne kadar maç sıfır sıfır giderken verilmeyen penaltımız olsada 3. gol ofsaytta olsa beşiktaş haketti kazanmayı
 
haltie

haltie

Üye
Fazla abartmaya gerek yok sanırım:pro:

walla azbile semih gs ve fb yok bu ligde yanlızca gs ve fb bunu istıyor 2 takım üzerinde dönen bir lig istiyor buna inanıyor ama o iş zor biraz zaten son yhıl aldığımız kupalarla tarihimizle taraftarımızla bunu gösterıyoruz
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Mükemmel bir maçtı. Sesim kısıldı. Lakin 3 dedik 3'te kaldık. 5'e zaman yetmedi. Maalesef fark atamadık...
 
A1234567A

A1234567A

Üye
Davut™;1786548' Alıntı:
böyle açıklamalara bayılıyorum ........
Fenerbahçemiz ağızlarını oynadığı oyunla,galibiyetle kapatıyor.........şşşşşşşşşşşşşşşşşş

evet kapattı fenerbahce ama hedef yanlış oldu sanki :S hehe 3-0
 
'Davut

'Davut

Üye
susan elbette bizde olacağız ama genelde siz olacaksınız......
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Davut™;1800074' Alıntı:
susan elbette bizde olacağız ama genelde siz olacaksınız......

Hep böyle diyorsunuz ama sonuç hep aleyhinize oluyor :ehe
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
fb 11 kişiyle oynadığı zaman BEŞİKTAŞIMIZI yenmesine imkan yok. Genelde 15 kişiyle oynadıkları için zorlandığımız, yenildiğimiz oluyor. Neyse netice ortada 3-0 gibi net bir skor. Gerçi bir önceki karşılaşmamızda 4 çekmiştik 1 gol eksik attık ama neyse 3-0 da yetsin bari.
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Davut™;1800099' Alıntı:
unutmaki son 5 sene içinde içerde dışarda biz yeniyorduk...bunu unutuyorsun
Kupa finalinde 4 yediğinizi unuttun herhalde. 5 yıl içerisinde sürekli yenme gibi birşey yok istatisiktiklere bak. 15 kişi oynadığı zamanlarda fb bizi yenmiştir.
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Son 5 sene öncesini de sen unutma :ehe
 
'Davut

'Davut

Üye
şurda 5 tene mesaj attım ne aktif oldu bjk bölümü
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Eee Bjk li olarak fenerli avına çıktık :ehe:ehe:ehe
 
'Davut

'Davut

Üye
ben futbolu eğlence olarak gördüğüm için böyle konuşmalırı severim ama fazla uzatmak olmuyor.
sonra siliniyor mesajlar....
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Davut™;1800162' Alıntı:
ben futbolu eğlence olarak gördüğüm için böyle konuşmalırı severim ama fazla uzatmak olmuyor.
sonra siliniyor mesajlar....
Değil mi değil mi :)

Beşiktaşlı arkadaşları kutlarım.
 
oguzkagan11

oguzkagan11

Üye
Fenerbahçelilere gerekli cevabı verdik :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt