Üstüne gitmek ve düşünmek kavramları kullanılmış pek çok defa.
Bana kalırsa asla ama asla üstüne gitme ve düşünme! Rahat ol! Takma kafana!.. "Ben karanlıktan korkuyorum" cümlesini asla kurma!..
Karanlıkta olmak ile aydınlıkta olmanın aslında psikolojik olarak hiç bir farkı yoktur.
Bak diyelim ki bir öcü gelecek seni ham yapacak!.. Bundan korkuyorsun. Öcü aydınlıkta ham yapamıyor mu? Ya da hayaletler gündüz gözü ortaya çıkamıyor mu? Sen hiç albino cin gördün mü? Ya da ruhlar Amerikalı mı da saat farkından dolayı gece geliyorlar ziyarete? Yoo...
Karanlıkta başına gelebileceğini düşündüğün her şey aydınlıkta da başına gelebilir.
He ruhtur öcüdür odur budur korkuyorsan bunlardan onu ayrıca tartışırız. Ama karanlıkla bunları bağdaştırma.
Öte yandan unutmaman gereken diğer nokta bir şeyi kırk kere söylersen olacağıdır. Eğer takarsan kafaya karanlıkta karşıma bir şey çıkacak diye inan bana eninde sonunda çıkar!
He gerçekten çıkmaz!
Ne olur?
Şuur altın bunu yaratır. Olmayan şeyleri görmeye çıkmamış sesleri duymaya başlarsın.
Düşünsene, yaptığın sigara içmek gibi! Başına gelmeyecek hastalıkları zorla başına çekiyorsun!.. Düşünme yahu, rahat ol!..
Bak ben gece bir ses duyduğumda yataktayken iki şey yaparım.
Ya gider bakarım ne oluyor diye. Ya da döner popomu yatarım.
KAFAYA TAKMAM AMA ASLA!
Sana ikincisini tavsiye ediyorum.
Gecenin karanlığında dikersen kulakları zaten olmadık sesler duyarsın.
Bir de şu altın kuralı asla ama asla unutma:
Hiçbir zaman! Ne olursa olsun! Korku filmi seyretme!

şaka bi yana aslında herkes karanlıktan korkar (hiç korkmam diyen bile)nedeni belirsizlik ve kendini savunamamadır.bu nedenle atanın dediği gibi düşünmemektir yani ben karanlıktan korkmuyorum cümlesi bile korktuğunun belgesidir sadece cesur ol o durumda ne olucakki de ne olabilir ve bişey olmaz emin ol bayanların korktuğu en buyuk sey gece wcye gidememek sana önerim öyle bi durumda kalk ve lambayı ac göreceksibki bişey yok ve geriilim korku tarzı filmlerden uzak dur yuzde yuz faydalı olur bu
Alıngan değilim ...![]()
böyle hiç bir haber duymadım yani bu olay tamamen kafamdaki bir senaryo derdim ve rahatlardım...

ama en cok korkdum köpek korkusu korkunuzun ustune gidi ndiom utune gidersem beni parcarayacak ben napim şimdi![]()




Salih Baba™;2250155' Alıntı:Küçükken bende "lan karanlıktan şimdi birşey gelecek" die korkardım ama sonra düşünürdüm madem karanlıktan bir şey gelip bana zarar verme ihtimali var...Niye şu ana kadar çevremden öyle bir haber duymadım mesela:üst komşunun oğluna gece tanımlanamayan cisimler saldırdı vb...böyle hiç bir haber duymadım yani bu olay tamamen kafamdaki bir senaryo derdim ve rahatlardım...
Bence her korkununda üstüne gidilmez....Mesela ben tinerciden bıçak yemekten korkuyorum aha lan bir tinerci...
Sonra al başına belayı...Özetlemek gerekirse korkunun nedeninin tarihten bir örneği, numunesi yoksa korkmak güzel tasarlanmış bir bilim-kurgu hayalidir ve aslında korkmamak, anı yaşamak lazım...



ışıkları yakşaka bi yana aslında herkes karanlıktan korkar (hiç korkmam diyen bile)nedeni belirsizlik ve kendini savunamamadır.bu nedenle atanın dediği gibi düşünmemektir yani ben karanlıktan korkmuyorum cümlesi bile korktuğunun belgesidir sadece cesur ol o durumda ne olucakki de ne olabilir ve bişey olmaz emin ol bayanların korktuğu en buyuk sey gece wcye gidememek sana önerim öyle bi durumda kalk ve lambayı ac göreceksibki bişey yok ve geriilim korku tarzı filmlerden uzak dur yuzde yuz faydalı olur bu
![]()


İnş. kurtulursun.. (Bu arada konunun dışında ama lütfen şuna bir yardım edermsnz.. http://www.maxicep.com/s40-ve-java-...utfen-yardim-acilllll-342548.html#post2252011..)ACİL..
