7610'umu Bi açtım ekranı ßembeyaz..Lütfen Yardım!! Acilllll!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
zehircbbb

zehircbbb

Üye
    Konu Sahibi
7610'umu Bi açtım ekranı ßembeyaz..Lütfen Yardım!! Acilllll!!
:megafon::megafon:Ya arkadaşlar 7610 bir telefonum var.. Akşam sarjı bitti kapandı.Bende sabah sarja takıcaktım baktım ekran gitmiş.. Telefon açılıyor ama ekran bembeyaz.Ekrana ışıkta geliyor sadece görüntü yok. Hard Format attım ama yine yok.. Lütfen bir yardım istiyorum.. Telefonusuz asLa! :ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım:

İLGİLENENLERE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM..!!
 


alixkandemir

Üye
Ilk önce sim kartını ve hafıza kartını çıkar. telefonu şarj a tak ve telefonu kapat Yıldız yeşil ve 3 tuşuna aynı anda basılı tutarak telefonunu aç ama formattıng yazısı çıkmadan ellerini yıldız yeşil ve 3 tuslarindan kaldırma
formattıng yazısı çıktığında parmaklarını kaldır ve rahat bir nefes al biraz bekle format sonrası telefon kendine gelecektir merak etme

--------------- Ekleme ---------------

Veya olmazsa bir saat şarjda dursun yada başka bir batarya dene
yine olmazsa içini açıp bir bakım yapmakta fayda var. Ama ellerin doktor eli gibi hassas olsun dikkat et

--------------- Ekleme ---------------

Eğer telefonun kot cebi gibi sıkışık bir yerde duruyorsa yahut düşürdüysen ekran swich yerinden oynamış olabilir
 
zehircbbb

zehircbbb

Üye
    Konu Sahibi
İlk söylediğini denedim kardeşim Hard Format attım da demiştim zaten.. Bir batarya deneyeceğim ama zaten telefon 2.5 saattir şarjda kaldı yani işe yaramadı :) Söylediklerin için saolasın da swich yerinden oynamışsa ne yaparım :s
 
kemal21

kemal21

Üye
bir arkadaşın başınada gelmişti ekran açılyordu tuşlara basınca ses geliyordu ama bembeyaz ekran vardı sonra kendiliğinden düzeldi
 
zehircbbb

zehircbbb

Üye
    Konu Sahibi
aynen öyle ya..
 
kemal21

kemal21

Üye
umarım düzelir yoksa servislik
 
zehircbbb

zehircbbb

Üye
    Konu Sahibi
Filmi kaymıştır dediler :s 15 tlymiş..
 

alixkandemir

Üye
Hiç 15lira verme servise
al altı köşeli bir tornavida seti T7 ile aç telefonun içini bir bakım yap temizlik filan yap parçaları eski yerlerine tak %80 çalışır hale gelir.
Ekran filmi ile alakası yok olayın tutturmuş tamirciler ekran filmi zaten anlamaz diyerek yutturuyorlar.
Swich ve dokungaçlarda bir temassızlıktan şüpheleniyorum .
 

msutcugs

Üye
düşürttün mü ben düşürtüm öyle oldu serviste üctersiz yaptırdım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt