zehircbbb
Üye
7610'umu Bi açtım ekranı ßembeyaz..Lütfen Yardım!! Acilllll!!

Ya arkadaşlar 7610 bir telefonum var.. Akşam sarjı bitti kapandı.Bende sabah sarja takıcaktım baktım ekran gitmiş.. Telefon açılıyor ama ekran bembeyaz.Ekrana ışıkta geliyor sadece görüntü yok. Hard Format attım ama yine yok.. Lütfen bir yardım istiyorum.. Telefonusuz asLa! 








İLGİLENENLERE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM..!!

Ya arkadaşlar 7610 bir telefonum var.. Akşam sarjı bitti kapandı.Bende sabah sarja takıcaktım baktım ekran gitmiş.. Telefon açılıyor ama ekran bembeyaz.Ekrana ışıkta geliyor sadece görüntü yok. Hard Format attım ama yine yok.. Lütfen bir yardım istiyorum.. Telefonusuz asLa! 








İLGİLENENLERE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM..!!
Söylediklerin için saolasın da swich yerinden oynamışsa ne yaparım 
