alibey78
Üye
Nokia 5800 wlan baglantisini nasil yaparim ?
Herkeze selamlar.
nokia 5800 kullaniyorum. wlan baglantisini yapamiyorum. adresi giriyorum. wlan aglarini tarayip buluyorum. (kendi evimde baglanti var ve ful cekiyor ) giris yapiliyor dyor. sonra ag geciti izin vermiyor diyor ve baglanti yapmiyor. defalarca denedim. bir iki defa baglanabildim ve sadece ana sayfaya baglandim girdigim adresin. daha ilerisine gidemedim.
bu sorunu nasil cozerim. lutfen yardimci olurmusunuz.
nokia 5800 kullaniyorum. wlan baglantisini yapamiyorum. adresi giriyorum. wlan aglarini tarayip buluyorum. (kendi evimde baglanti var ve ful cekiyor ) giris yapiliyor dyor. sonra ag geciti izin vermiyor diyor ve baglanti yapmiyor. defalarca denedim. bir iki defa baglanabildim ve sadece ana sayfaya baglandim girdigim adresin. daha ilerisine gidemedim.
bu sorunu nasil cozerim. lutfen yardimci olurmusunuz.
Telefonumuza manual olarak IP ve DNS vereceğiz) aşağıda nasıl yapılacağını anlattım.Yapmayı bilenlerin aşağıyı okumasına gerek yok... 
çok sağol kardeş sayende telefon bozuk sanıp üzülmüştüm.2 gündür uğraşıyordum büyük dertten kurtardın beni sağolasın

