Yeni Masa Üstü Bilgisayar Sistemim...

Sponsorlu Bağlantılar

Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Yeni Masa Üstü Bilgisayar Sistemim...
3DMark Vantage Performans Testi



Microsoft Windows Se7en Performans Derecelendirme




Anakart :

Kod:
[COLOR=Gray][B]453 TL[/B][/COLOR]

İşlemci :
Kod:
[COLOR=Gray][B]369 TL[/B][/COLOR]

Ekran Kartı : SAPPHIRE HD4870 1GB 256Bit GDDR5
Kod:
[COLOR=Gray][B]295 TL[/B][/COLOR]

Ram :
Kod:
[COLOR=Gray][B]125,81 TL[/B][/COLOR]

Sabit Disk :
Kod:
[COLOR=Gray][B]93 TL[/B][/COLOR]

Güç Kaynağı :
Kod:
[COLOR=Gray][B]113 TL[/B][/COLOR]

DVD+RW :
Kod:
[COLOR=Gray][B]47 TL[/B][/COLOR]

Kart Okuyucu :
Kod:
[COLOR=Gray][B]9 TL[/B][/COLOR]

Kasa :
Kod:
[COLOR=Gray][B]69 TL[/B][/COLOR]

Kasa Fanı :
Kod:
[COLOR=Gray][B]14 TL[/B][/COLOR]

Monitör :
Kod:
[COLOR=Gray][B]269 TL[/B][/COLOR]

Klavye+Mouse Set :
Kod:
[COLOR=Gray][B]37 TL[/B][/COLOR]

Ses Sistemi :

Kod:
[COLOR=Gray][B]63 TL[/B][/COLOR]


TOPLAM : 1956,81


Evet arkadaşlar yaklaşık 5 seneden beri kullandığım emektarımı yeniledim... Halen canavar gibi fakat artık teknolojiye ayak uydurmakta zorlanıyor... Vatan Bilgisayardan bu özllikleri tek tek aldım ve dün itibari ile topladım... %18 lik KDV indiriminden faydalandım... %10 KDV indirimi + %12 de WORLD indirimi toplamda %32 indirim baya iyi geldi... Şu sıralar masa üstü bilgisayar almak isteyen var ise bu özllikleri tavsiye ederim... ;)

Not : Vermiş olduğum fiyatlar konusunda yanlış anlaşılma olmasın... Vermiş olduğum fiyatlar 30.09.2009 Ayı fiyatlarıdır... Yani %10 KDV indiriminin son günü olan fiyatıdır... Şuan bazı parçanın fiyatı aynıdır bazısınında fiyatı yükselmiştir... Zaten verdiğim linklere tıklarsanız görürsünüz... :)



-------------------------------
23.03.2010 Ekstra...

HDD Soğutucu :
Kod:
[COLOR=Gray][B]9 TL[/B][/COLOR]

VGA Soğutucu :
Kod:
[COLOR=Gray][B]88.75[/B][B] TL[/B][/COLOR]
12.08.2010 Ekstra...

CPU Soğutucu :
Kod:
[COLOR=DimGray][B]136,70[/B][/COLOR][COLOR=DimGray][B] TL[/B][/COLOR]
 


jackalx_06

jackalx_06

Üye
benimde bir tane toplamam gerekiyor ama para:bilmem:


bu arada seçimleriniz güzel sadece ekran kartı farklı olabilirdi. neyse hayırlı olsun inşallah güle güle kullanırsınız.
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Hayırlı olsun,buna bakınca benim pc at arabası gibi geldi gözüme:)
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
maşşalh süper olmuş
core2duo 2.6dan dan kaç kat hızlı acaba:)
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
benimde bir tane toplamam gerekiyor ama para:bilmem:


bu arada seçimleriniz güzel sadece ekran kartı farklı olabilirdi. neyse hayırlı olsun inşallah güle güle kullanırsınız.

Soğutma teknolojisinde SAPPHIRE çok iyi... ;) Seçimim bu yüzden SAPPHIRE oldu... ;)
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
Teşekkür ederim... :)



Teşekkür ederim... :) Yakınzamanda Microsoft Core platformunu piyasadan çekecek... ;)

tamam çekecekte mesal core2quad 2.0 ile senin i5 arasında nsl bir hız farkı var onu merak ettim:)
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Core2 Quad Serisi 775 Soket yapısını kullanırken... İ Serisi 1156 soket yapısını kullanıyor... Söylemiş olduğun işlemcinin 4 MB Önbelleği mevcutken... Benim almış olduğum İ5 serisinde 8 MB Önbellek mevcut... ;) Dahada detaya ineyim mi ? Yeterli sanırım... :)
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
ooooo süper aga makinan
peki bu işlemcili laptop yok demi daha
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Varasa bile daha Türkiyede yok... :)

Teşekkür ederim... :)
 
M3L!H

M3L!H

Üye
Benimki 2004 model casper alfa force classic :D ama işlemci intel 3.0 GHz...
 

jr55

Üye
ne kadar indirim yaptılar ve ne kadara aldın bunuda söylermisin :)
 
-LiveYourLife-

-LiveYourLife-

Üye
HayırLı GünLerde KuLLan :oke:
 

Symbiont

Üye
iyi ama overclcok lumu kullanıcaksın standart mı bu önemli
sistem güzel seçim iyi (gibi)
fiyat önemli aslında
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Almış olduğum sistemlerin faturadaki birim fiyatlarını ilk mesaja ekledim... ;)
 

oneplayerone

Üye
fiyat yüksek duruyor 4 çekirdek amd phenom ve 4gb ram diğer donanımlar aynı yaklaşık 1.600 tl civarında ve %18 kdv ile 30 eylülden sonraki fiyatı

--------------- Ekleme ---------------

ayrıca bu fiyatta yazıcı direksinon seti gibi şeyler de var ekleyeyim:)
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
fiyat yüksek duruyor 4 çekirdek amd phenom ve 4gb ram diğer donanımlar aynı yaklaşık 1.600 tl civarında ve %18 kdv ile 30 eylülden sonraki fiyatı

--------------- Ekleme ---------------

ayrıca bu fiyatta yazıcı direksinon seti gibi şeyler de var ekleyeyim:)

AMD ile işim olmaz... ;)
 

oneplayerone

Üye
7-8 sene öncenin ön yargıları fazladan ödeme yaptırıyor :))) malesef
 

Benzer Konular



Üst Alt