Aklınıza Komik Bir Şey Geldiğinde...?

Sponsorlu Bağlantılar

Aklınıza Komik Bir Şey Geldiğinde..?


  • Kullanılan toplam oy
    16
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Aklınıza Komik Bir Şey Geldiğinde...?
Mesela Diyelim Ki ;
Otobüstesiniz ,
Derstesiniz ,
Ciddi Ortamdasınız !
Veya Yolda Yürüyorsunuz . . .
Aklınıza Komik Bir Şey Geldi Ne Yaparsınız ?



Zorda oLsa Kendimi Tutmaya ÇaLışıRım . . .
 
  • Beğen
Tepkiler: huri$


maxibrk

maxibrk

Üye
Benim gülmemi kimse/hiçbir şey engelleyemez :ehe
Kahkaha atacak kadar komik bir şey olursa kendimi tutmaya çalışırım ama çoğu zaman gülerim:)

--------------- Ekleme ---------------

Melek senin imzandaki akıllı ne yapıyor?:ehe
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Benim gülmemi kimse/hiçbir şey engelleyemez :ehe
Kahkaha atacak kadar komik bir şey olursa kendimi tutmaya çalışırım ama çoğu zaman gülerim:)

Melek senin imzandaki akıllı ne yapıyor?:ehe

:ehe DeLii Demee Onaa Abisi Hıhhh !
Benn Onuu Çokk Seviyorum :ehe
 
darkman81

darkman81

Üye
gerçekten komik birşey geldiyse aklıma ilk önce tutarım kendimi pek başarılı olduğum söylenemez gülmeye başlarım...:coold:
 
maxibrk

maxibrk

Üye
™ мγdяєaм;1669328' Alıntı:
:ehe DeLii Demee Onaa Abisi Hıhhh !
Benn Onuu Çokk Seviyorum :ehe
O da seni seviyor merak etme:ehe
 
maxibrk

maxibrk

Üye
Allah yüzünüzden gülmenizi eksik etmesin arkadaşlar:)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Ortamın ne kadar ciddi olduğuna bağlı.
Otobüste kendi kendime bile gülerim yani, sallamam insanlar pek :ehe Var zaten bende biraz delilik, haksız sayılmazlar :ehe

Ama bilmem nerenin belediye başkanı ile, bilmem ne şirketinin müdürü ile toplantıdaysak deli izlenimi vermemem daha uygun olacaktır :ehe
En azından ilk izlenim öyle olmasın değil mi ya :ehe

Birden gülme bastırdıysa aslında komik bir şey söyleyecekmiş gibi davranır güleç bir ifade takınırım, aradan kaynar gider :ehe
 

passiv€ aggressiv€

Üye
Ortamın ne kadar ciddi olduğuna bağlı.
Otobüste kendi kendime bile gülerim yani, sallamam insanlar pek :ehe Var zaten bende biraz delilik, haksız sayılmazlar :ehe

Ama bilmem nerenin belediye başkanı ile, bilmem ne şirketinin müdürü ile toplantıdaysak deli izlenimi vermemem daha uygun olacaktır :ehe
En azından ilk izlenim öyle olmasın değil mi ya :ehe

Birden gülme bastırdıysa aslında komik bir şey söyleyecekmiş gibi davranır güleç bir ifade takınırım, aradan kaynar gider :ehe

güzel yorum :)
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
O da seni seviyor merak etme:ehe
Essah Mıı :ehe ?
Ortamın ne kadar ciddi olduğuna bağlı.
Otobüste kendi kendime bile gülerim yani, sallamam insanlar pek :ehe Var zaten bende biraz delilik, haksız sayılmazlar :ehe

Ama bilmem nerenin belediye başkanı ile, bilmem ne şirketinin müdürü ile toplantıdaysak deli izlenimi vermemem daha uygun olacaktır :ehe
En azından ilk izlenim öyle olmasın değil mi ya :ehe

Birden gülme bastırdıysa aslında komik bir şey söyleyecekmiş gibi davranır güleç bir ifade takınırım, aradan kaynar gider :ehe
Deli Deli Olsa Yeridir
Çok Teşekkürler Ataa :ehe
Bak ben de senin yorumunu beğendim :ehe
:kop:
 
huri$

huri$

Üye
ben buyuklerimizin yaninda isek tutarim s
yoksa onun disinda kim olursa olsun gulerim hemde baya bi gulerim oyle i$te
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Oyyhh Canım Benim :)
 
Salihyet

Salihyet

Üye
Çok ciddi bi mekanda babamın ayağı kapı eşiğine takılmıştı, gülmemek için kendimi çok zor tutmuş dudaklarımı bıraktım dilimi ısırmıştım :) Sonra wc ye gidip hıçkıra hıçkıra güldüm :ehe ama o kadar gülünecek bişey yoktu niyeyse kriz geldi
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
:ehe

Ya Bende Fazla Komik Olunmayacak Şey İçin Gülebiliyorum
Ama Nasıl Gözümün Önüne Dahada Farklı Boyutları Geliyor,
Ondan Sanırım :)
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Genelde otobüste oluyor :ehe gülmeye başladığım zaman hemen telefonumu çıkarırım ekrana bakarım gülmem kesilene kadar :ehe veya başka bir adama bakarım ki kendi kendine gülüyo bu hıyar demesinler :ehe
 
maxibrk

maxibrk

Üye
Genelde otobüste oluyor :ehe gülmeye başladığım zaman hemen telefonumu çıkarırım ekrana bakarım gülmem kesilene kadar :ehe veya başka bir adama bakarım ki kendi kendine gülüyo bu hıyar demesinler :ehe
:kop::kop:

--------------- Ekleme ---------------

™ мγdяєaм;1669462' Alıntı:
Yok. Sen ağlamayasın diye.:P:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt