yaa kardeş benim moralimde bozuk bide Lise 2 ye geçtim karman çorman yaptılar hiçbir arkadaşımla aynı sınıfa düşmedim

Pazartesi salı 8 saat, öğle arasını yarım saat, tenefüsleri 5 dakika yapmışlar; seçmeli matematik, geometri eklemişler.
İyi kurtulduk diyorum, bi' sene geç kalsam yanmışım![]()

Yok be kardeşim. Ne okul hayatıYuh ne biçimde şaşırdım 23 sayfa okul hayatınızı mı anlattınız naptınız ?![]()

Hayırdır o zaman bu kadar üzülcek, herkes okuyor :P
Baba bizi okuldan al kampanyasıyla tanıştıralım sizi..

kunuşacak çok şeyimiz varOkuldan alınmak gibi bir niyetimiz yok ... Aktif olmamıza engel oluyo sadece![]()

Önce mağdur.. Sonra mağrurbiliyoruz biliyoruz
mağruruz bizkunuşacak çok şeyimiz var
sBu okul size yeni kelimeler türettiriyor :P
O derece üzülmüşsünüz siz :P
Haa bu arada ben geçen sene okul nedeniyle bir sene burada yoktum
Pek büyük kayıp olmadı benim için, çabuk alışılıyor :P

