Okul mağdurları buraya

Sponsorlu Bağlantılar

abdulk4dir

abdulk4dir

Üye
yaa kardeş benim moralimde bozuk bide Lise 2 ye geçtim karman çorman yaptılar hiçbir arkadaşımla aynı sınıfa düşmedim
 


_dumanist_

_dumanist_

Üye
Pazartesi salı 8 saat, öğle arasını yarım saat, tenefüsleri 5 dakika yapmışlar; seçmeli matematik, geometri eklemişler.
İyi kurtulduk diyorum, bi' sene geç kalsam yanmışım :ehe
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Hem de ne mağduruz :ehe
 
_dumanist_

_dumanist_

Üye
Yuh ne biçimde şaşırdım 23 sayfa okul hayatınızı mı anlattınız naptınız ? :oha:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Her gün 10 ders ve 5 dakika mola :ehe artı mesleki elektronik dersleri :ehe
 
_dumanist_

_dumanist_

Üye
Hayırdır o zaman bu kadar üzülcek, herkes okuyor :P

Baba bizi okuldan al kampanyasıyla tanıştıralım sizi..
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Okuldan alınmak gibi bir niyetimiz yok ... Aktif olmamıza engel oluyo sadece :)
 
_dumanist_

_dumanist_

Üye
Olsun, göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor.
Ben daha geçen sene yeni bir okula başladığım için üzüldüğümü bilirim son senemde..
Ama son günü arkadaşlarımdan öğretmenlerimden ayrılırken çok üzülmüştüm, çabucak geçip gitti malesef..
Şimdi işin yoksa össye çalış dur, mal gibi :P
 
_dumanist_

_dumanist_

Üye
Bu okul size yeni kelimeler türettiriyor :P
O derece üzülmüşsünüz siz :P
Haa bu arada ben geçen sene okul nedeniyle bir sene burada yoktum :)
Pek büyük kayıp olmadı benim için, çabuk alışılıyor :P
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Cansu haklı,özleyecez ya okulumuzu mezun olunca:)
olabildiğince tadını çıkaralım derim ben..
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Benim için her dakika büyük bir kayıp ... Telefon dan girmeye alışamadım :( bağımlı oldum buraya :)
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
    Konu Sahibi
Bu okul size yeni kelimeler türettiriyor :P
O derece üzülmüşsünüz siz :P
Haa bu arada ben geçen sene okul nedeniyle bir sene burada yoktum :)
Pek büyük kayıp olmadı benim için, çabuk alışılıyor :P

evet haklı bu 1 sene hiç geçmeyecek :(
 
_dumanist_

_dumanist_

Üye
Şimdiden uyarımı yapıyım ben :P
Öss senesi çok zorluk çekersiniz =)
Geçen yaz bende çok aktiftim, sonra össye çalışmamama rağmen forumdan elimi eteğimi çektim, bu sene çalışıyorum ama giriyorum aynı zamanda biraz dengesizlik oldu :P Yakında gidicem ama (:
 
maxibrk

maxibrk

Üye
6günde 129mb kullanmışım.
250mb bana 10gün gitmez Enes:D
"19.09.2009 00:00 TARIHINDE AKTIF HALE GELEN AYLIK 1 GB (dusuk hiz) PAKETINIZDEN 129.96 MB DATA KULLANIMI YAPILMISTIR."
Seninki ne kadar:ss
 


Üst Alt