Anıl Umut
Emekli Yönetici
Ben zorluk çekeceğimi zannetmiyorum,Zira matematikten felan anladığım yok TM ciyim.Şimdiden uyarımı yapıyım ben :P
Öss senesi çok zorluk çekersiniz =)
Geçen yaz bende çok aktiftim, sonra össye çalışmamama rağmen forumdan elimi eteğimi çektim, bu sene çalışıyorum ama giriyorum aynı zamanda biraz dengesizlik oldu :P Yakında gidicem ama (:
Hukuk felan olmaz ise Yabancı dil sınavına girmeyi düşünüyorum


en yüksek kopya ile 39 aldım 
s
