• Üye Haberleri - İncelemeleri bölümümüzde sadece üyelerin kendi yazdığı haberler ve oluşturduğu incelemelere yer verilmektedir. Haber kaynaklarından veya farklı bir kategoriden, birebir alınan içerikler paylaşılamaz.

Sony Ericsson Xperia X5 : 12 Megapiksel Kamera

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Sony Ericsson Xperia X5 : 12 Megapiksel Kamera


Sony Ericsson X1, X2, X3 ve X4 derken şimdi de Sony Ericsson X5 ile ilgili fotoğraf ve bilgiler internet ortamına düştü.


Koreli cep telefon üreticisi Sony Ericsson’a ait olduğu savunulan Xperia X5’in ilk fotoğrafları ve bilgileri internet ortamına sızdı. Google’ın Android mobil işletim sistemini barındıran cihazda 12 Megapiksellik HD kalitesinde video kayıttı yapabilen bir kamera bulunuyor.

3,5 inç büyüklüğündeki dokunmatik ekranıyla ve sunduğu görüntü kalitesiyle çok profesyonel görüntüler elde edebileceğiniz ekranının yanı sıra cihaz birde kızaklı QWERTY klavyeye sahip. Tasarımıyla da tüm gözleri üzerine toplayan Sony Ericsson Xperia X5 ile ilgili firma yetkililerinden ne bir yalanlama, ne de bir doğrulama yapıldı. Bakalım zaman içerisinde Sony Ericsson nasıl bir açıklama yapacak?
 


anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
ürün işallah bu özellikde çıkar.Ama bence bu ürün çıkana kadar tasarım ve teknolojik olarak degişim geçirir..
 

Symbiont

Üye
ürün işallah bu özellikde çıkar.Ama bence bu ürün çıkana kadar tasarım ve teknolojik olarak degişim geçirir..
Katılıyorum Tasarım Olarak Değişir Bu Hali Çok tipsiz
Parası 2 n97 parası olur gibi geliyor:sukur:
 

ahmetgulmez

Üye
ahmet
 
arslansem

arslansem

Üye
12 mi :hmmm
 

ozan_gs

Üye
oooooooo harika bişeye benziyor tasarım 10 üzerinden 10 olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt