[Yeni ve En Basit ] System Hack,Sertifika Sorununa Son - HelloCarbide

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
srf_ylmz

srf_ylmz

Üye
hocam bende N85 var ama ben x-plore yukleyemiyorum tlf na online yenileme istiyor tarihi geri alarak bile denedim fatak gene aynı hatayı veriyor hack yapmaya calısıcam fakat bastan yapıyorum hıc bişeyi :( yardımcı olurmusunuz rica etsem
 


bitanms

Üye
dosya yöneticisini ekleyemıyorum tel 5800 dahili uygulama dıyor yuklenmıyor telefona nası asabılırım bunu oburlerıne de suresı gecmıs sertıfıka denıyor bı yardım
 

yalpac1907

Üye
telefon tarihini geri al 2008 al calisir
 
reytan

reytan

Üye
Hocam N79 a uyumlumudur?Yani fp2
 

hopperakin

Üye
Arkadaşım yükleme tamamda hellocarbide acıyorum menu1 basıyorum soru moru cıkmıyor hcbirsey olmuyor
 

cihanonal

Üye
Arkadaşlar bu sorun bendede var..ama daha büyük bi sorun C:Sys yok bende o yüzden bu adımları uygulayamıyorum :S

varsa bi yardım eden şimdiden çok teşekkür ederim
 

ossea

Üye
ya bende c:\sys var ama içine girip bın dosyasını bulamıyorum girmiyor yano syse hellocarbide bir soru soruyor evet diyorum sonra xplore giriyorum sys yi açmıyor neden acaba nokıa 6220 clasıc kullanıyorum.
 
malik46

malik46

Üye
bunlarla uğraşacama..yüklemem be daha ii :))
 

Cyberwolf_06

Üye
hellocarbide de menu1 yapınca çıkıyor nasıl düzeltcez?
 
waycell

waycell

Üye
arkadaşım selamlar...hellocarbide programını yüklüyorum menu 1 i tıklıyorum ama programdan çıkıyor hemen heralde benim telle uyumlu değil..bu arada benim tel e71..yardımcı olursan sevinirim
 

r4m4z4n

Üye
la gardas bunların hepsı suresı gecmıs sertıfıka dıo unu ne yapacaz
 

ncinar

Üye
n82 de HelloCarbide bana hiç bir soru sormadan kapanıyor ve sys klasörünün içinde bin klasörü gözükmüyor başka bir yöntemi varmıdır. v 31.0.016
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
la gardas bunların hepsı suresı gecmıs sertıfıka dıo unu ne yapacaz

La gardaş iyi de sen napacan bunları? N72 ye zaten olmaz la gardaaaş....:oke:

--------------- Ekleme ---------------

n82 de HelloCarbide bana hiç bir soru sormadan kapanıyor ve sys klasörünün içinde bin klasörü gözükmüyor başka bir yöntemi varmıdır. v 31.0.016

Var tabii ki.. secman ın sis dosyası şeklinde olanını googlede bulup kur, programdaki en üstteki seçeneği tıkla, ozaman sys açılır, install server.exe dosyasını c:/sys/bin in içine at, olay budur...
 

ncinar

Üye
La gardaş iyi de sen napacan bunları? N72 ye zaten olmaz la gardaaaş....:oke:

--------------- Ekleme ---------------



Var tabii ki.. secman ın sis dosyası şeklinde olanını googlede bulup kur, programdaki en üstteki seçeneği tıkla, ozaman sys açılır, install server.exe dosyasını c:/sys/bin in içine at, olay budur...

sanırım oda işe yaramadı sys içini hiçbir şekilde göremiyorum, güzel uygulamalr var yüklenecek, birde sertifika veren siteler var herhalde onlar nasıl acaba işe yararmı
 

falcond86

Üye
ya dostum allah rizasi icin yardim n78 hepsine suresi gecmis sertifika dio exploreri bile kuramadim yanlis yerlerdemi geziom napiyom anlamadim proglari bi kursam dediklerinin hepsini yapicam ama kurmuo kurmuo deli olacam bi yardim yetmis tane explorer denedim hepsine suresi gecmis sertifika dio bu manyak tel...
 

erdemliyim

Üye
Merhaba super arkadaslar,
Bende N95 var ve birkaç gündür uğraşıyorum hiçbir programı yüklemeyi başaramadım. Herbir denememde sertifika sorunu yaşıyorum. Daha sonra okurken sistemi haclemem gerektiğini anladım ama onun için yüklemeye çalıştığım dosyalar aynı sertifika sorununu veriyor. Ya bana resimli bir yol gösterin veya istanbul taraflarındaysanız sizi ziyarete geleyim de benim şu telefonu hackleyelim, yoksa kafayı sıyıracağım.
Foruma değil adıma mesaj atarsanız sevinirim her foruma aynı yardım dileğimi yazıyorum. Bana en kısa sürede yardımcı olacak arkadaşa yemek ısmarlarım.)
Erdemliyim
 

01bozkurt

Üye
Selam, N91 kullanıyorum. HelloCarbide programı menü 1'i seçince "kern-exec3" diye bir hata verip kapanıyor.. :nono:
 

dal

Üye
tamm kardeşim her şey çok güzel ama bir sorun var ben bu siteden ne indisem çoğunun sertifikası geçmiş oluyo mesela senin anlattıklarını yapmaya başlıyorum daha ilk programda sertifika istiyo lütfen herşeyi yenileye bilir misiniz? şimdiden yardımlarınız için teşekürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt