Tema Nasıl Yapılır ? (Carbide UI Theme Edition)

Sponsorlu Bağlantılar

goliykorol

Üye
öncelikle detaylı anlatım için çok teşekkürler anlamamak mümkün değil ancak benim dikkatimi tema dan çok programın yaptığı sertifika çekti bu sertifikayı başka programları imzalamak için kullanamaz mıyız
malum hayali ihracatı icat eden bir milletin evladıyım :ehe
 


a21a

a21a

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
öncelikle detaylı anlatım için çok teşekkürler anlamamak mümkün değil ancak benim dikkatimi tema dan çok programın yaptığı sertifika çekti bu sertifikayı başka programları imzalamak için kullanamaz mıyız
malum hayali ihracatı icat eden bir milletin evladıyım :ehe

Çok güzel ve akıllıca bir soru... :ehe Fakat hayır kullanılmaz..
 
  • Beğen
Tepkiler: serotonin

goliykorol

Üye
anlaşılan bu yeni güncellemeyi kırmak için bayağı bekleyeceğiz ne yaptıysam ne sertifika alabildim ne de güncelleme sonrası telefonu yeniden kırabildim (VERSIYON-300.34.56 11-12-2008 RM244 Nokia E51 (02) sitede birçok arkadaş yararlı paylaşımda bulunuyor ben de faydalı birşeyler yapmaya çalışıyorum ancak ben bilgisayar programcısı değilim tek meziyetim iyi derecede Rusça biliyorum ve eğer çevrilecek birşeyler olursa ne bileyim program türkçeleştirirken metinleri tercüme etmek gibi seve seve yardim edebilirim bilginize
 
mulkonotyk

mulkonotyk

Üye
Temamı bitirdim fakat bir sorunla karşılaştım.İdlede navi pane kenarları beyaz kalıyor.siyah yapmıştım ama battery ve signal ikonlarının altında bi beyaz kısım kalıyor bu sadece navi panede değil telefon yan durumdayken yine battery ve signal ikonlarının bulunduğu yerde bi beyazlık oluyor.bunu nasıl düzeltebilirim.birde ikonları değiştirirdikten sonra sis yaparken hata veriyor mesela 3D_Toni var o hatayı veriyo hata olarakda 3D_ton1 bulunamıyor diyo yani i yi 1 olarak alıyor ne yaptımsa düzeltemedim onu nasıl düzeltebilirim?
 
"xSoS"{ß}"

"xSoS"{ß}"

Üye
Öncelikle Konu Çok İyi Emeğine Hayran Kaldım Yanlız ;

Biyerde Takıldım ; Senin Gibi Araştırmacıyım Ama Aradım Aradım Bulamıyorum Cevapların % 50 Sini Okumama Zaman Vardı Bende Cevap yazıyım Sen Yardım Edersin Dedim Çok Konuşmadan Soruna Geçiyim.

Çoğu Sorun Yazan Kişiye İyi Anlatın Demişsin Bende İyi Anlatırım Ama Bide Resim Çekiyim Dedim :)

Öncelike Konuya Giriyorum Ve Resim 1 Deki Bi Tablo Gelio SOnra Resim 2 Ye Geçiyoruz Ve 20 Dakikadır Gidip Gelio Orası.

Resim 1:

Resim 2:

Resim 2 Ful Gibip Gelio Öle.

Resim 1 De Ok Demesemde Tema Yapıyorum Ama Bi SOrun Çıkar İlerde Okadar Emek Boşa Gitmesin ?

--------------- Ekleme ---------------

Resim 2 Direnk Link :
 
ArtOfVictory

ArtOfVictory

Üye
harika paylaşım çok saol
 
a21a

a21a

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
xSoS"{ß}";1434599]Öncelikle Konu Çok İyi Emeğine Hayran Kaldım Yanlız ; Biyerde Takıldım ; Senin Gibi Araştırmacıyım Ama Aradım Aradım Bulamıyorum Cevapların % 50 Sini Okumama Zaman Vardı Bende Cevap yazıyım Sen Yardım Edersin Dedim Çok Konuşmadan Soruna Geçiyim. Çoğu Sorun Yazan Kişiye İyi Anlatın Demişsin Bende İyi Anlatırım Ama Bide Resim Çekiyim Dedim :) Öncelike Konuya Giriyorum Ve Resim 1 Deki Bi Tablo Gelio SOnra Resim 2 Ye Geçiyoruz Ve 20 Dakikadır Gidip Gelio Orası. Resim 1: [URL]http://www.resimbank.org/image-8668_4A4000CE.jpg[/URL] Resim 2: [URL="http://www.resimbank.org/share-8567_4A4000CE.html' Alıntı:
ResimBank | Hızlı Resim yükle, internette paylaş | resim upload | bedava resim | image upload | Resim Düzenle | Fotoğraf galerisi oluşturun - 2.JPG -[/URL]

Resim 2 Ful Gibip Gelio Öle.

Resim 1 De Ok Demesemde Tema Yapıyorum Ama Bi SOrun Çıkar İlerde Okadar Emek Boşa Gitmesin ?

--------------- Ekleme ---------------

Resim 2 Direnk Link :

Carbide için otomatik updete seçeneğini kapatın bence.. daha önce belirtmiştim.. Örneğin ben hala programın 3.2 versiyonunu kullanıyorum.. oysa şu an 3.4 ve hatta üzeri var yanılmıyorsam.. 3.4 üzeri versiyonlar OS 9.1 isti modeller için tema yapma imkanı tanıyor. Özellik arttıkça programın karmaşasıda artıyor.. otomatik update ile çoğu bize lazım olmayan bir sürü özellik program üzerine yükleniyor örneğin senin update resminde arabic vs diye bir özellik ekleniyor.. bu gereksiz eğer kullanmıyacaksan..
Yinede en son sürümü istiyorum diyorsanız, programı indirdiğiniz Nokia'nın resmi sitesinde bütün güncellemelerin içinde olduğu sürümün setup dosyasını indirip onu kurun bence.. :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: serotonin
a21a

a21a

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Temamı bitirdim fakat bir sorunla karşılaştım.İdlede navi pane kenarları beyaz kalıyor.siyah yapmıştım ama battery ve signal ikonlarının altında bi beyaz kısım kalıyor bu sadece navi panede değil telefon yan durumdayken yine battery ve signal ikonlarının bulunduğu yerde bi beyazlık oluyor.bunu nasıl düzeltebilirim.birde ikonları değiştirirdikten sonra sis yaparken hata veriyor mesela 3D_Toni var o hatayı veriyo hata olarakda 3D_ton1 bulunamıyor diyo yani i yi 1 olarak alıyor ne yaptımsa düzeltemedim onu nasıl düzeltebilirim?

yaptığın svg imajda böyle beyaz kenarlar vb görünüyorsa imajın boyutunda bir hata oluyor demektir..şöyleki.. örneğin 22x40 ebatında olması gerekiyorsa resim ve sen bu ebattan farklı yapıyorsan bu sorun olabilir. İllustrator ile svg element yaparken hangi ebat ile çalışılacaksa file menüsünden o ebatlarda yeni bir sayfa açmak gerekir.. yani file > new dedikten sonra piksel ölçülerde
22x40 ebatında bir sayfa açmak gerekir. bu sayfa içinde her ne çizilirse çizilsin svg formatında kayıt edilirken svg profiles seçeneğinde svg 1.0 ve aşağıda location bölümüne embed işaretli olması gerekir. oluşturulan svg resmi sürükle bırak yöntemi ile carbide üzerine kopyalayınız. :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: serotonin
"xSoS"{ß}"

"xSoS"{ß}"

Üye
Abi Ben o Dediğini Yaptım Programda 1 tAne Sorun Yok Artık Çok Güzel De =)

Sen Bize Programın Kuruluşu İndirilimi Dolaylandırarak ANlatmışsın Örnek Bİ Tema Felan Yapman Yasakmı Çünki Ben Hiç Bişi Yapamıyorum Programı Açtım öle bakışıyorum google felan arattım hep senin konular başka sitede :D yani 0 yol kat ettim. ya bi sewgilimin resimleri olan tema yapmak bukadar zormu :=)
 
mulkonotyk

mulkonotyk

Üye
Peki navi paneyi yok edebilme gibi bir şansım var mı?
 
KİngDoM

KİngDoM

Üye
Emeğiniz için çok teşekkürler..Oldukça güzel ve açıklayıcı bir anlatım..Başarılarınızın devamını diliyorum..:oke:
 
Hakan Koc

Hakan Koc

Üye
merhaba ahmet abi birşeyi yapamadım arkaplan (backgraund) ı nasıl değiştireceğiz?? Cevap verirsen sevinirim. Tekrar teşekkürler
 
Hakan Koc

Hakan Koc

Üye
tamam abi hallettim tşkler konu için
 

yakamoz03

Üye
sayın ahmet abi.telefonumda kısayolları temalar, x-plorer, rehber, uygulama yöneticisi, diye sıraladım.carbide programında yeni tema yap dediğimde ana menüde mesaj ,rehber , saat, galeri diye sıralanıyor.carbide programında ana menüdeki istediğimiz programları getirme imkanı var mıdır.ve nasıl yapılır.yardımlarınız için teşekkür ederim.
 
liderfunk

liderfunk

Üye
Merhaba ben tema yapmaya başladım senin sayende çok sagol ama bişey soracam tema yaparken tarih bölümü gösteren bar kısmını nasıl şeffaf hale getirebilirim yardımcı olursanız sevinirim
Tema yapmak emek istiyor çok karışık ama çok çokda zevkili :oke:
 
liderfunk

liderfunk

Üye
Daha cevap alamadım yardımcı olursan sevinirim.Sadece ana ekranda tarihi gösteren yeri nasıl yok edebilecegimi soruyorum o kadar...
 
gvz123

gvz123

Üye
indirip mutlaka denicem, paylaşım için çok tşk.
 
a21a

a21a

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Daha cevap alamadım yardımcı olursan sevinirim.Sadece ana ekranda tarihi gösteren yeri nasıl yok edebilecegimi soruyorum o kadar...





söylediğin yer Navi pane.. Tema yaparken en zor kısımlardan birisi... Navi panenin şaffaf olduğu bir tdf dosyası varsa combo kısmında bu tdf nin elemenleri görünür.. tek yapacağın yukarıda ok işareti ile gösterdiğim şeffaf barı sürükle bırak yapman.. :oke:
yanlız bu barsadece bu ekranda kullanılmıyor..
Gallery kısmında önizleme ekranlara bakmak gerek.. hangisinde kullanılıyorsa o şeffaf barı tek tek eklemek gerek.. kolay gelsin..
 
  • Beğen
Tepkiler: serotonin
liderfunk

liderfunk

Üye
Cevap yazdıgın içi çok sagol ama tdf nerden temin edebilirim?Acaba elindekini benimle paylaşabilir misin çünkü resmi svg yapıp denedim olmadı Adobe Illustrator tdf dosyası oluşturamadı bu konuda yardımcı olursan çok makbule geçer çogu şeyi hallettim bu sorun yüzünden temamı oluşturamıyorum cavabını bekleyecem...
 


Üst Alt