öncelikle detaylı anlatım için çok teşekkürler anlamamak mümkün değil ancak benim dikkatimi tema dan çok programın yaptığı sertifika çekti bu sertifikayı başka programları imzalamak için kullanamaz mıyız
malum hayali ihracatı icat eden bir milletin evladıyım![]()
Fakat hayır kullanılmaz..
xSoS"{ß}";1434599]Öncelikle Konu Çok İyi Emeğine Hayran Kaldım Yanlız ; Biyerde Takıldım ; Senin Gibi Araştırmacıyım Ama Aradım Aradım Bulamıyorum Cevapların % 50 Sini Okumama Zaman Vardı Bende Cevap yazıyım Sen Yardım Edersin Dedim Çok Konuşmadan Soruna Geçiyim. Çoğu Sorun Yazan Kişiye İyi Anlatın Demişsin Bende İyi Anlatırım Ama Bide Resim Çekiyim Dedim :) Öncelike Konuya Giriyorum Ve Resim 1 Deki Bi Tablo Gelio SOnra Resim 2 Ye Geçiyoruz Ve 20 Dakikadır Gidip Gelio Orası. Resim 1: [URL]http://www.resimbank.org/image-8668_4A4000CE.jpg[/URL] Resim 2: [URL="http://www.resimbank.org/share-8567_4A4000CE.html' Alıntı:ResimBank | Hızlı Resim yükle, internette paylaş | resim upload | bedava resim | image upload | Resim Düzenle | Fotoğraf galerisi oluşturun - 2.JPG -[/URL]
Resim 2 Ful Gibip Gelio Öle.
Resim 1 De Ok Demesemde Tema Yapıyorum Ama Bi SOrun Çıkar İlerde Okadar Emek Boşa Gitmesin ?
--------------- Ekleme ---------------
Resim 2 Direnk Link :Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Temamı bitirdim fakat bir sorunla karşılaştım.İdlede navi pane kenarları beyaz kalıyor.siyah yapmıştım ama battery ve signal ikonlarının altında bi beyaz kısım kalıyor bu sadece navi panede değil telefon yan durumdayken yine battery ve signal ikonlarının bulunduğu yerde bi beyazlık oluyor.bunu nasıl düzeltebilirim.birde ikonları değiştirirdikten sonra sis yaparken hata veriyor mesela 3D_Toni var o hatayı veriyo hata olarakda 3D_ton1 bulunamıyor diyo yani i yi 1 olarak alıyor ne yaptımsa düzeltemedim onu nasıl düzeltebilirim?

yani 0 yol kat ettim. ya bi sewgilimin resimleri olan tema yapmak bukadar zormu :=)tamam abi hallettim tşkler konu için

Daha cevap alamadım yardımcı olursan sevinirim.Sadece ana ekranda tarihi gösteren yeri nasıl yok edebilecegimi soruyorum o kadar...

