CTRL + ALT + DELETE [Görev Yöneticisi] Sorunu | Çözüm...

Sponsorlu Bağlantılar

gezele

Üye
tesekkurler işime yaradı:D
 


Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim... ;)
 

malicelebi

Üye
üstad sağol ya bede kayıt defteri regedit de çaışmıyor.herzaman kurduğum xp den kurdum ama bu sorunu aldım ilk defa başıma geldi az daha dizüstünü kırıyordum sağolasın. bunun nedeni nedir ? virüs mü acaba? nasıl silinir bilginiz vamı yardımcı olursanız sevinirim
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Çoğu zaman SPY yada TROJAN dan kaynaklanıyor... Sorununu çözdükten sonra... SPYBOT' la taratırsan iyi olur... Rica ederim... :)
 
turkordu

turkordu

Üye
tşkler henüz karşılaşmadım inş karşılaşmam eline sağlık...
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim...
 

Lion's Claw

Zamanında benimde başıma gelmişti.Öyle bir virüs girdiki PC me antivirüsü etkisiz kıldı.Görev yöneticisini çökertti.İnternete bağlanmamı engelledi.
Ama sorun formatla çözüldü.:)
Bilgi için teşekkürler.
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim...
 

mertxxxkan

Üye
tek kelıme harıkasın :D
 

xray

Üye
Başlat> Çalıştır> Aç Kutusuna "gpedit.msc" yazın ve "Tamam" deyin.

Karşımızda "Grup İlkesi" geldi. Şimdi sırasıyla şu yolu izliyoruz.

Kullanıcı Yapılandırması> Yönetim Şablonları> Sistem> Ctrl+Alt+Delete Seçenekleri burada

"Görev Yöneticisini Devre Kaldır" üzerine iki kere tıklayıp "Devre Dışı" seçeneğini etkinleştirip "Uygula" ve "Tamam" diyoruz.

Hepsi bu kadar.
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Başlat> Çalıştır> Aç Kutusuna "gpedit.msc" yazın ve "Tamam" deyin.

Karşımızda "Grup İlkesi" geldi. Şimdi sırasıyla şu yolu izliyoruz.

Kullanıcı Yapılandırması> Yönetim Şablonları> Sistem> Ctrl+Alt+Delete Seçenekleri burada

"Görev Yöneticisini Devre Kaldır" üzerine iki kere tıklayıp "Devre Dışı" seçeneğini etkinleştirip "Uygula" ve "Tamam" diyoruz.

Hepsi bu kadar.

Zekiiii :ehe
 

01sitemkar07

Üye
kardeş çok teşekkürler ya çok ii oldu bu 1 aydan beri görev yöneticisini kullanamıyodum.sayende kullanıyom artık eyvallah
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim kardeşim... :)
 

burak1011

Üye
dostum gercekten cok sagol.. ne zamandır bunu arıyordum. calısmalarında basarılar..:)
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim lafı bile olmaz... :)
 
hltdesign

hltdesign

Üye
paylaşımın için saol
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim... ;)
 

oook

Üye
ben değil ama bi arkadaşımın başına gelmişti saol
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim... ;)
 


Üst Alt