öncelikle selamlar arkadaşlar.. yaklaşık olarak buna benzer bir problemle 1 haftadır uraşıyorum ve çıldırmak üzerreyim..
yazılan herşeyi en az 5 kere denedim olmadı.. bunlara ek olarak neredeyse piyasadaki bütün anti virüs programlarını denedim çözüm sıfır.. ne görev yöneticisi nede kayıt bilgileri açılıyor.. bu denilenler sadece kısa süreli olarak açıyor görev yöneticisini kapanır kapanmaz hemen bloke oluyor.. verilen kodu vbs olarak kaydedip denememde bu sorunlara ek olarak birde cd bulunamıyor sorunum eklendi.. sürekli dıt dıt dıt..
çözümü format atmakta görüp önce bütün arşivimi DVD lere çektim (yaklaşık 30 tane).. sonra format atıp virüs programınıda kurarak dvdleri aktarmaya başladım .. ancak oda ne program virüsleri tekrar engelleyemedi ve sil baştan herşey..

bütün arşivimin heba olmasını istemiyorum arkadaşlar.. bunun bir çözümü bir yolu mutlaka vardır.. lütfen yardım ediniz...
not: sakın kaspersky-nod32 gibi sıradan önermeler yapmayın defalarca denedim.. piyasadaki bütün virüs programları mevcut ama tırt
not 2: ayrıca bu virüs, bir virüs programı kurmak istediğim zaman çeşitli yollarla bişekilde engelliyor. ( ismi uzantısı bozuk, yok inme tamamlanmadı, yok dosya bulunamıyor falan)
not3: taramamı birde güvenli modda yapmayı denedim ancak ne yaptıysam pc güvenli modda başlamıyor .. ne yaparsam yapayım XP çıkıyor karşıma tekrar...
arkadaşlar hakikatten çıldırmak üzereyim.. 100ün üzerinde forumu taradım fakat bir netice alamadım.. umarım yardımcı olabilirsiniz... ilginiz için teşekkürler

Sezer...