anlatım için çok teşekkür ederim.Sayın ustam ben pocket uygulamasını sis dosyasına çevirmek istiyorum bu konu ile ilgili bir çok uygulama okudum ama teknik olarak zayıf olduğum için visual studio ya ya eklenen bir plug in ile bu mümkün oluyor nedemek bunu anlayamıyorum.Bu konuda yardımcı olarabilirmisin veya exe olrak hzırlanmış bir setup dosyasını modifiye ederek sis dosyası haline getirebilirmiyiz