Geçmiş olsun, durumunuzu çok iyi anlıyorum abi

Umarım beni uğraştırdıkları gibi seni de uğraştırmazlar, yarın telefon çalar da "siz hattı FCT cihazında kullanmışsınız." derlerse hiç şaşırma

...........................................kullanmadım iletişimci oldugum halde o ne işe yarar bilmiyorum ve ilgilenmiyorum.{ilgilendirmesi gerktiğini biliyorumda ben meraklı değilim banada gerekmediği için neye yarar araştırmadım}hattım bir acılıyor bir kapanıyor bende artemaya döndüm ac kapa amma kredi kartı magdurlarına döndüm..fatura günü yaklaşınca acıyorlar 1000 dk konuşuyorum sonra gecen ayki faturanızı gece yatırmışsınız eee o yüzden 1 fatura daha cıkmış onuda ödeyin tamam onuda ödiyelim biz kuzuyuz ee avea merkeze gidiyorum faturanız yok ee diyor müşteri hizmetleri verin kredi bilgilerinizi biz buradan düşelim hattınızı görüşmeye acalım magdur olmayın...


ya ne yapacagımı bilmiyorum ne oldu bilmiyorum 1 fatura ödiyorum acıyor 3 gün sonra engellenmiş ödiyorum acıyor 3 gün sonra bilmem nerden şu an kapalı hat cepimde geziyor faturaları ödiyorum amma gözükmeyeler hariç amma görüşme yapamıyorum.hat engelli yarın kapatırlar ki gecen ay kapatmışlardı actırdım yine kapanacaktır ki ben alıştım amma tahminen ban bu 600 tlye mal olacak amma borcum bitermi bilmiyorum cünkü karşımda muhatap bulamıyorumki memur buluyon ne ögrettiler ise onu söyliyor borcunuzu ödeyin AVEA ABONE MERKEZİNDE GÖZÜKMÜYEN BORCUMU ÖDEMEM..KREDİ KARTI BİLGİLERİNİDE KİMSEYE VERMEYE MECBUR DEĞİLİM KİM OLURSA OLSUN.............