ben yaptım ama önce telefondaki ayarlara girdim ordan güvenlik sonra gizlilik dosya yöneticisi kaydet şifre yaz
müzik çalara git ordan bi müzik aç sonra seçenekler çalma listesini aç tümü bi çalma listesi seç ama eğer açtığın çalma listesinde 30 müzik varsa birini kaldırman lazım ben çalma listesi 3ten bi tne sildim bos bıraktığınız yere girin gene seçenekler diyin müzik ekle diyin bellak kartı diyin şifreyi girmeyin no tuşuna(kırmızı tuş(kapatma tuşu)) basın arka planda müzik çalsın ister oyun oynayın ister facebookta takılın fotoğraflara bakın kamera,fm radyo,alarma girdiğinizde direk çalan müzik gider arka plandaki müziği hiç ellemeden kendi haline bırakın çalsın benim şuan telefonumun şebekesi bozuk olduğu için faceye giremiyorum kimseyle konusamıyorum ama sizin tabi bozuk değildir

bu kadar yeter herhalde