MaxiPara_???

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
GsliKahraman

GsliKahraman

Üye
    Konu Sahibi
MaxiPara_???
MaxiPuan sistemi ben üye olduktan 1 hafta sonra kaldırıldı ama benim bir düşüncem var öncelerden maxicep il etanışmadan önce girdiğim bir forum vardı orada moderatörlükte yaptım ama orada bir sisem vardı maxipuan gibiydi adı forumpara'ydı ama bizimki maxiceptede maxipara olabilir bu paralar forumda geçiyordu mesela her mesajda 1 forumpara her konuda 5 forumpara kazanılıyordu bu paralarla çeşitli uygulaalar yapılıyormu mesela 1000 forumpara ya nick değişikliği 2000 forum paraya avatar koyma izni 2500 forum paraya açtığımız bir konuyu silme vb.....bu özelliklerden istediğimiz kadar eklenebiliyordu bilgiğim kadarıyla

ve birde bu sistemde para nakli vardı üyeler kendi aralarında forumpara aktarabiliyorlardı ve piyango olayı vardı bir piyano bileti 10 forumpara değerindeydi çıkarsa 1000 forumpara kazanılıyordu böyle bir sistem getirsek hiç değilse birazda eğlenceli olmazmı_????

inşallah güzelce anlatabilmişimdir veya anlamışsınızdır bu önerimi maxi ailesine sunuyorum...:oke:
 


Anıl Umut

Emekli Yönetici
Gerçi rütbe sistemi mevcut yükseldikçe o yetkilere sahip oluyosun heralde(general olunca felan)
Ama ilginç ve hoş geldi bana ben destekliyorum:)
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Kriz denilen illet reklam gelirlerinide etkiledi. Google Advanced reklamlarındaki gelirlerde büyük oynama yaparak fiyatı çok geriye çekti. Sitenin geliri ancak domain, host, sunucu vs. gibi şeyleri anca karşılamaya yeter oldu. Biraz beklerseniz bu olabilir belki ama şuan için sanmıyorum:(
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Vayy kriz hıı..
Google ı bile..
 

GencUydu

Üye
Kriz denilen illet reklam gelirlerinide etkiledi. Google Advanced reklamlarındaki gelirlerde büyük oynama yaparak fiyatı çok geriye çekti. Sitenin geliri ancak domain, host, sunucu vs. gibi şeyleri anca karşılamaya yeter oldu. Biraz beklerseniz bu olabilir belki ama şuan için sanmıyorum:(
Advanced değil Adsense ;)..Ayrıca Düşüncen Forumun Seviyesini Düşürebilir ( Desteklemiyorum )
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Advanced değil Adsense ;)..Ayrıca Düşüncen Forumun Seviyesini Düşürebilir ( Desteklemiyorum )

Forumun seviyesini düşürecek bir açıklama yapmadım. Şuanlık kriz kurbanıyız ama Ozan gelsin gerekli açıklamayı yapar.
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Bende destekliyorum epey eğlenceli olur..
 
GsliKahraman

GsliKahraman

Üye
    Konu Sahibi
Başlıca forumun seviyesini filan düşürmez bence neden düşürsün ki_???
Sadece Eğlence ve bir hedef üyelerin bir hrdefi olur paylaşımlar artar üyeler arasında teşekkür ederken birbirimize forumpara aktarabiliriz...
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Neyse boşverinn pff..
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Belirttiğiniz önerinizi uygulamamıza gerek yok. Keza dediğiniz işlemler örneğin xx paraya nick değişimi vs bizim sitemizde zaten hiçbir koşul-şart olmadan yapılabilmektedir. Eğlenceli bir uygulama olabilirdi. Ama bizim için gereksiz bir uygulama, çünkü biz bunları hiç bir karşılık beklemeden yapıyoruz.

Öneriniz için teşekkürler. :oke:



@Deadsilence: Kriz vs durumu mevcut değil. Her şey eskisi gibi yürümektedir. Ayrıca yönetim adına yapılacak açıklama için sadece Ozan beklenmez. Yönetim bir bütündür, burada praetor, a21a vs herhangi bir admin ve co.admin'in açıklaması kesin cevaptır.

Bilginize...
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Belirttiğiniz önerinizi uygulamamıza gerek yok. Keza dediğiniz işlemler örneğin xx paraya nick değişimi vs bizim sitemizde zaten hiçbir koşul-şart olmadan yapılabilmektedir. Eğlenceli bir uygulama olabilirdi. Ama bizim için gereksiz bir uygulama, çünkü biz bunları hiç bir karşılık beklemeden yapıyoruz.

Öneriniz için teşekkürler. :oke:



@Deadsilence: Kriz vs durumu mevcut değil. Her şey eskisi gibi yürümektedir. Ayrıca yönetim adına yapılacak açıklama için sadece Ozan beklenmez. Yönetim bir bütündür, burada praetor, a21a vs herhangi bir admin ve co.admin'in açıklaması kesin cevaptır.

Bilginize...


Ozan beklenmeye bilir ancak kriz mevcuttur.
 
Ozan

Ozan

Admin
Bir çeşit puanlama sistemi ve karşılığında verilebilecek hediye sistemi hakkında düşüncelerimiz var ve yapılacaklar arasında. Uzun vadede, sorunsuz ve amacına tam hizmet edecek bir proje düşünüyoruz ..

Hatırlatmak gerekirse; Daha önceki MaxiPuan sistemini de ilk uygulayan forum bizdik ..
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Ozan beklenmeye bilir ancak kriz mevcuttur.

Sanırım bana krizi anlatmaya çalışmıyorsun. Kriz üzerine 600 sayfalık 2 kitap okudum ve onlardan sınava girdim. Kriz konusunda yeteri kadar bilgili olduğumu düşünüyorum bunlardan sonra. En azından kulaktan dolma bilgiler değil bunlar. :oke:
 
Ozan

Ozan

Admin
Tüm işlerin baltalanmasında, işçilerin çıkartılmasında kriz cok güzel bir bahane bu da benim görüşüm tabiki ama öyle yada böyle reklamverenler bir sekilde azaldıkça, geri adım attıkça biz de az kazanıyoruz ama yine aynı giderleri ödemek durumundayız

Diğer farklı bir olgu olayın sırf para yada reklam veya krizle alakalı olmadıgı.
Olay tamamen yukarıdaki mesajımda da dediğim gibi uzun vadede ciddi bir sistem oturtma çalışması .. Yani maddi giderleri 2. planda zaten olası bir puanlama - hediye sisteminde...
 

ATILIMCI

Üye
tabi ki destiyorum süper olur.

--------------- Ekleme ---------------

pardon yanlış oldu. destekliyorum olacaktı.
 

cLuBBeRzAn-CoCo

Üye
desteklemiyorum
 
arslansem

arslansem

Üye
Tüm işlerin baltalanmasında, işçilerin çıkartılmasında kriz cok güzel bir bahane bu da benim görüşüm tabiki ama öyle yada böyle reklamverenler bir sekilde azaldıkça, geri adım attıkça biz de az kazanıyoruz ama yine aynı giderleri ödemek durumundayız

Diğer farklı bir olgu olayın sırf para yada reklam veya krizle alakalı olmadıgı.
Olay tamamen yukarıdaki mesajımda da dediğim gibi uzun vadede ciddi bir sistem oturtma çalışması .. Yani maddi giderleri 2. planda zaten olası bir puanlama - hediye sisteminde...
Beklemedeyiz :)
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Bu Uygulama Sitede Konu Açma/Mesaj Yazma Rekabetine Dönüştürebilir..
Bu da Açılan Konuların Kalitesini Düşürür..
Hem Zaten Nick Değişimi Gibi İstekler Karşılıksız Yapılıyor..

Desteklemiyorum..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt