Bu temayı beğenmeyen çıkmayacak eminim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Freddy Krueger

Freddy Krueger

Üye
    Konu Sahibi
Bu temayı beğenmeyen çıkmayacak eminim
Arkadaşlar Türk bayrağı olan bir tema yaptım.Ve gerçekten ama gerçekten çok güzel.Resim koymayı beceremedim.Eğer indiren arkadaş olursa bi zahmet caps yüklesin.
NOT:Linke tıkladığınızda orada capsleri olacak

Link :


Desteklenen Modeller : Nokia 5320 XpressMusic, 5700 XpressMusic, 6110 Navigator, 6120 Classic, 6121 Classic, 6124 classic, 6210 Navigator, 6220 classic, 6290, E50, E51, E65, E66, N71, N73, N75, N76, N78, N79, N81, N81 8GB, N82, N85, N92, N93, N93i, N95, N95 8GB, N95-3NAM, N96, N96-3
Samsung
SGH-i400, SGH-i450, SGH-i520, SGH-i550, SGH-i560
 


psikolaz

psikolaz

Üye
ben bu başlığı bir yerden hatırlıyorum ama neyse :D :D
 
Freddy Krueger

Freddy Krueger

Üye
    Konu Sahibi
:islik Başlık sana mı ait yoksa başkasına ait? İçimden öyle başlık ismi açmak geldi :)
 
kartal123

kartal123

Üye
tema yapmayı bılmeyenler boyle baslıklar acmasın lutfen bu tema bıle degıl
 
Freddy Krueger

Freddy Krueger

Üye
    Konu Sahibi
tema yapmayı bılmeyenler boyle baslıklar acmasın lutfen bu tema bıle degıl

:nono::nono: O nasıl görüş yaaa capsine bakarsın beğenmezsen indirmezsin kardeşim.sen çok iyi yapıosan sen yapta temayı biz indirelim. iyi yaaa o zaman kimse tema yapmasın paylaşım olmasın. ben güzel olduğuna inandım ve böyle bir başlık açtım.
Genelde böyle durumlarda " indirmedim ama eline sağlık" veya " Eh fena değil daha iyi olabilirdi" gibi yorumlar yapılır.Ama iki senedir bu foruma üyesin ama öğrenememişsin kardeşim.Yazık valla
 

akin_1

Üye
temanın grafikleri güzel değil ama arkadaki resim cok güzel onu koyarsan sevinirim siteye erklersen güzel olur ama menüdeki simgeler güzel değilmiş kusura bakam eliştirdik ama
 

vasvi

Üye
temayı beyenmedim
 
orkun1433

orkun1433

Üye
tema nerde
 

by_ayaz

Üye
tabiki herkez begenecek cünki türk bayragı varr eyvallah sagolsın kardesim

--------------- Ekleme ---------------

tema yapmayı bılmeyenler boyle baslıklar acmasın lutfen bu tema bıle degıl


tema olarak güzel degilse begenmiyosan tukr bayragı var ona bari saygı göster hem bayraha hemde verilen emegeee
 
Freddy Krueger

Freddy Krueger

Üye
    Konu Sahibi
tabiki herkez begenecek cünki türk bayragı varr eyvallah sagolsın kardesim

--------------- Ekleme ---------------




tema olarak güzel degilse begenmiyosan tukr bayragı var ona bari saygı göster hem bayraha hemde verilen emegeee


eywallah saolasın kardeşim dediğin gibi resim yeter sadece
 

faruxxx

Üye
tema nerde yawwwwwwwwww:@
 
willrock

willrock

Üye
Bende hiç beyenmedim hıı ne olucak şimdi.
 
enisserkan

enisserkan

Üye
tema???
 

sdelta

Üye
bende hiç beğenmedim temayı.. bayrağımız saygım var sonsuz tabi ama tema felaket :/

Uğraşmışsın yinede teşekkürler, emeğine sağlık.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt