2009 Converse Ayakkabi Modasi Modelleri

Sponsorlu Bağlantılar

jöly

Üye
    Konu Sahibi
2009 Converse Ayakkabi Modasi Modelleri















































 


c3r3n

c3r3n

Üye
Çok teşekkürler :oke:
 
POWER

POWER

Üye
iştee beklediğim konu açılmış. Hayatımda gördğüm en kötü özenti bu! Amerika için converse standart bir ayakkabıdır :) Avrupada spor ayakkıbılar geliştirilmiş fakat ABD bu konuda geri kalmıştır. Kullanabilecekleri malzemeleri kauçuk,lastik taban, bez i kullanıp ayakkabı yapmışlar adı converse olmuş. Eski filmlere bakın herkesin ayağında converse var. Neden? Daha iyisini bilmiyorlar ya da yapamıyorlardı ki :ehe

Converse neden pahalı? Ya da garantisi neden güçlü?

Cevap basit; Amerikalılar nike,adidas gibi markalar çıkana kadar sırf converse giymiş. Haliyle Converse çok kazanmıştır. Fakat şirketin politikası gereği klasik kalmak istemişler ve standart modelleri üzerinde işleme,foto felan ekleyerek geliştirmişler. Garantisi ise yine kendi politikaları gereği zengin ve saygın bir şirket o nedenle :). Pahalı? inanın sadece TR de pahalı. Çnkü TR de pahalı şey, kalitelidir onunla hava atılır. Olay bu :)

Ama bizim gençlik sanki converse iyi bir ayakkabı gibi "Hava atma" aracı oalrak kullanmakta. Hele ki üni gençliği. Herkesin ayağında converse. Conversein yoksa havan da yok.

Özenti gençlik olan bu Türk gençliğini kınıyorum...
 
ouSahin

ouSahin

Üye
bu ayakkabılar genelde özenti gençlerin çok ilgisini çeker...Bazıları farkLı çift giyer Bazıları yazılar yazar igne filan takar...:)

Hiç giyinmedim,özenmedim,sevmedim...Parama yazık diyebilirim:)



 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Özentiyle alakası olduğunu bende düşünsem de dolabımda 3 adidas, 1 nike, 3 converse, 2 bot bulunmakta.

Converse alma sebebim rahatlığıdır. Her sene 1 çift alırım.

Özenti giyenler sahte giyenlerdir. ;)
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
:bann::bann:
iştee beklediğim konu açılmış. Hayatımda gördğüm en kötü özenti bu! Amerika için converse standart bir ayakkabıdır :) Avrupada spor ayakkıbılar geliştirilmiş fakat ABD bu konuda geri kalmıştır. Kullanabilecekleri malzemeleri kauçuk,lastik taban, bez i kullanıp ayakkabı yapmışlar adı converse olmuş. Eski filmlere bakın herkesin ayağında converse var. Neden? Daha iyisini bilmiyorlar ya da yapamıyorlardı ki :ehe

Converse neden pahalı? Ya da garantisi neden güçlü?

Cevap basit; Amerikalılar nike,adidas gibi markalar çıkana kadar sırf converse giymiş. Haliyle Converse çok kazanmıştır. Fakat şirketin politikası gereği klasik kalmak istemişler ve standart modelleri üzerinde işleme,foto felan ekleyerek geliştirmişler. Garantisi ise yine kendi politikaları gereği zengin ve saygın bir şirket o nedenle :). Pahalı? inanın sadece TR de pahalı. Çnkü TR de pahalı şey, kalitelidir onunla hava atılır. Olay bu :)

Ama bizim gençlik sanki converse iyi bir ayakkabı gibi "Hava atma" aracı oalrak kullanmakta. Hele ki üni gençliği. Herkesin ayağında converse. Conversein yoksa havan da yok.

Özenti gençlik olan bu Türk gençliğini kınıyorum...
Amerikada standart deil alt düzey,temizlik görevlileri kullanıyormuş.:kop:
 
iremm

iremm

Üye
bu gzlmiş...


ayrıca yorumlarada katılmıyorum herkesi aynı kefeye koymayalım bnde converse giyiyorum ama bunun özenti bilmem neyle alakası yok rahat bir ayakkabı o yüzden tercih ediyorum
 
Nazy

Nazy

Üye
ben şunu anlamıyorum 2003 ile 2006 yılları arasında Bunların fiyatı en fazla 54 ytl civarındaydı
şimdi ne olduda 120 ytl den aşağı satılmıyor?
 
iremm

iremm

Üye
ben şunu anlamıyorum 2003 ile 2006 yılları arasında Bunların fiyatı en fazla 54 ytl civarındaydı
şimdi ne olduda 120 ytl den aşağı satılmıyor?


talep artınca fırsattan istifade yükselttiler fiyatları
 
Nazy

Nazy

Üye
talep artınca fırsattan istifade yükselttiler fiyatları
Talep Arttıkçamı:)
bende bunlardan giyiyorum aradabir ama bir rahatlığını göremedim açıkcası
benim şekli hoşuma gitmişti o yüzden aldım
ayrıca 40 numara ayakkabı almıştım, ayaklarım 39 olmasına rağmen köşelerinden açılmıştı
yani pekte kaliteli değil
 
iremm

iremm

Üye
Talep Arttıkçamı:)
bende bunlardan giyiyorum aradabir ama bir rahatlığını göremedim açıkcası
benim şekli hoşuma gitmişti o yüzden aldım
ayrıca 40 numara ayakkabı almıştım, ayaklarım 39 olmasına rağmen köşelerinden açılmıştı
yani pekte kaliteli değil


tamamda talebin artması kaliteden dolayı değilki bnm senin için rahatlık kalite tamamda başkaları için öyle değil moda haline geldi bi ara özenti denilmişya yukarda ben yukarda rahatlık derken herkesi aynı kefeye koymayın dedim yoksa doğru yani özenti baya bi oldu o yüzden talep arttı
 
Nazy

Nazy

Üye
tamamda talebin artması kaliteden dolayı değilki bnm senin için rahatlık kalite tamamda başkaları için öyle değil moda haline geldi bi ara özenti denilmişya yukarda ben yukarda rahatlık derken herkesi aynı kefeye koymayın dedim yoksa doğru yani özenti baya bi oldu o yüzden talep arttı
Aslında özentide değil
gençler (bende dahil) birşeyi kolay kolay beğenmezler
ayakkabıya 120 - 200 arası bir para ayırmıştır
hiç bir ayakkabıyı beğenmemiştir. Beğense bile arkadaşlarının çoğunda converse var
onların yanında çirkin ördek yavrusu kalma ihtimalini düşünür
bu düşünce onu 120 ytl sınırında olan Conversee iter
ve bir genç daha converse kervanına katılmış olur
 
iremm

iremm

Üye
Aslında özentide değil
gençler (bende dahil) birşeyi kolay kolay beğenmezler
ayakkabıya 120 - 200 arası bir para ayırmıştır
hiç bir ayakkabıyı beğenmemiştir. Beğense bile arkadaşlarının çoğunda converse var
onların yanında çirkin ördek yavrusu kalma ihtimalini düşünür
bu düşünce onu 120 ytl sınırında olan Conversee iter
ve bir genç daha converse kervanına katılmış olur


yoo tam tersine ben bişiyi beğendimmi tamamdır yok ark. beğenmez yok onların öyle bnm değil çoktatınnn :ehe
 

cadiyani

Üye
:oke:
ben şunu anlamıyorum 2003 ile 2006 yılları arasında Bunların fiyatı en fazla 54 ytl civarındaydı
şimdi ne olduda 120 ytl den aşağı satılmıyor?

bende hiç katılmıorum bende 27 tane var bide ben özel birisinin çocuğuyum bence sizde alın 1 tane bile ii:):oke::):oke::)

--------------- Ekleme ---------------

yha arkadasaslar bence bu bütün cocukları takıntı etmiş ama bende bol olduğu için her türünü alıorum ondanda hiç takntı deil ben bütün herkesede aldımmı dağıtıorum bende para bollllll

--------------- Ekleme ---------------

:aman2:bende saklama yoq yha arkadasaslar bence bu bütün cocukları takıntı etmiş ama bende bol olduğu için her türünü alıorum ondanda hiç takntı deil ben bütün herkesede aldımmı dağıtıorum bende para bollllll
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
:oke:

bende hiç katılmıorum bende 27 tane var bide ben özel birisinin çocuğuyum bence sizde alın 1 tane bile ii:):oke::):oke::)

--------------- Ekleme ---------------

yha arkadasaslar bence bu bütün cocukları takıntı etmiş ama bende bol olduğu için her türünü alıorum ondanda hiç takntı deil ben bütün herkesede aldımmı dağıtıorum bende para bollllll

--------------- Ekleme ---------------

:aman2:bende saklama yoq yha arkadasaslar bence bu bütün cocukları takıntı etmiş ama bende bol olduğu için her türünü alıorum ondanda hiç takntı deil ben bütün herkesede aldımmı dağıtıorum bende para bollllll

Tebrik ederim ne kadar örnek bir "insansın"!
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
:oke:

bende hiç katılmıorum bende 27 tane var bide ben özel birisinin çocuğuyum bence sizde alın 1 tane bile ii:):oke::):oke::)

--------------- Ekleme ---------------

yha arkadasaslar bence bu bütün cocukları takıntı etmiş ama bende bol olduğu için her türünü alıorum ondanda hiç takntı deil ben bütün herkesede aldımmı dağıtıorum bende para bollllll

--------------- Ekleme ---------------

:aman2:bende saklama yoq yha arkadasaslar bence bu bütün cocukları takıntı etmiş ama bende bol olduğu için her türünü alıorum ondanda hiç takntı deil ben bütün herkesede aldımmı dağıtıorum bende para bollllll

Bence paranın bol olduğunu heryerde belirtme :oke:
 

Doğan

Üye
benimkindemiş :ehe
 
wampir^^ella

wampir^^ella

Üye
güzeller
p.için sağol....
 
LasT EraseR

LasT EraseR

Üye
:oke:

bende hiç katılmıorum bende 27 tane var bide ben özel birisinin çocuğuyum bence sizde alın 1 tane bile ii:):oke::):oke::)

--------------- Ekleme ---------------

yha arkadasaslar bence bu bütün cocukları takıntı etmiş ama bende bol olduğu için her türünü alıorum ondanda hiç takntı deil ben bütün herkesede aldımmı dağıtıorum bende para bollllll

--------------- Ekleme ---------------

:aman2:bende saklama yoq yha arkadasaslar bence bu bütün cocukları takıntı etmiş ama bende bol olduğu için her türünü alıorum ondanda hiç takntı deil ben bütün herkesede aldımmı dağıtıorum bende para bollllll


27 Değil 727 Ayakkabın Olsun Ama Bir Yerlerde Alçakgönüllü Bir Taraf Olsun.Bence O Duyguya Sahip Olmak Dünya'lara Bedel :oke:
 

Doğan

Üye
Power'a kesinlikle katılıyorum:)

Converse nasıl felsefe oldu ben onu anlamadım...dostum bir açıklarmısın Converse felsefesini ?
Ben Türkiye'de giyildigi kadar Avrupa ya da dünyada bu kadar giyildigini sanmıyorum...

Eger converse saglam bir marka olsaydı tekrardan unutulmaz :) Converse çıktı çıkalı gençlerimizin tarzıda degişti farkındaysanız...

Ben converse gibi bir ayakkabıya para vermem :) Nasrettin Hoca'nın bir fıkrası var bilir misin ? Altı Kagıt diye :)
bu onun gibi birşey..

zevk meselesi...
 


Üst Alt