ben pek rahatlığından aldığımı söyleyemem ama görüntüsü baya hoşuma gidiyo

beni rahatsız eden nokta ortopedik olmaması ayak şaklim bozlulacak diye evde ortopedik ayakkabı giyiyorum:P
bi de Türkiye deki fiyatlar yurtdışındakilerin 2 katından daha fazla .babam yurtdışından getiriyor ve iki ayakkabıyı 96 ytl ye alıyoruz .yani ülkemize yabancı ülkeden geldiği için fiyat el değiştirdikçe artıyo.

bence yurtdışına giden birini bulun öyle alın başka türlü yazık paralarınıza ya da converse i bitirin

