2008/Eylül Ayın Üyesi: "praetor" Tebrikler

Sponsorlu Bağlantılar

Furkan96

Furkan96

Üye
Tebrikler,,,
 


Solamente

Üye
Biliyodum ,biliyodum çok doğru yerinde bir karar :oke: Seçenlerin elleri dert görmesin

Ata yine Ayakta alkışlıyorum yakışır sana ya çok sevindim bütün kalbimle tebrik ediyorum yupppiiii gelsin yorumlar :heyo::heyo::maxicep::dance::dance:
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Biliyodum ,biliyodum çok doğru yerinde bir karar :oke: Seçenlerin elleri dert görmesin

Ata yine Ayakta alkışlıyorum yakışır sana ya çok sevindim bütün kalbimle tebrik ediyorum yupppiiii gelsin yorumlar :heyo::heyo::maxicep::dance::dance:
:gul: Teşekkürler prettygirl...
 
FerreT

FerreT

Üye
tbrkler praetor..ayrıca Bayramında mübarek olsun
 
Romantik Prens

Romantik Prens

Üye
kesinlikle tahmin etmiştim tebrikler
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Tebrikler Preator. Başarılarının devamını dilerim.
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
ooooo birilerine altın portakal verilmiş bakıyorum...turuncu turuncu geziniyo ortalarda... :) :) :)

tebrik ederim...hakettiğini düşünüyorum bende...daha çoook alırsın umarım bu portakalı... ;) :)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
ooooo birilerine altın portakal verilmiş bakıyorum...turuncu turuncu geziniyo ortalarda... :) :) :)

tebrik ederim...hakettiğini düşünüyorum bende...daha çoook alırsın umarım bu portakalı... ;) :)

:gul:
Turuncuyu seviyorum artık, rahatlatıyormuş insanı daha önce farketmemiştim :)
Güzel mesajın, tebriğin için teşekkürler, hakettiğimi düşünmene mutlu oldum :)
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Kesinlikle doğru
tebrik ederim;)
gelecek ayda sen olursun:ehe
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Kesinlikle doğru
tebrik ederim;)
gelecek ayda sen olursun:ehe

Teşekkürler :)
Bu güzel alanı bir kereden fazla işgal etmek istemem doğrusu, hakeden bir sürü arkadaşımız var :)
Ancak yine de sevindirici böyle düşünmen :)
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
:gul:
Turuncuyu seviyorum artık, rahatlatıyormuş insanı daha önce farketmemiştim :)
Güzel mesajın, tebriğin için teşekkürler, hakettiğimi düşünmene mutlu oldum :)

hakediyosun tabiii...çünkü araştırıyosun,inceliyosun,dikkat ediyosun ve en önemlisi önemsiyosun ve elinden geldiğince kibar yaklaşmaya çalışıyosun olaylara....maksat popülerlik olsun diye bodoslama atlamıyosun ve alakasız konular açmıyosun...e daha ne olsun... :)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici

hakediyosun tabiii...çünkü araştırıyosun,inceliyosun,dikkat ediyosun ve en önemlisi önemsiyosun ve elinden geldiğince kibar yaklaşmaya çalışıyosun olaylara....maksat popülerlik olsun diye bodoslama atlamıyosun ve alakasız konular açmıyosun...e daha ne olsun... :)

:blush:Çok utandırdın beni...:utan
Söylediklerini yapabiliyor muyum bilmem ama en azından elimden geldiğince yapmaya çalıştığım şeyleri yazmışsın, bunları yapabildiğimi senin gibi değerli bir üyeden işitmek gerçekten onur verici...
Teşekkürler yasminoz!..
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
biraz geç oldu sanırım ama tebrikler dostum :)
hak eden nadide üyelerdendin :)
 
mAd_girL

mAd_girL

Üye
aynen ama geç olsun güç olmasın :)) tebrik ederim
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
Tebrikler...
 


Üst Alt