cardanadam
Üye
Anna şarj ve reset problemine en iyi ve en kesin çözüm
arkadaşlar uygulamalardaki bul diye bir uygulama var açın ayarlarına girin yeniden başlatma ve şebeke bulu kapatın intranet'e girin ayarlardan bağlantıda webi açı kapatın ve seçeneklerden gelişmiş ayarlara girin tls ve ntlm v1.0 var ikisinide kapatın comminacator'ü açın genel'e gelin ne varsa kapatın rehber
seçenekler - ovi senk- kapalı
seçenekler - ayarlar - uzak arama sunucu- kapalı mesajlar seçenekler - ayarlar - operatör mesajları - alım -kapalı
seçenekler - ayarlar - operatör mesajları - konu algılaması - kapalı ayarlardan ayarlar - bağlantı - bluetooth-uzak sim modu-kapalı ayarlar - bağlantı - video paylaşımı - video paylaşımı - kapalı e posta
e posta - ayarlar - otomatik alma - alım sıklığı - 12 saatte bir yapın şu anda telefonumla çok oynamama ramen 24 saaten fazla gidiyor
not ayarların yarısı noss_bar arkadaşımızdan alıntıdır onun verdiği ayarlarda herşeyi kapatıyorsunuz ama burada sadece kullanmadıklarınızı yani telefonun hiç bir özelliği kısıtlanmıyor
seçenekler - ovi senk- kapalı
seçenekler - ayarlar - uzak arama sunucu- kapalı mesajlar seçenekler - ayarlar - operatör mesajları - alım -kapalı
seçenekler - ayarlar - operatör mesajları - konu algılaması - kapalı ayarlardan ayarlar - bağlantı - bluetooth-uzak sim modu-kapalı ayarlar - bağlantı - video paylaşımı - video paylaşımı - kapalı e posta
e posta - ayarlar - otomatik alma - alım sıklığı - 12 saatte bir yapın şu anda telefonumla çok oynamama ramen 24 saaten fazla gidiyor
not ayarların yarısı noss_bar arkadaşımızdan alıntıdır onun verdiği ayarlarda herşeyi kapatıyorsunuz ama burada sadece kullanmadıklarınızı yani telefonun hiç bir özelliği kısıtlanmıyor


