Anna şarj ve reset problemine en iyi ve en kesin çözüm

Sponsorlu Bağlantılar

cardanadam

cardanadam

Üye
    Konu Sahibi
Anna şarj ve reset problemine en iyi ve en kesin çözüm
arkadaşlar uygulamalardaki bul diye bir uygulama var açın ayarlarına girin yeniden başlatma ve şebeke bulu kapatın intranet'e girin ayarlardan bağlantıda webi açı kapatın ve seçeneklerden gelişmiş ayarlara girin tls ve ntlm v1.0 var ikisinide kapatın comminacator'ü açın genel'e gelin ne varsa kapatın rehber
seçenekler - ovi senk- kapalı
seçenekler - ayarlar - uzak arama sunucu- kapalı mesajlar seçenekler - ayarlar - operatör mesajları - alım -kapalı
seçenekler - ayarlar - operatör mesajları - konu algılaması - kapalı ayarlardan ayarlar - bağlantı - bluetooth-uzak sim modu-kapalı ayarlar - bağlantı - video paylaşımı - video paylaşımı - kapalı e posta
e posta - ayarlar - otomatik alma - alım sıklığı - 12 saatte bir yapın şu anda telefonumla çok oynamama ramen 24 saaten fazla gidiyor

not ayarların yarısı noss_bar arkadaşımızdan alıntıdır onun verdiği ayarlarda herşeyi kapatıyorsunuz ama burada sadece kullanmadıklarınızı yani telefonun hiç bir özelliği kısıtlanmıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: ultrAslan.sefer, MertcaN9, By_FarkLi ve 3 diğerleri


devil____boy

Üye
ntlm hariç hepsi dediğin gibiydi etkili olucak mı görücez teşşekkürler :good:
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Battery Extender tarzı programları kullanmanızı öneririm.
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9
valent

valent

Üye
Teşekkürler umarım etkisi olur
 
cardanadam

cardanadam

Üye
    Konu Sahibi
riça ederim ben telefonu çok kullanan biri olarak olumlu sonuç aldım dün yapmıştım akşam şarja taktım sabah çıkarttım hala bitmedi eskiden olsa şimdiye kapanmıştı

----------Eklendi @ 15:17:14 ---------- Yazıldı @ 15:15:36 ----------

Battery Extender tarzı programları kullanmanızı öneririm.

onu yükleyemiyorum ben yükleniyor diyo iptal ediyo
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Ona benzer başka program kurabilirsiniz ya da telefonun dilini ingilizceye alıp öyle yükleyin sonra tekrar türkçeye çevirin.
 

devil____boy

Üye
riça ederim ben telefonu çok kullanan biri olarak olumlu sonuç aldım dün yapmıştım akşam şarja taktım sabah çıkarttım hala bitmedi eskiden olsa şimdiye kapanmıştı

----------Eklendi @ 15:17:14 ---------- Yazıldı @ 15:15:36 ----------



onu yükleyemiyorum ben yükleniyor diyo iptal ediyo
ingilizce olarak yüklemeyi dene birde çift modda mı kullanıyorsun yoksa sadece gsm mi
 
By_Casparov

By_Casparov

Üye
bizde oluyo mu böyle bişy? Arama die bi program var x6 da
 
cardanadam

cardanadam

Üye
    Konu Sahibi
çift mod ve internete telefonla giriyorum şu anda olduğu gibi

----------Eklendi @ 15:28:54 ---------- Yazıldı @ 15:25:29 ----------

bizde oluyo mu böyle bişy? Arama die bi program var x6 da

arkadaşım bu anna güncellemesinden kaynaklanan bir sorun senin telefonunda symbian 5 yani sende anna güncellemesi oladığı için olmayabilir
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Telefonu GSM modunda kullanırsanız daha çok gider bataryanız. 3G GSM'e göre daha çok sinyal yolladığı için çok enerji harcar.
 
cardanadam

cardanadam

Üye
    Konu Sahibi
Telefonu GSM modunda kullanırsanız daha çok gider bataryanız. 3G GSM'e göre daha çok sinyal yolladığı için çok enerji harcar.

ben interneti sürekli kullandığım için çift modu tercih ediyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k

devil____boy

Üye
Telefonu GSM modunda kullanırsanız daha çok gider bataryanız. 3G GSM'e göre daha çok sinyal yolladığı için çok enerji harcar.

onu biliyoruz daha öncede kullanıyorduk ancak bu denli sorun yaşamamıştık
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Ayrıca Nokia Mağaza'da App Stop diye bir uygulama var. Onu da denemenizi isterim.
 
cardanadam

cardanadam

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar galba reset sorunuda bitti dünden beri telefon resetde atmadı daha önce peş peşe reset atıyordu anna'da
 

Lenneth

Üye
Symbian'danda Anna'sındanda hayır gelmez.

Anna'yı flash atarak geçmiştim ve gps bozulduydu(Sorun sürüm harita, bütün gps yöntemleri açık 3g dahil ama konum bulamıyor).. Şaka gibi! Şimdi telefonda belle yüklüde çalışıyor Allahtan.. Bir tane güzel özelliği var o da gitti diye sinir stress olduydum.
 
n000k

n000k

Üye
riça ederim ben telefonu çok kullanan biri olarak olumlu sonuç aldım dün yapmıştım akşam şarja taktım sabah çıkarttım hala bitmedi eskiden olsa şimdiye kapanmıştı

----------Eklendi @ 15:17:14 ---------- Yazıldı @ 15:15:36 ----------inglizceye çevir dili öyle yükle.. tekrra



onu yükleyemiyorum ben yükleniyor diyo iptal ediyo
inglizceye çevir tel dili öyle yükle sonra tekrar türkçeye al tel dilini.. bu arada teşekkürler çözüm için.
 
gkyrn

gkyrn

Üye
bu konudaki yöntem pek bişey farkettirmedi arkadaşlar şarj sorunu için önerilen yöntemlerden *#7370# ve *#7780# i yapmakla telefonumuzun tüm kişisel ayarlarını kaybedip bazı sorunlar yaşıyruz değil mi? ovi mağaza qt sorunları gibi ya da başka sorunlar. ovi suitten tüm telin yedeğini alıp bu işlmleri uyguladıktan sonra yedeğimizi tekrar telefona yüklesek kişisel ayarlarımız kurduğumuz programlar aynı şeklde kullanılır mı? ya da yine uygulama yüklenememe sorunları ovi mağaza sorunları yaşar mıyız?
telefonumda şu an hiç bir sorun yok belli bir düzene soktum sayılır yani anna yükledikten sonra.şarjım da günlük 100 150 mesaj alma ve gönderme ,toplam 15 20 dk video izleme foto bakma , toplam 15 20 dk internet, mail, ovi mağaza ,harita kullanımı ,ortlama en fazla gnlk 5 10 dk görüşme sonucunda 2 gün gidiyor.sizce ne yapmalıyım??
sorularıma cevap verirseniz çok sevinirim yeni konu açmak istemedim..şimdiden herkese teşekkürler...
 
valent

valent

Üye
Çözümünün etkisini görüyorum şuan bizlerle paylaştığın için :tşk:
 
metyuu

metyuu

Üye
bu programları kaldırsan daha iyi değilmi
 
cardanadam

cardanadam

Üye
    Konu Sahibi
Çözümünün etkisini görüyorum şuan bizlerle paylaştığın için :tşk:

rica ederim


----------Eklendi @ 21:21:06 ---------- Yazıldı @ 21:18:15 ----------

bu programları kaldırsan daha iyi değilmi

denedim intranet kaldırılmıyor bul da aynen diyeri kalkıyor fakat bu seferde anna güncellemesi çıkıyor en iyisi kapatmak


----------Eklendi @ 21:23:02 ---------- Yazıldı @ 21:21:06 ----------

inglizceye çevir tel dili öyle yükle sonra tekrar türkçeye al tel dilini.. bu arada teşekkürler çözüm için.

rica ederim bende teşekkür ederim
 


Üst Alt