pc niz mac olsun mu? gir içeri :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
pc niz mac olsun mu? gir içeri :D
arkadaşlarınıza macim var diye hava atmak isteyenlere müjde. yapacağımız işlemin hiç bir farkı yok :oke:
yapmanız gereken lion skin programını indirip kurmak. link:
Windows 7 linkleri:
32bit:
64bit:

Windows xp sürümü:

WALLPAPERİNİZ :D


teşekkürü unutmayın :oke:

YENİ LİNKLER VE WİNDOWS XP SÜRÜMÜ EKLENMİŞTİR 03.01.2013
 
  • Beğen
Tepkiler: blackeye0606, Türk Mavisi, ozcanbaba ve 9 diğerleri


MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
40 gösterim ama hiç cevap yok :allalla: teşekkürde yok :allalla:
 
futbol123

futbol123

Üye
teşekkürler bu tema sanırım
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
temadan çok daha farklı bir şey, macden hiç bir farkı kalmıyor, sadece sistem dosyaları farklı, arkadaşınızda gelip sistem dosyalarına bakmaz sanırım :ehe neyse, rica ederim bu arada :oke:
 
-efşan

-efşan

Üye
teşekkürler dostum
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
rica ederim :oke:
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
teşekkürler
 
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
Teşekkürler.
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
teşekkürler
 
Fahrettin.Onay

Fahrettin.Onay

Üye
keşke xp de de çalışsa :ağlarım:
 
Mertolozzi

Mertolozzi

Üye
Eline sağlık kardeşim deneyeceğim :oke:
 
onurgunay35

onurgunay35

Üye
Teşekkürler
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
rica ederim :oke:
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
eee? başka yorum yapan yok mu :allalla:
 
Paranoya

Paranoya

Üye
teşekkürler.
 
bthn_997

bthn_997

Üye
kardeş peki geri dönme şansımız var mı?
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
programı slip yeniden başlatınca geri dönersin
 
Silinen Üye 166392

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
teşekkürler :oke:
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
rica ederim arkadaşlar iyi kullanımlar :oke:

----------Eklendi @ 10:07:31 ---------- Yazıldı @ 10:06:43 ----------

kardeş peki geri dönme şansımız var mı?
evet program kaldırdan kaldırdıktan sonra eski haline döner. ama sakın dosyayı silme sadece program kaldırdan kaldır :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt