MaxiHan
Üye
pc niz mac olsun mu? gir içeri :D
arkadaşlarınıza macim var diye hava atmak isteyenlere müjde. yapacağımız işlemin hiç bir farkı yok 
yapmanız gereken lion skin programını indirip kurmak. link:
Windows 7 linkleri:
32bit:
64bit:
Windows xp sürümü:
WALLPAPERİNİZ
teşekkürü unutmayın
YENİ LİNKLER VE WİNDOWS XP SÜRÜMÜ EKLENMİŞTİR 03.01.2013

yapmanız gereken lion skin programını indirip kurmak. link:
Windows 7 linkleri:
32bit:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
64bit:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Windows xp sürümü:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
WALLPAPERİNİZ

teşekkürü unutmayın

YENİ LİNKLER VE WİNDOWS XP SÜRÜMÜ EKLENMİŞTİR 03.01.2013
teşekkürde yok
neyse, rica ederim bu arada 
