KxTR79
Üye
Bir telefon alırsın !
herkesmi herkesmi ya telefona hayran kalır modelini fiyatını sorar arkadaş
nazar değicek diye ödüm kopuyo maşallah
biliyodur ama herkes değerini bilsin yakışıklı n9 un
androidli arkadaşlarda üzüldüler keşke almasak diye
edit: bi arkadaşım ıphone lan bu sadece kap takmışsın dedi gülmekten yarıldım
nazar değicek diye ödüm kopuyo maşallah
biliyodur ama herkes değerini bilsin yakışıklı n9 un
androidli arkadaşlarda üzüldüler keşke almasak diye
edit: bi arkadaşım ıphone lan bu sadece kap takmışsın dedi gülmekten yarıldım

olur böyle şeyler 



