Bir telefon alırsın !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
KxTR79

KxTR79

Üye
    Konu Sahibi
Bir telefon alırsın !
herkesmi herkesmi ya telefona hayran kalır modelini fiyatını sorar arkadaş :) nazar değicek diye ödüm kopuyo maşallah :) biliyodur ama herkes değerini bilsin yakışıklı n9 un :) androidli arkadaşlarda üzüldüler keşke almasak diye:)

edit: bi arkadaşım ıphone lan bu sadece kap takmışsın dedi gülmekten yarıldım :)
 


sasasahamza

Üye
tel derdi bitmez telefon almadı diye babamlan beni evden kovucak kadar aramız bozuldu .d hatta kovduda .d
 
Jelly_Bean

Jelly_Bean

Üye
n9 u şekil itibariyle beğeniyorum ancak yazılım olarak aynı fikirde olduğum söylenemez.
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
hayırlı olsun :tebessüm: olur böyle şeyler :kıskıs:
 
KxTR79

KxTR79

Üye
    Konu Sahibi
:) normalde benide kovardı fakat çalışıp paramı ben biriktirince sesi çıkmadı :)

- - - Eklendi - - -

yazılım olarak tokatlayamayacağı sistem yok hertürlü :) oyun uygulamaya bakılıyosa şahsen telefon alınmamalı :)
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
bir sistemin oyun uygulama desteginin fazla olmasi baska bisey o sistemin guzel ve kullanisli olmasi baska bisey, ios ve android oyun uygulama yonunden gelismis olabilir ama bana gore hatta herkese gore de bu olmali (cunku gercekten de oyle); N9 en guzel en kullanisli isletim sistemine sahip olan telefondur, tasarimi konusunda bi kelime dahi konusmayacam zaten, ilk defa hayatim boyunca degistirmem dedigim bi telefona sahibim.
 
  • Beğen
Tepkiler: pRime.
KxTR79

KxTR79

Üye
    Konu Sahibi
aynen :) millet meegonun mükemmelliğini görüyo çaktırmadan n9 alıyo diyoki nitdroid için aldım :) az zorlayınca yok meegoyu yakından tanımak istediğini söylüyolar :)
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
ne 4s ne s3 nede baskasi, N9 umu hicbiseye degismem :)
 
  • Beğen
Tepkiler: KxTR79
erdgnblt

erdgnblt

Üye
Yapmayın beyler dershane parasını yaktırcaksınız :)
 
KxTR79

KxTR79

Üye
    Konu Sahibi
ahahahha aman sakın kardeşim :)
 
pRime.

pRime.

Üye
aynı tepkileri ben de alıyorum birileri telefonu görünce. :)
 
KxTR79

KxTR79

Üye
    Konu Sahibi
çünkü telefon hak ediyor :)

- - - Eklendi - - -

dün telefona kap alırken adam olmadığını söyledi ısrarla arayıp buldum oda o nasıl kap telefonu göstersene bi dedi gösterdim one be uzay mekiği gibi dedi :) ilahi n9 :)
 
El-CD

El-CD

Üye
Keske destekleyeydin be nokia :vur
 
KxTR79

KxTR79

Üye
    Konu Sahibi
sizin akplar mükemmel ya :) benımkı ıdarelik :) serdar abi banada link atsana silikon bulursam öyle ejderhalı falan kaçırmam :)
 
pRime.

pRime.

Üye
ben de mavisinden kullanıyorum aşağıdakinin:



ama şu çok hoşuma gider oldu:






bende ilk gösterdiğinin benzeri var. o da yeni geldi. alttakini ise pahalı bulduğum için almadım ama gerçekten harika.
 

ec038

Üye
ah nokia ah.. böyle cihaz uygulamasız bırakılır mı bee !!!
 
15097

15097

Üye
iPhone mu dedi :kop2:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt