OğuzcanAbi
Üye
hangi kalemi kullanıyorsunuz
1-2 aydır bende kalem merakı başladı. internette araştırma yaptım bir iki kalem satın aldım.
araştırma yaptığımda
da pek bi konu göremedim kalem üzerine
http://www.maxicep.com/konu-disi/hangi-kalemi-kullaniyorsunz-280812.html konusu varmış oda kapanmış.
bu sene başından beri çok kalem kaybettim faber castel 1347 vs vs.
ben şuan Pensan My-IQ 0.7 lacivert olanını kullanıyorum ve
faber castel tri click yeşil renkli ve buna benzer bir iki kalem daha var
kullanıyorum. internette kalemlere baktım
pentel smash ismi öne çıkanlardan ama türkiyede bulunması zor kalemlerden
denk gelirse pentel graph1000 almayı düşünüyorum ilerleten zamanlarda
ama daha önce listemde
bende kalem aldıkça veya yeni gördüğüm bi kalem olursa ekliycem.
araştırma yaptığımda
da pek bi konu göremedim kalem üzerine http://www.maxicep.com/konu-disi/hangi-kalemi-kullaniyorsunz-280812.html konusu varmış oda kapanmış.
bu sene başından beri çok kalem kaybettim faber castel 1347 vs vs.
ben şuan Pensan My-IQ 0.7 lacivert olanını kullanıyorum ve
faber castel tri click yeşil renkli ve buna benzer bir iki kalem daha var
kullanıyorum. internette kalemlere baktım
pentel smash ismi öne çıkanlardan ama türkiyede bulunması zor kalemlerden
denk gelirse pentel graph1000 almayı düşünüyorum ilerleten zamanlarda
ama daha önce listemde
| Faber-Castell Grip 2011 var beyaz renklisinden veya tamamı siyah olandan. |
bende kalem aldıkça veya yeni gördüğüm bi kalem olursa ekliycem.







