hangi kalemi kullanıyorsunuz

Sponsorlu Bağlantılar

OğuzcanAbi

Üye
    Konu Sahibi
hangi kalemi kullanıyorsunuz
1-2 aydır bende kalem merakı başladı. internette araştırma yaptım bir iki kalem satın aldım.
araştırma yaptığımda :maxicep: da pek bi konu göremedim kalem üzerine
http://www.maxicep.com/konu-disi/hangi-kalemi-kullaniyorsunz-280812.html konusu varmış oda kapanmış.

bu sene başından beri çok kalem kaybettim faber castel 1347 vs vs.
ben şuan Pensan My-IQ 0.7 lacivert olanını kullanıyorum ve



faber castel tri click yeşil renkli ve buna benzer bir iki kalem daha var


kullanıyorum. internette kalemlere baktım
pentel smash ismi öne çıkanlardan ama türkiyede bulunması zor kalemlerden
denk gelirse pentel graph1000 almayı düşünüyorum ilerleten zamanlarda

ama daha önce listemde
Faber-Castell Grip 2011 var beyaz renklisinden veya tamamı siyah olandan.

bende kalem aldıkça veya yeni gördüğüm bi kalem olursa ekliycem.
 
  • Beğen
Tepkiler: Oğuzhan


OğuzcanAbi

Üye
    Konu Sahibi
rotring rapid proyu unutmayalım.
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: Oğuzhan
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
ben grip 2011 kullanıyorum grip 1347 illallah dedirtti artık sürekli aynı yerden kırılıyodu bunu 1.5 yıldır kullanıyorum ve çok memnunum
 
  • Beğen
Tepkiler: fuko08 ve OğuzcanAbi
_K@YIP_

_K@YIP_

Üye
faber castel tri click mavi
 
  • Beğen
Tepkiler: OğuzcanAbi
alien97

alien97

Üye
bende şuan grip 2011 kullanıyorum gri renk.
 
  • Beğen
Tepkiler: OğuzcanAbi

OğuzcanAbi

Üye
    Konu Sahibi
diğer arkadaşları görelim :)
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
grip 2011 beyaz 2 yıldır kullanıyorum tık demedı :yuru
 
  • Beğen
Tepkiler: OğuzcanAbi
Mert045

Mert045

Üye
Rotring rapid , grip 2011 , tikky , grip 1347 var :) aslında daha çokta yazmaya üşeniyorum 20 tane falan :) bir zamanlar bende kalem manyağıydım bütün paramı onlara harcardim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: OğuzcanAbi

enkazcı

Üye

bunun mavisi ama benim değil hep arkininkini kullanıom kalemim yokki :d:
 
  • Beğen
Tepkiler: OğuzcanAbi
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Pahalı kalemler kullandım ya kayboldu ya bozuldu. Pişman oldum.
Be sene başından beridir 50krş-1tl olan kalemler almaya başladım. Ne şanssa bunlar ne kayboluyor ne de bozuluyor :D
 
  • Beğen
Tepkiler: 55_BeRKaN_55, OğuzcanAbi ve enkazcı
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
Rotring 0,9 uçlu kalemle iki tane okul bitirdim, sınavlarda ugur getirsin diye o kalemi kullandım
fiyati biraz pahalı olabilir çarpmalara darbeler dayanıklı yazı yazarken baskı uygulandıgında ucu içine kaçirmiyor

 
  • Beğen
Tepkiler: OğuzcanAbi
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
BİM kurşun kalem :ehe



FB Grip 2011 siyah var bu aralar. Kaybedersem ne olacak bilemiyorum :D

 
  • Beğen
Tepkiler: OğuzcanAbi
SHS

SHS

Üye
monami magnum kullanıyorum 0.5 yanında 120lik uçla almıştım, bide GS kalemim var 0.7 lisanslı ürünü :cool
 
  • Beğen
Tepkiler: OğuzcanAbi
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
3 liralık faber castelller var onlardan kullanıyorum işimi görüyor :)
 
  • Beğen
Tepkiler: OğuzcanAbi
mstf_l

mstf_l

Üye
tri clicklerin 0.5'inin her türlüsü var koleksiyonculuk gibi birsey oldu benim ki :ehe

----------Eklendi @ 17:40:47 ---------- Yazıldı @ 17:38:06 ----------

monami magnum kullanıyorum 0.5 yanında 120lik uçla almıştım, bide GS kalemim var 0.7 lisanslı ürünü :cool

Bende de vardı ondan kayboldu sonra alasım gelmedi :D
 
  • Beğen
Tepkiler: OğuzcanAbi ve Amaru Shady
'Lorelai

'Lorelai

Üye


Bu :ehe Rotring de var ama ince ya alışamıyorum :D
 
  • Beğen
Tepkiler: OğuzcanAbi
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
monami magnum kullanıyorum 0.5 yanında 120lik uçla almıştım, bide GS kalemim var 0.7 lisanslı ürünü :cool

ben hep magnum alırdım ama bu sefer ucu hiç beğenmedim kaleme koyuyorum bir basışta aşağı düşüyo bazı uçlar :(


----------Eklendi @ 17:43:20 ---------- Yazıldı @ 17:41:37 ----------

Rotring 0,9 uçlu kalemle iki tane okul bitirdim, sınavlarda ugur getirsin diye o kalemi kullandım
fiyati biraz pahalı olabilir çarpmalara darbeler dayanıklı yazı yazarken baskı uygulandıgında ucu içine kaçirmiyor


ablamın arkadaşının abisi bu kalemle öss de derece yapmış ablamda o kalemi arkadaşında almıştı o kalemle sınava girmişti belki bende derece yaparım diye :D
 
  • Beğen
Tepkiler: OğuzcanAbi
Şehriyar

Şehriyar

Üye



bu kalemi gördüğümde hemen aldım sakladım ve sevgilimle ilişkimizin 105. gününde hediye ettim şuan ikimizde aynı kalemi kullanıyoruz..

TL isimlerimizin baş harfi, g ise soyadımın baş harfi (soyadımızın :ehe )
 
  • Beğen
Tepkiler: OğuzcanAbi

OğuzcanAbi

Üye
    Konu Sahibi

ablamın arkadaşının abisi bu kalemle öss de derece yapmış ablamda o kalemi arkadaşında almıştı o kalemle sınava girmişti belki bende derece yaparım diye :D

:D :D


kalem de bi aşktır sevgidir :D


----------Eklendi @ 17:50:01 ---------- Yazıldı @ 17:49:13 ----------




bu kalemi gördüğümde hemen aldım sakladım ve sevgilimle ilişkimizin 105. gününde hediye ettim şuan ikimizde aynı kalemi kullanıyoruz..

TL isimlerimizin baş harfi, g ise soyadımın baş harfi (soyadımızın :ehe )

:d: :d: güzelmiş
 
Türe

Türe

Üye
faber castel classic olanınınn beyazı :)
 


Üst Alt