Zombi 3D Büyük Şehir

Sponsorlu Bağlantılar

thack

thack

Üye
tesekurler
 


thehero660

thehero660

Üye
saolun emeği geçen herkese teşekkürler
 
agi abe

agi abe

Üye
WALLA CNR EYWALLAH YA TEŞEKKUR ELİNE SAĞLIK:oke:
 

hurracuranna

Üye
bişe sorucm ya c tusuna 4 defa hızlı basınca bi console mu acılıo ? yoksa öle bosa yazıozmu bide ı tusunu buldum dierlerini bulamıom xD ı 1 de d filan ne onu bulamıom konsolda
 
okkankaya

okkankaya

Üye
teşekkürler
 

mk_manken

Üye
bu oyunu meraq ettim oyun linkini bulamadim saygilar....
 
bybrutus

bybrutus

Üye
teşekkürler emeğine bol bol sağlık :)
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
    Konu Sahibi
önemli değil :)
 
H/\S/\N

H/\S/\N

Üye
teşekkürler
 
POLİNOM

POLİNOM

Üye
guzel paylasım saol

--------------- Ekleme ---------------

cok beğendim hep oyunyorum
 

enesso173

Üye
:oke:SAOL KARDEŞ ÇOQ GÜZEL BİR OYUN İNDİRDİM arkadaşlar oyun nası siteye yklenio bi kısaa anltrsanız elimde çoq muhteşem oyunlar war ama yükleyemiyorum:ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım:
 
okkankaya

okkankaya

Üye
teşekkürler
 

levent_65

Üye
cnr türkiye yolarında otobüs oyunu yapsana 6600 icin
 
cptalperen

cptalperen

Üye
:tşk:
 

bymen07

Üye
çok çok sagol caner kardeş bu oyun çok güzel her yönüyle mükemmel ,buarada askerlik bitmiş galiba geçmiş olsun kardeş,senden mümkünse eger bu oyunu s60v5 ler için uygun halede getirebilirmisin bu oyunu n70şe kurdum ama telefonumun fazla ömrü yok gibi :) 5230 dokunmatik aldım buna kurup oynamayı çok isterim :) tabi mümkünse yoksa canın sagolsun
 

19911991

Üye
caner bende n72 var freemem.i açıyorum giftekinin aynısını yapıyorum telefon önce donuyo sonra restart veriyor napmam lazım?
 

bymen07

Üye
caner bende n72 var freemem.i açıyorum giftekinin aynısını yapıyorum telefon önce donuyo sonra restart veriyor napmam lazım?
arkadaşım benimde başıma önceki n70 te geliyordu aynı sorun sanırım yüklenmiş bir programın arkaplanda çalışan dosyasınıda kapattıgı için telefon birden reset atıyordur sana tavsiyem gifte görünen sıkıştırma oranlarında 20 olanını seç sonra dene oyuna girmeyi çünki 30 seçtiginde hemen hemen remde çalışan herşeyi kapatır 20 ise normal olanıdır, ama tabi caner benden daha iyi bilir
 
Hades92

Hades92

Üye
Kardes ben oyunu indirdim kesintiler oldu ama ben devam ettirdim oyunu indirdim zip dosyasına giriyorum dosyayı cıkar diyorum cıkarılmıyor ve xploreden oyunu acınca dosya bozuk yazıyor
 
Lich_Kinq

Lich_Kinq

Üye
Emeğine sağlık kardeşim çok teşekkür ederim Allah devamını versin [Emeğe Saygı] duyalım

--------------- Ekleme ---------------

Caner kardeş ben indirdim ama açınca dosya bozuk diyor ayrıca Cdoom dosyasını bulamadım o dosyanın nerede olduğunu yazarsan çok sevinirim eline sağlık
 


Üst Alt