Sağolun hocam periscopedan bir adam yayın yaptı dün Ayfon 6+ ı vardı havuza daldı o kaptan almış bir sıkıntı yok telefondaTercih Tabiyki Başindan Beride Ayrı Satılan Kılıflar Vslere Güvenemiyorum ÇokNeyse Umarım Başiniza Kötü Şeyler GelmezGüle GÜle Kullanın İnşallah
Stabilite symbian, uygulama + stabilite iosaynen stabilite yönunden symbian çökme veya virus derti yok
sonyi kullanan bilir dostumSamsung Sevmediğim Halde S6 Alınır vede SOnyi 2 Ye Katlar DiyeDÜşünüyorum
En İyi Sony İse Demekki Çöp Diğer CihazlarGider 3310 Al Daha İyi Samsungun Üstüne Tanımam 2.de Asus Filan Sonynin Cihazları Sıkıntılı Bence LG Fİlan
destek olsaydı uygulama yonundende sıkıntı olmazdı ama dayanıklılıkta symbianStabilite symbian, uygulama + stabilite ios
ayfon tekbaşına yürüdü gidiyor. kim nederse desin iphone en iyi cihaz en iyi androdide sony bundan sonraki alacağım cihaz 6s yada 7 olur muhtemelen. adamların gereksiz 1 uygulamsı yok 8mp ıphone 6 kamerası z3 21 mp kamerasından iyi çekiyorsa susacaksınİos haci ios en iyisi ios
Haklısınız ama o lensleri de sonyden alıyorlar bu demek oluyor ki her şey kamera uygulamasıayfon tekbaşına yürüdü gidiyor. kim nederse desin iphone en iyi cihaz en iyi androdide sony bundan sonraki alacağım cihaz 6s yada 7 olur muhtemelen. adamların gereksiz 1 uygulamsı yok 8mp ıphone 6 kamerası z3 21 mp kamerasından iyi çekiyorsa susacaksın
olabilir ama adamlar kalite bi ayfon alıp memnun olmayan arkdaş göremedim en yakın arkaşlarımdaHaklısınız ama o lensleri de sonyden alıyorlar bu demek oluyor ki her şey kamera uygulaması
Bu isler boyle dostum android hikayeolabilir ama adamlar kalite bi ayfon alıp memnun olmayan arkdaş göremedim en yakın arkaşlarımda
aynen kardeş tekonsadaBu isler boyle dostum android hikaye
Haaaaaaaa işte böyle hocaaaaa iphone dan başkasi yalan dolanayfon tekbaşına yürüdü gidiyor. kim nederse desin iphone en iyi cihaz en iyi androdide sony bundan sonraki alacağım cihaz 6s yada 7 olur muhtemelen. adamların gereksiz 1 uygulamsı yok 8mp ıphone 6 kamerası z3 21 mp kamerasından iyi çekiyorsa susacaksın
Hocam anladık zaten iphone 1 numara her konuyu böyle kirletmeseniz j fena olmaz aslındaHaaaaaaaa işte böyle hocaaaaa iphone dan başkasi yalan dolan
Yok hoca amacim iphone daha iyi demek degil sadece arkadasin dedigine cevap yazmistim o yoksa artik teknolojide en iyi bitmez .Asil en iyi olan kullanicilarin istegini karsilayandirHocam anladık zaten iphone 1 numara her konuyu böyle kirletmeseniz j fena olmaz aslında
Daha suyun içine sokmadın mı [emoji35][emoji35][emoji35][emoji35]arkadaslar z3 aldimda su altinda kullanmam icin ne yapmam gerekiyor
Sivi sabunla yika hijyen olsunBen yıkıyorum sorun yok [emoji23]
Yok kimyasallara karşıyım sade su yeterliSivi sabunla yika hijyen olsun
Onu bunu bos verde bana cevap ver şimdi sony z3+ cikardi hemen ardindan z5 z5premium z5c cikardi ne iş ayrica s810 4k ekrani nasil tasir ???Yok kimyasallara karşıyım sade su yeterli
O taşımaz ki s810 4k kül olur sıcaklığı geç belki Sony yapmıştır ona bir çare ukt belirleyecek.Onu bunu bos verde bana cevap ver şimdi sony z3+ cikardi hemen ardindan z5 z5premium z5c cikardi ne iş ayrica s810 4k ekrani nasil tasir ???
Hoca cikardi haberin yok mu youtube gir bak kullaniyor adam 4k s810 inanmiyorsan arastir cikti tel ifa 2015 de dagitimi bile basladiO taşımaz ki s810 4k kül olur sıcaklığı geç belki Sony yapmıştır ona bir çare ukt belirleyecek.
Çıkarsın ben sağlam cihazımla mutluyum şarjım da baya baya baya iyi gidiyor yav
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?