Z3 su alti

Tercih Tabiyki Başindan Beride Ayrı Satılan Kılıflar Vslere Güvenemiyorum ÇokNeyse Umarım Başiniza Kötü Şeyler Gelmez Güle GÜle Kullanın İnşallah
Sağolun hocam periscopedan bir adam yayın yaptı dün Ayfon 6+ ı vardı havuza daldı o kaptan almış bir sıkıntı yok telefonda
 

Hasand.

Üye
sonyi kullanan bilir dostum
Stabilite symbian, uygulama + stabilite ios
destek olsaydı uygulama yonundende sıkıntı olmazdı ama dayanıklılıkta symbian
 
Tepkiler: DarkredBlue61

Koradam

Üye
Symbian kurulu olup seri çalışan hangi cihaz vardı ?
 

cici60

Üye
İos haci ios en iyisi ios
ayfon tekbaşına yürüdü gidiyor. kim nederse desin iphone en iyi cihaz en iyi androdide sony bundan sonraki alacağım cihaz 6s yada 7 olur muhtemelen. adamların gereksiz 1 uygulamsı yok 8mp ıphone 6 kamerası z3 21 mp kamerasından iyi çekiyorsa susacaksın
 
Haklısınız ama o lensleri de sonyden alıyorlar bu demek oluyor ki her şey kamera uygulaması
 
Haaaaaaaa işte böyle hocaaaaa iphone dan başkasi yalan dolan
 
Hocam anladık zaten iphone 1 numara her konuyu böyle kirletmeseniz j fena olmaz aslında
Yok hoca amacim iphone daha iyi demek degil sadece arkadasin dedigine cevap yazmistim o yoksa artik teknolojide en iyi bitmez .Asil en iyi olan kullanicilarin istegini karsilayandir
 
Tepkiler: PrisonerMacTavish
Onu bunu bos verde bana cevap ver şimdi sony z3+ cikardi hemen ardindan z5 z5premium z5c cikardi ne iş ayrica s810 4k ekrani nasil tasir ???
O taşımaz ki s810 4k kül olur sıcaklığı geç belki Sony yapmıştır ona bir çare ukt belirleyecek.
Çıkarsın ben sağlam cihazımla mutluyum şarjım da baya baya baya iyi gidiyor yav
 
O taşımaz ki s810 4k kül olur sıcaklığı geç belki Sony yapmıştır ona bir çare ukt belirleyecek.
Çıkarsın ben sağlam cihazımla mutluyum şarjım da baya baya baya iyi gidiyor yav
Hoca cikardi haberin yok mu youtube gir bak kullaniyor adam 4k s810 inanmiyorsan arastir cikti tel ifa 2015 de dagitimi bile basladi