<div class='quotetop'>(ChaLLenGeR @ Apr 29 2006, 10:35 AM) [post=325033]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(mAd_girL @ Dec 13 2005, 06:48 PM) [post=226659]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
orda olay bence bebegin şefkat umması değil yeni doğan bebeklerin ellerine yaklaşan herşeyi tutma sebebi, sinirleri ve kasları kullanmaya yeni başladıkları içindir. yeni doğan bebeğin eline ne yaklaştırırsanız yaklaştırın fotodaki gibi tutar.
[/b][/quote]
Kesinlikle..
[/b][/quote]
aynen dostum ilk atmosferle tanıştığı andaki yaşama isteği..