Yüzyılın Fotoğrafı...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
B@TuH@N

B@TuH@N

Üye
peki bebeğe yapılan müdahalenin sonucu hakkında bi bilgi var mı?
 


Yıgen

Yıgen

Üye
<div class='quotetop'>(B@TuH@N &#064; Apr 29 2006, 10&#58;46 AM) [post=324970]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
peki bebeğe yapılan müdahalenin sonucu hakkında bi bilgi var mı?
[/b][/quote]


evet ya ne oldugu konusunda bır bılgınız varsa merak ettım dogrusu cok etkılıyecı ya emegıne saglık
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
çok etkileyici bi resim.. hakkını almış..
 

researcher

Üye
Bu bebeklerde olan bir reflex. 6 aydan kucuk bebek varsa bunnu deneyebilirsiniz. avuc icine dokunuldugunda onu yakalr. Hatta ileri beyin tahribatı olmus yaslılarda bu reflx yeniden ortaya cıkabilir...Dudak cevresine dokunursanız onu agzına almaya calısır. Bası bosluga gelirse elleri yukarı dogru kalkar... vs vs vs

Ama yine de guzel bir foto..
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
<div class='quotetop'>(mAd_girL &#064; Dec 13 2005, 06&#58;48 PM) [post=226659]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
orda olay bence bebegin şefkat umması değil yeni doğan bebeklerin ellerine yaklaşan herşeyi tutma sebebi, sinirleri ve kasları kullanmaya yeni başladıkları içindir. yeni doğan bebeğin eline ne yaklaştırırsanız yaklaştırın fotodaki gibi tutar.
[/b][/quote]

Kesinlikle..
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
<div class='quotetop'>(ChaLLenGeR &#064; Apr 29 2006, 10&#58;35 AM) [post=325033]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(mAd_girL &#064; Dec 13 2005, 06&#58;48 PM) [post=226659]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
orda olay bence bebegin şefkat umması değil yeni doğan bebeklerin ellerine yaklaşan herşeyi tutma sebebi, sinirleri ve kasları kullanmaya yeni başladıkları içindir. yeni doğan bebeğin eline ne yaklaştırırsanız yaklaştırın fotodaki gibi tutar.
[/b][/quote]

Kesinlikle..
[/b][/quote]


aynen dostum ilk atmosferle tanıştığı andaki yaşama isteği..
 
FrontmaN

FrontmaN

Üye
İnsan sevgisinin gücü...
 
jeacona

jeacona

Üye
ne yazacağımı şaşırdım ya&#33;
 
Haberci

Haberci

Üye
Bu görünen kısmı...tabii ki heyecan verici...
Ya görünmeyen kısmında Anneyle bebeğin iletişimini hiç düşündünüz mü? o na bir yorumunuz var mı?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt