yurtdışından n97 200 euro

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

igny

Üye
    Konu Sahibi
yurtdışından n97 200 euro
arkadaşlar şuan makedonyadayım burda nokia n97 mini garantili olanlar 350 garantisiz olanlar 200 euro.orjinal garantisiz almak istiyorum garantili pahalı geliyo.200 euroluk olan çin malı değil kesinlikle.sizce almalımıyım.bir fikir verirseniz sevinirim
 


Cs***MaN

Cs***MaN

Üye
orjinalse almalısın bence.....
 
neoorog

neoorog

Üye
Orjinal ise düşünmene gerek bile yok.
200 € = 450 TL.
N97 = 1500 TL.
1500 - 450 TL = 1050 TL kar. :D
 
futbol123

futbol123

Üye
bedava walla heman al
 
Mert_Gül

Mert_Gül

Üye
Canım Türkiyeye Geldıgınde Nasıl Kullancaksın Şaban ?
 
cemee61

cemee61

Üye
gercekten orjinalse 200€ kesinlikle al. ama bence ya cok iyi bir taklit yada operator anlasmali (sim kilitli ve aylik telefon faturasi odemeli) gibi geldi bana. emin olursan al. ama yok dersen bir oneri olarak 5800 su anda 230 ila 300€ arasi degisen fiyatlarda satiliyor. en azindan emin olursun. ve n97 den cok farklida degil. karar senin yinede tabiki:oke:
 

nso

Üye
cin mali degil birde orjinal diyorsun ozaman sonuc kacak cikiyor..
 

SekSenBir81

Üye
Hea aL kardeşim alda gör dünyanın kaç bucak olduğunu ! Bende Libya'dan getirdim şimdi dokunmatik sorunu yaşıyorum. Telefoncudan telefoncuya koşuyorum xS
 
gokberkgovercin

gokberkgovercin

Üye
Orijinalse kaçırma derim.
 

igny

Üye
    Konu Sahibi
Canım Türkiyeye Geldıgınde Nasıl Kullancaksın Şaban ?

pasaporta işletecem geldiğimde ama gelene kadar 7 ay var

--------------- Ekleme ---------------

gercekten orjinalse 200€ kesinlikle al. ama bence ya cok iyi bir taklit yada operator anlasmali (sim kilitli ve aylik telefon faturasi odemeli) gibi geldi bana. emin olursan al. ama yok dersen bir oneri olarak 5800 su anda 230 ila 300€ arasi degisen fiyatlarda satiliyor. en azindan emin olursun. ve n97 den cok farklida degil. karar senin yinede tabiki:oke:

evet 5800 da yaklaşık 150 avro civarı burda ama klavyeli olması daha ilgimi çekiyo.bide sizce n97 mi alsam yoksa n97 mini mi yardımcı olursanız çok sevinirim
 
Cs***MaN

Cs***MaN

Üye
Mini alma normal al derim.....
 

gücüktene

Üye
kardes bende de n97 var bildigim kadariyla n97 mini 8gb yani hafizasi az ama n97 32gb ve 16gb lik hafiza kartiyla 48gb (ciga bayt) olyor..ben miniyi tavsiye etmem.ve 200euroluk telde calinti olabilir..sahsen ben ikinci el 300euroya aldim...o paraya ancak cin mali bulursun diyorum karar senin...
 

omerkoc3428

Üye
valla hemen al hatta bitanede bana getir ben burda pasaport bulur açtırırım onu. (mini gold mu)??

--------------- Ekleme ---------------

valla hemen al hatta bitanede bana getir ben burda pasaport bulur açtırırım onu. (mini gold mu)??
çin malı olmasın aman dikkat et derim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt