gercekten orjinalse 200 kesinlikle al. ama bence ya cok iyi bir taklit yada operator anlasmali (sim kilitli ve aylik telefon faturasi odemeli) gibi geldi bana. emin olursan al. ama yok dersen bir oneri olarak 5800 su anda 230 ila 300 arasi degisen fiyatlarda satiliyor. en azindan emin olursun. ve n97 den cok farklida degil. karar senin yinede tabiki