Youtube Logosunda Değişiklik Yapıldı!

Sponsorlu Bağlantılar

cihanata_1

cihanata_1

Üye
    Konu Sahibi
Youtube Logosunda Değişiklik Yapıldı!
Youtube uzun bir süre sonra yeniden logosunda değişiklik yaptı. Eski logoda youtube yazısınının tube kısmı kırmızı kutucuk içerisinde iken yeni logoda bu kutucuk youtube mobil uygulamasının simgesi olan kırmızı beyaz play butonu şeklinde logonun en başına geçmiş bulunmakta şirketin açıklamasına göre yeni logo en ince ekranlı cihazlarda bile esnek tasarıma olanak tanıyor. Bu yeni logo şirketin yapacağı yeniliklerin bir başlangıcı olarak görülüyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: TheNightMare.


PALA.

PALA.

Üye
Yeni modern ara yüzde mozillanın bir çok indirme eklentisi çalışmıyor, klasik temaya geri döndüm.
Söylenip duruyorlardı indirmeleri engelliyecez diye.Mozillada başka bir yolunu bulur zamanla
 
Son düzenleme:
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
Mobilde gayet sık durmus insallah yapacagi yenilikler arasind arka planda oynatma ve cevrim disi oynatma gelir
 
  • Beğen
Tepkiler: cihanata_1 ve KD1907
TheNightMare.

TheNightMare.

Üye
Bu güzel haber için teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: cihanata_1
cihanata_1

cihanata_1

Üye
    Konu Sahibi
Yeni modern ara yüzde mozillanın bir çok indirme eklentisi çalışmıyor, klasik temaya geri döndüm.
Söylenip duruyorlardı indirmeleri engelliyecez diye.Mozillada başka bir yolunu bulur zamanla
Bende Firefox kullanıyorum,bununla ilgili araştırma yapacağım,bir yol bulursam konu açarım:)
 
  • Beğen
Tepkiler: PALA.
cihanata_1

cihanata_1

Üye
    Konu Sahibi
Yeni modern ara yüzde mozillanın bir çok indirme eklentisi çalışmıyor, klasik temaya geri döndüm.
Söylenip duruyorlardı indirmeleri engelliyecez diye.Mozillada başka bir yolunu bulur zamanla
şuanlık eklenti olarak bende bulamadım,İDM internetten cracklı bulup kurarsanız yeni tasarım da da indirme butonu çıkıyor:)
 
PALA.

PALA.

Üye
şuanlık eklenti olarak bende bulamadım,İDM internetten cracklı bulup kurarsanız yeni tasarım da da indirme butonu çıkıyor:)
Teşekkürler. İDM kullanmıyorum kürek olayına her türlü karşıyım. :)
Video download helper eklentisi (modern arayüzde) youtube ve diğer sitelerde sorunsuz çalışıyor.(Şimdi denedim)
İndirme üst bardaki simgesine tıklayınca çalışıyor (videonun altında çıkmıyor)
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: cihanata_1

technogamer2345

Üye
FDM kullan linki yapistirir indirirsin hem rahatsiz ediyor o butonlar

GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
tuhaf
 
PALA.

PALA.

Üye
Birkaç aya eklentiler yeni ara yüze entegre edilebilir hale gelecektir.:firefox:
Birşey yüklemedende indirme yapılabiliyor(dediğin link yapıştırma ile çalışan indirme siteleri var)Teşekkürler :)
Ben yazı fontunu ve biçimini beğenmedim eskiden yorumlar felan daha güzeldi ama problem değil video izlemek mesele.
Gece modunu çok beğendim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: cihanata_1
cihanata_1

cihanata_1

Üye
    Konu Sahibi
Birkaç aya eklentiler yeni ara yüze entegre edilebilir hale gelecektir.:firefox:
Birşey yüklemedende indirme yapılabiliyor(dediğin link yapıştırma ile çalışan indirme siteleri var)Teşekkürler :)
Ben yazı fontunu ve biçimini beğenmedim eskiden yorumlar felan daha güzeldi ama problem değil video izlemek mesele.
Gece modunu çok beğendim :)
NetVideo Hunter de güncellenmiş yakalayabiliyor videoları:)
 
  • Beğen
Tepkiler: PALA.

technogamer2345

Üye
O siteler max 720p indiriyor. Farklı dosya uzantıları ve maximum çözünürlükler için FDM veya İDM türevi bişey kullanman lazım. Ben kürekli İDM kullanıyorum.
 
PALA.

PALA.

Üye
O siteler max 720p indiriyor
4k ve 1080p indirme
IDM nin yerini elbette görmez. Ücretsiz çözümler genelde 720p üzerinde sıkıntılıdır.
 
PALA.

PALA.

Üye
Yönetici tarafından düzenlendi:


Üst Alt